ФорумОбсъждане на жалбиCasino Guru поддържа повече казино играчи от тогава

Casino Guru поддържа повече казино играчи от тогава

преди 3 години от JarmoM
|
3856 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 3 години

Подавам 4 или 5 жалби на някои казина за странно поведение от казино или казино поддръжка. Casino Guru ги отменя всички.

Така че съм уморен да използвам този сайт вече, защото той не ми помага или ако искам да предупредя други играчи от някои казина.


Последното е, когато дадете поддръжка на казиното с обратна връзка при проблем с хазарта и каква опция имам, за да защитя себе си. Алчната поддръжка на казиното ме помоли 2 пъти да депозира още повече пари, така че може би моята промяна ще се обърне.

Казино гуруто ме свързва само там, където мога да направя лимит за депозит, дори това не е въпрос. Вече го знаех и го настроих веднага след като дам тази обратна връзка в подкрепа.

Само това, което изчаквам, Casino Guru може да добави тази информация за преглед на казиното в минусова секция, но те не искат да го правят. Смятам, че причината е, че те подкрепят повече от играчите на Казино.

Автоматичен превод:
JarmoM
преди 3 години

Според това, което виждам тук, вие сте създали 7 жалби.


https://casino.guru/buran-casino-player-is-complaining-about-lacking-withdrawal

В този случай се оплакахте от липса на методи за изтегляне на финландците. Въз основа на вашата жалба разрешихме специално изречение на фински да се покаже на всички играчи, идващи от Финландия, и да ги предупредим. Потвърдихте, че можете да го видите на уебсайта.


https://casino.guru/nitro-casino-player-s-dissatisfied-with-withdrawal

В този случай не сте доволни от високите такси за теглене (3eur). Въз основа на вашата жалба, ние добавихме тази информация в прегледа на казиното.


https://casino.guru/voodoodreams-casino-player-believes-that-his-country

В този случай се оплакахте от казино, което не трябва да приема играчи от Финландия според информацията на нашия уебсайт. Свързахме се с казиното и казиното каза, че играчите от Финландия са приети. След това актуализирахме информацията на нашия уебсайт.


https://casino.guru/slotzo-casino-player-doesn-t-wish-to-receive-promotional

Този път се оплакахте, че получавате рекламни материали от казино. Свързахме се с казиното и казиното потвърди, че са ви премахнали от имейл бюлетина и SMS списъка.


https://casino.guru/amunra-casino-player-is-dissatisfied-with-this-casino

В този случай обикновено се оплаквате, че казиното е лошо. Също така казахте „Здравейте, това още не се оплаква. Просто искам да споделя лош опит". Също така казахте, че трябва да добавим информация в ревюто, уведомявайки играчите за много дълъг процес на теглене (1 седмица). Тъй като това не беше жалба и една седмица не е дълъг процес на оттегляне, той беше отхвърлен.


https://casino.guru/slotum-casino-player-is-having-difficbilities-with-withdrawal

В този случай се оплакахте, че не можете да изтеглите обратно картата си. След това потвърдихте, че сте получили печалбите си, но трябва да дадете няколко минус точки на казиното. Общият рейтинг на казиното се основава на много фактори (включително наличните методи за плащане), така че няма причина да се добавят допълнителни минус точки.


https://casino.guru/dux-casino-player-s-criticizing-responsible-gaming

И накрая последният случай. Прочетох стенограмата с агента на казиното. Мога да се съглася, че той не трябва да ви казва да направите нов депозит. От друга страна, ти беше груб с него.

Както и да е, важният фактор е, че сте се оплакали от загубените си 200 евро, но след това потвърдихте, че не сте направили депозит след разговора с агента и не сте ги помолили да затворят сметката ви. Така че основно сте играли в казиното, губили сте пари и след това, когато агентът не се е отнасял с вас, както сте очаквали, сте искали загубените си пари обратно.

За пореден път вярвам, че агентът трябва да подходи по различен начин, но нямаше основателна причина да ви върне 200-те евро, които сте загубили по-рано.


„Подавам 4 или 5 жалби на някои казина за странно поведение от казино или поддръжка на казиното. Casino Guru ги отменя всички.

В обобщение, създадохте 7 жалби, в един случай казахте, че дори не е жалба. Това са общо 6 жалби, при които 3 от тях са маркирани като оправдани, така че за какво говориш?


"Така че съм уморен да използвам този сайт вече, защото той не ми помага или ако искам да предупредя други играчи от някои казина."

Искахте да предупредите играчите? Променихме информацията в прегледа на казиното няколко пъти въз основа на вашите оплаквания, дори показваме изречение, което сте създали изключително, за да предупредите играчи от Финландия, но все пак не е достатъчно?

Както и да е, ние сме благодарни за всяка полезна обратна връзка от играчите и често променяме уебсайта въз основа на информацията, която получаваме от тях - това се случи във вашия случай много пъти.


Също така подготвяме потребителски отзиви, които ще бъдат видими на страницата за преглед на казиното, така че всичко, което няма да е оплакване, но ще бъде нещо, което искате да споделите с другите относно казиното, ще можете да го напишете там.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини