МОЛЯ, НАПРАВЕТЕ НЕЩО СРЕЩУ ТОВА КАЗИНО.
ЗАДЪРЖАХА МИ ПАРИТЕ И НЯМА ДА ПЛАЩАТ.
СВЪРЗВАМ СЕ С ТЯХ ВСЕКИ ДЕН И ЯВНО ОТГОВАРЯ РОБОТ, ОТ Те винаги отговарят едно и също нещо, A Bot.
Мисля, че това казино е затворено и те няма да върнат парите на никого.
PLEASE DO SOMETHING AGAINST THIS CASINO.
THEY HAVE WITHHELD MY MONEY AND ARE NOT GOING TO PAY.
I CONTACT THEM EVERY DAY AND CLEARLY A ROBOT ANSWERS, FROM They also always answer the same thing, A Bot.
I think this casino has closed and they are not going to give anyone their money back.
PORFAVOR HAGAN ALGO CONTRA ESTE CASINO.
TIENEN RETENIDO MI DINERO Y NO VAN A PAGAR.
ME PONGO CADA DIA EN CONTACTO CON ELLOS Y CLARAMENTE CONTESTA UN ROBOT, DESDE support@legiano.com también contestan siempre lo mismo, Un Bot.
Creo que este casino ha cerrado y no van a devolver el dinero a nadie
Сигурно ти е трудно! Моля, опитайте се да издържите. Вашето оплакване е в най-критичната точка и представител на казиното е абсолютно длъжен да предостави изчерпателно обяснение.
Несъмнено ще бъде открито, ако казиното е затворено и са достъпни само ботове. Все пак се надявам да грешите заради всички играчи и заради вас!
It must be difficult for you! Please try to hold on. Your complaint is at the most critical point, and a casino representative is absolutely required to provide a comprehensive explanation.
It will undoubtedly be discovered if the casino has closed and only bots are accessible. However, I hope you are mistaken for the sake of all the players and yours as well!
Ако моят колега е прав и може би казиното е затворено, какво можем да направим тогава?
If my colegue is right and perhaps casino is closed, what can we do then?
От 10/25.
Преди това преминах през процес на проверка, който преминах успешно.
Имам всичко законно.
И все още вярвам, че пазят парите на някои клиенти.
По дяволите часът, в който заложих парите си тук
Since 10/25.
I previously went through a verification process which I passed successfully.
I have everything legal.
And I still believe that they keep some clients' money.
Damn the hour I bet my money here
Desde 25/10.
Anteriormente me hicieron un proceso de verificación que he pasado correctamente.
Lo tengo todo legal.
Y sigo creyendo que se quedan con el dinero de algunos clientes.
Maldita la hora que aposté mi dinero aqui
Освен това имам всичко законно, преди имах по-големи тегления и го изтеглих нормално, затова се надявам да получим пари
I also have everything legal, before i hade bigger withdrawals and i it withdrawed normal, that is why i am hopping that we will receive money
Трябва да ви информирам възможно най-скоро, че току-що получих 500 €, това е първото от три тегления, така че има надежда😁
I have to inform you asap that i just received 500€ this is first of three withdrawals, so there is hope😁
Кога кандидатствахте за него? Колко пари?
When did you apply for it? How much money?
Cuando lo solicitaste? De cuánto dinero?
На 25.10. Първо теглене, 500 € и имам още 2 тегления за 500 € и 200 €, така че това ми дава надежда, че тегленията на всички ще бъдат обработени🙂
On 25.10. First withdrawal, 500€ and i have 2 more withdrawals for 500€ and 200€, so this gives me hope that we will all have our withdrawals processed🙂
Чаках около пет дни за теглене, въпреки че преди обикновено идваше в рамките на няколко часа. Обърнах се към поддръжката им, но те просто казаха, че трябва да изчакам. Честно казано, ако печалбите ми не дойдат скоро, просто ще премина към друго казино.
I've been waiting about five days for a withdrawal, even though before it usually came through within a few hours. I reached out to their support, but they just said I’d need to wait. Honestly, if my winnings don’t come through soon, I’ll just switch to another casino.
Тук ви, страхувах се, че няма да получим никакви тегления, сега се чувствам по-добре и вярвам, че всички ще получим, може би е вярно това, което казват, че имат много тегления, защото преди наистина беше много бързо, нито едно казино не беше толкова бързо с тегления
I here you, i was affraid that we will not receive any withdrawals, now i feel better and believe that we shall all receive, perhaps it is true what they are saying that they have lots of withdrawals, because before it was really very fast, not one casino was this fasr with withdrawals
Ти го каза, първото ти отстъпление...
Вече направих 3 или 4 отстъпления преди и всичко вървеше добре досега.
Чакам от 25.10
Преминахте ли процеса на проверка?
You said it, your first retreat...
I have already done 3 or 4 retreats before, and everything has been going well until now.
I've been waiting since 10/25
Have you passed the verification process?
Tú lo has dicho, tú primer retiro...
Yo ya llevo hechos con anterioridad 3 o 4 retiros, y todo iba bien hasta ahora.
Yo estoy esperando desde el día 25/10
Tú has pasado proceso de verificación??
Разбира се всичко, играя тук от няколко месеца и наистина всичко беше страхотно, така че вярвам, че наистина имаха много тегления и ще оправя това, ще ви информирам, когато получа всичко
Of course everything, i have been playing here for a few months and realy everything was great, so i believe that they really had a lot of withdrawals and will sort this out, will inform you when i receive everything
Към момента няма индикации за затварянето на това казино и ние също не получихме подобна информация.
Така че, нека да видим как ще върви и дали ще могат да играят с неговите играчи, тъй като в момента има няколко висящи жалби за това казино. Едва когато има някакво движение от страна на казиното, ще видим как да продължим и какво да правим.
As of now, there has been no indication about this casino closing, and we didn't get any information like this either.
So, let's see how it will go and if they will be able to play its players, as there have been a few complaints pending for this casino now. Only when there is some movement from the casino side will we see how to continue and what to do.
Чаках около пет дни за теглене, въпреки че преди обикновено идваше в рамките на няколко часа. Обърнах се към поддръжката им, но те просто казаха, че трябва да изчакам. Честно казано, ако печалбите ми не дойдат скоро, просто ще премина към друго казино.
I've been waiting about five days for a withdrawal, even though before it usually came through within a few hours. I reached out to their support, but they just said I’d need to wait. Honestly, if my winnings don’t come through soon, I’ll just switch to another casino.
След като прочетох тази тема, стана ясно, че това казино е много опасно и е по-добре да го избягвате, благодарение на грижовните хора, които засегнаха тази тема.
After reading this thread, it became clear that this casino is very dangerous and it is better to avoid it, thanks to the caring people who covered this topic.
Прочитав данную ветку стало понятно что данное казино очень опасно и лучше обходить его стороной, спасибо неравнодушным людям которые осветили данную тему.
След като прочетох тази тема, стана ясно, че това казино е много опасно и е по-добре да го избягвате, благодарение на грижовните хора, които засегнаха тази тема.
After reading this thread, it became clear that this casino is very dangerous and it is better to avoid it, thanks to the caring people who covered this topic.
Прочитав данную ветку стало понятно что данное казино очень опасно и лучше обходить его стороной, спасибо неравнодушным людям которые осветили данную тему.
Търсех проект, в който да прекарам свободното си време, но засега продължавам търсенето си.
I was looking for a project in which I could spend my free time, but for now I continue my search.
Я искал проект в котором мог бы провести свое свободное время но пока продолжаю свои поиски
Здравейте, мога ли да попитам с кого говорите? Всички ще знаем веднага щом започнете да използвате бутона за отговор. Така че, моля, опитайте това без колебание.
Hello, may I ask who you are speaking to? We will all know as soon as you begin using the reply button. So, please, try that without hesitation.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.