ФорумОбсъждане на жалбиCasino Extreme изведнъж няма опции за теглене след печалба?

Casino Extreme изведнъж няма опции за теглене след печалба?

преди 9 месеца от Arlo1959
|
1094 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Здравейте приятели,


Нов съм тук. Тази сутрин играех в Casino Extreme и спечелих произволен джакпот от над $6000 US. Отидох да тегля чрез Bitcoin или Litecoin и в касата всички опции за теглене изчезнаха. От казиното казват, че имат технически проблеми. И все пак, НЯМА други опции за теглене, няма Net Teller, банков превод, чек, CC или нещо подобно.

Очевидно могат да приемат депозити, но не и да изплащат?


Не го купувам! Чатът е твърде зает за чат и поддръжката по имейл не ми дава задоволителен отговор. Надявам се, че не се опитват да използват тактика, за да ме накарат да го загубя обратно. Това би било ужасно. Спечелването трябва да е радостен повод, а не изпълнен с притеснение, че ще бъдете измамени. Винаги са ми плащали в миналото, но за първи път се сблъсквам с това при тях. Надявам се, че не са се заблудили.


Някой освен мен има ли този проблем с тях?


Моля, публикувайте тук. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Arlo1959
преди 9 месеца

Здрасти!

Смятам, че е уместно първо да ви поздравя.

За останалото това е неприятна работа. Бих бил доста загрижен

също, обзалагам се! Хм, предполагам, че има друга трета компания, която се грижи

на всички казино транзакции и ако не съм прав, тези проблеми се отнасят до това

компания, а не предимно казиното. Това е хубаво и лесно, когато това сътрудничество

работи, но когато този доставчик на плащания трета страна се сблъска с някои проблеми (локални

ограничения, банкови одити и т.н.) казиното е абсолютно безсилно.

Мисля, че това може да е случаят тук, защото е много странно, когато всички опции за плащане изчезват наведнъж толкова внезапно. Кара ме да чувствам, че има

само една компания, която се занимава с всичко.

Мога да си представя как трябва да звучи, нека сега се съсредоточим върху най-много

належащи точки:

Това изглежда е за първи път, бих го приел като добро

подпишете и дайте на казиното малко време да се справи с това.

Междувременно не си играйте с баланса си, надявам се причината да е

доста очевидно.

Бих искал също да ви помогна да се свържете с опита на други играчи, наваксването с потребителски отзиви може да помогне.

Засега, моля, дръжте ни в течение.

В най-лошия случай бих предложил да подадете жалба, но ще изчакам малко, честно казано.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Е, може би съм се захванал с това. Нещата отнеха малко повече от 24 часа, но опциите за теглене на казино най-накрая се върнаха и успях да събера цялата дължима сума чрез Litecoin. Получаването на тегленето отне няколко часа, но мога да го разбера, защото трябваше да има изоставане. Както и да е, предполагам, че станах параноичен, тъй като бях преживял старите виртуални дни и някои иначе добри казина, които се разпаднаха. Casino Extreme ще остане на върха на моя списък с RTG поради обичайните им бързи изплащания и ще простя този проблем.

Благодаря на Casino Extreme, че ми плати това, което спечелих, и то сравнително навреме.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Arlo1959
преди 9 месеца

Вашата обратна връзка е много ценена!

Току-що намерих няколко други загрижени за техните тегления, обработени от същата група. Предоставям им вашата актуализация, наистина се надявам това да е само временно усложнение.

Все пак вълните ще резонират, бих казал. 🙂

Мога ли да знам колко време играеш в Extreme? Наистина ми звучиш като разумен играч, така че се обзалагам, че си доста запознат с няколко казина, познах ли добре?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини