МОЛЯ, НАПРАВЕТЕ НЕЩО СРЕЩУ ТОВА КАЗИНО.
ЗАДЪРЖАХА МИ ПАРИТЕ И НЯМА ДА ПЛАЩАТ.
СВЪРЗВАМ СЕ С ТЯХ ВСЕКИ ДЕН И ЯВНО ОТГОВАРЯ РОБОТ, ОТ Те винаги отговарят едно и също нещо, A Bot.
Мисля, че това казино е затворено и те няма да върнат парите на никого.
PLEASE DO SOMETHING AGAINST THIS CASINO.
THEY HAVE WITHHELD MY MONEY AND ARE NOT GOING TO PAY.
I CONTACT THEM EVERY DAY AND CLEARLY A ROBOT ANSWERS, FROM They also always answer the same thing, A Bot.
I think this casino has closed and they are not going to give anyone their money back.
PORFAVOR HAGAN ALGO CONTRA ESTE CASINO.
TIENEN RETENIDO MI DINERO Y NO VAN A PAGAR.
ME PONGO CADA DIA EN CONTACTO CON ELLOS Y CLARAMENTE CONTESTA UN ROBOT, DESDE support@legiano.com también contestan siempre lo mismo, Un Bot.
Creo que este casino ha cerrado y no van a devolver el dinero a nadie
Сигурно ти е трудно! Моля, опитайте се да издържите. Вашето оплакване е в най-критичната точка и представител на казиното е абсолютно длъжен да предостави изчерпателно обяснение.
Несъмнено ще бъде открито, ако казиното е затворено и са достъпни само ботове. Все пак се надявам да грешите заради всички играчи и заради вас!
It must be difficult for you! Please try to hold on. Your complaint is at the most critical point, and a casino representative is absolutely required to provide a comprehensive explanation.
It will undoubtedly be discovered if the casino has closed and only bots are accessible. However, I hope you are mistaken for the sake of all the players and yours as well!
Ако моят колега е прав и може би казиното е затворено, какво можем да направим тогава?
If my colegue is right and perhaps casino is closed, what can we do then?
От 10/25.
Преди това преминах през процес на проверка, който преминах успешно.
Имам всичко законно.
И все още вярвам, че пазят парите на някои клиенти.
По дяволите часът, в който заложих парите си тук
Since 10/25.
I previously went through a verification process which I passed successfully.
I have everything legal.
And I still believe that they keep some clients' money.
Damn the hour I bet my money here
Desde 25/10.
Anteriormente me hicieron un proceso de verificación que he pasado correctamente.
Lo tengo todo legal.
Y sigo creyendo que se quedan con el dinero de algunos clientes.
Maldita la hora que aposté mi dinero aqui
Освен това имам всичко законно, преди имах по-големи тегления и го изтеглих нормално, затова се надявам да получим пари
I also have everything legal, before i hade bigger withdrawals and i it withdrawed normal, that is why i am hopping that we will receive money
Трябва да ви информирам възможно най-скоро, че току-що получих 500 €, това е първото от три тегления, така че има надежда😁
I have to inform you asap that i just received 500€ this is first of three withdrawals, so there is hope😁
Кога кандидатствахте за него? Колко пари?
When did you apply for it? How much money?
Cuando lo solicitaste? De cuánto dinero?
На 25.10. Първо теглене, 500 € и имам още 2 тегления за 500 € и 200 €, така че това ми дава надежда, че тегленията на всички ще бъдат обработени🙂
On 25.10. First withdrawal, 500€ and i have 2 more withdrawals for 500€ and 200€, so this gives me hope that we will all have our withdrawals processed🙂
Чаках около пет дни за теглене, въпреки че преди обикновено идваше в рамките на няколко часа. Обърнах се към поддръжката им, но те просто казаха, че трябва да изчакам. Честно казано, ако печалбите ми не дойдат скоро, просто ще премина към друго казино.
I've been waiting about five days for a withdrawal, even though before it usually came through within a few hours. I reached out to their support, but they just said I’d need to wait. Honestly, if my winnings don’t come through soon, I’ll just switch to another casino.
Тук ви, страхувах се, че няма да получим никакви тегления, сега се чувствам по-добре и вярвам, че всички ще получим, може би е вярно това, което казват, че имат много тегления, защото преди наистина беше много бързо, нито едно казино не беше толкова бързо с тегления
I here you, i was affraid that we will not receive any withdrawals, now i feel better and believe that we shall all receive, perhaps it is true what they are saying that they have lots of withdrawals, because before it was really very fast, not one casino was this fasr with withdrawals
Ти го каза, първото ти отстъпление...
Вече направих 3 или 4 отстъпления преди и всичко вървеше добре досега.
Чакам от 25.10
Преминахте ли процеса на проверка?
You said it, your first retreat...
I have already done 3 or 4 retreats before, and everything has been going well until now.
I've been waiting since 10/25
Have you passed the verification process?
Tú lo has dicho, tú primer retiro...
Yo ya llevo hechos con anterioridad 3 o 4 retiros, y todo iba bien hasta ahora.
Yo estoy esperando desde el día 25/10
Tú has pasado proceso de verificación??
Разбира се всичко, играя тук от няколко месеца и наистина всичко беше страхотно, така че вярвам, че наистина имаха много тегления и ще оправя това, ще ви информирам, когато получа всичко
Of course everything, i have been playing here for a few months and realy everything was great, so i believe that they really had a lot of withdrawals and will sort this out, will inform you when i receive everything
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.