ФорумОбсъждане на жалбиCasino legiаno се занимава с измами! Не тегли печалби!

Casino legiаno се занимава с измами! Не тегли печалби! (страница 4)

преди 2 седмици от sergejbaklanov780
|
1620 преглеждания 75 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Bambi2980
преди 2 дни

Така че отнема доста време. Но поне вече сте получили 500. Чакам 1300€

Не трябваше да правя никаква проверка.

Автоматичен превод:
dames288
преди 2 дни

Получих 2x 500 €, така че да, не съм толкова ядосан, както бях, когато чаках 1200 €

Автоматичен превод:
vcfinformacion
преди 2 дни

И мен не трябваше да ме верифицират, казаха, че явно нямам нужда от верификация

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Получих 2x 500 €, така че да, не съм толкова ядосан, както бях, когато чаках 1200 €

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Кога го поискахте и кога го получихте?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

И мен не трябваше да ме верифицират, казаха, че явно нямам нужда от верификация

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Невероятно е спокойствието, което се дава при извършване на плащания и проблемите, които прочетох, за да проверя

Автоматичен превод:
vcfinformacion
преди 2 дни

24 и 25 октомври

Автоматичен превод:
преди 2 дни

24 и 25 октомври

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Кога ти казаха да верифицираш акаунта?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Чакам теглене от 30 октомври.


Вече преминах през процеса на проверка и съм одобрен.


Някой получавал ли е искания за теглене от 1 ноември?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Поисках 3 тегления.

500€ 06.11.24г

500€ 07.11.24г

300€ 08.11.24г

Там е през цялото време, в процес на развитие

Достигнах максималния брой заявки за теглене.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Един извод и десетки задържани тук и няма какво да мислите, трябва да подавате жалби

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Съжаляваме, ако изглежда, че не можем да направим нищо повече. Ние обаче съветваме играчите да прегледат тези функции, преди да играят в което и да е казино, включително да направят тази дискусия публично видима и да позволят на играчите да изпращат потребителски отзиви или оплаквания. Играчите трябва да гледат на това казино като на силно проблематично, ако често четат съответните предупреждения, които са представени тук под формата на дискусии или теми за оплаквания. Предполагам, че човек може лесно да заключи, че не ни е грижа достатъчно, но го правим; просто отнема време за разглеждане на жалби и предоставяне на конкретни доказателства в подкрепа на подозренията. Въпреки това, благодарение на вас, всички индикатори са налични тук.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Но къде да подадете тези жалби? Казиното ще трябва да има някакъв вид сигурност, то не може просто да измами хиляди играчи.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Ако мога, един от начините да подадете безплатна жалба е да я регистрирате чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru. Чувствайте се свободни да използвате тази връзка 👈👈

Задайте всякакви въпроси, които може да имате; може да е малко поразително за първи път. Така че ние ще бъдем тук, за да ви помогнем поне с въпроси.

Колко време все пак се мъчите да извадите печалбите от казиното?


Автоматичен превод:
преди 2 дни

Чакам теглене от 30 октомври.


Вече преминах през процеса на проверка и съм одобрен.


Някой получавал ли е искания за теглене от 1 ноември?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Невероятно е това, което се случва, никой нищо не може да направи

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Невероятно е това, което се случва, никой нищо не може да направи

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Не се знае какъв лиценз използва това казино (ако има такъв), за да могат да подадат иск срещу тях, така че може би ще се заемат по-сериозно с въпроса. Не може да измамят толкова много хора и нищо да не се случи.

Автоматичен превод:
vcfinformacion
преди 2 дни

Не трябваше да проверявам сметката си и имах много повече тегления преди тези проблеми

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Не трябваше да проверявам сметката си и имах много повече тегления преди тези проблеми

Автоматичен превод:
вчера

Виждам, че чака повече от 2 седмици. Казиното каза ли ви някаква причина защо е минало доста време? Кога започна този период, когато казвате, че тегленията не са били проблем преди? Казиното току-що ли ви каза да изчакате и че ще получите парите?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Не се знае какъв лиценз използва това казино (ако има такъв), за да могат да подадат иск срещу тях, така че може би ще се заемат по-сериозно с въпроса. Не може да измамят толкова много хора и нищо да не се случи.

Автоматичен превод:
вчера

Казиното няма лиценз, доколкото видях, но Радка ви предложи да пуснете жалба при нас в предишния си отговор, където ще се опитаме да ви помогнем да получите парите си, ако е възможно.

Не мислиш ли, че си заслужава? Тя също така ви попита колко време продължава цялата ситуация с оттеглянето, бихте ли ни казали?

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини