НачалоФорумОбсъждане на жалбиCasino Epic акаунт е заключен за теглене

Casino Epic акаунт е заключен за теглене

преди 2 години от kongeroa
|
9 488 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 2 години

Спечелени 70tsk в Casino epic, изпратена документация за проверка като 3 последни спецификации за заплата и също декларация, която поискаха, изминаха 6 дни и сметката все още е блокирана за тегления, няма странни неща с моите пари, тъй като имам доста добър доход. Често ли е явление сред казината да държат парите? Адски разочароващо! Колко време трябва да изчакате, преди да докладвате на ARN и инспектората по игрите?

Автоматичен превод:
kongeroa
преди 2 години

Здравейте, разбирам разочарованието ви.

Жизненоважно е да преминете KYC проверка, за да получите печалбите си. Преминахте ли вече тази проверка, моля? Нормално е, че поради проверка акаунтът се блокира, така че предполагам, че това е причината тук. Когато играч спечели голям, понякога казиното се консултира с доставчика на играта, за да се увери, че печалбата е законна.

На вашия въпрос: Когато е подадена жалба, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да обработят плащането, смятам, че това е разумен период.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря за отговора.


Те отговориха така

„Благодарим ви, че изпратихте документите, които поискахме.

Помолих съответния отдел да се свърже директно с вас по имейл, веднага щом обработят и одобрят вашите документи. "

Просто си помислете, че отнема много време (1 седмица), но разбрахте, че не е необичайно, така че вероятно е просто да изчакате.

Автоматичен превод:
kongeroa
преди 2 години

Здравейте,

За съжаление, доколкото мога да кажа и в съответствие с да кажем общия опит, споделен в целия форум, не е толкова необичайно - да.

Но има казина, които могат да завършат KYC за няколко дни. В тези дни бих нарекъл това необичайно.

Както и да е, в случай, че се затруднявате или имате нужда от помощ, върнете се тук и задайте всеки въпрос 🙂.

Също така ни уведомете, когато получите печалбите си, надявам се всичко да е гладко.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря за отговора!

Ще се върна веднага щом чуя нещо от тях.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как мина? Върнахте ли си парите?

Мисля, че е толкова погрешно дори да блокирате тегления, ако спечелите/къса поръчка. Сега ми направиха същото. Дори не мога да изтегля собствените си пари. Наистина грозно. Не забравяйте, че не трябва да давате такава лична информация за себе си. Особено с новите закони сега. Има по-строги правила за компаниите. Или да поискам декларация? Абсолютен абсурд

Автоматичен превод:
zeldis
преди 2 години

Здравейте,

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

За съжаление, играчът не е подал жалба, опасявам се, че без отговор можем само да гадаем за изплащането.

Бих казал също, че за преминаване на KYC човек трябва да предостави някаква лична информация, в противен случай проверката няма да бъде завършена. Можете ли да разкажете повече за законите, които споменахте, моля?

Бих искал също да знам какъв изглежда е проблемът с оттеглянето ви, искате ли да обясня допълнително?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Абсолютна лудост е да плащате пари в това казино и случайно да печелите. След това сте блокирани да теглите печалбата. Измама от най-висок клас. Въобще законно ли е. Никой в тази страна не е длъжен да подава декларацията си в хазартна компания в Малта. Очаквам с нетърпение да получа парите си.

Автоматичен превод:
fysiosix
преди 1 година

Здравейте, можете ли да предоставите повече подробности за проблема си, моля? Първо да ви задам няколко въпроса. Вашият акаунт беше ли напълно проверен и кога се опитахте да поискате теглене, моля? Благодаря ти

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Бях блокиран за теглене на печалба от прибл. 2000 SEK, въпреки че влязох с банков идентификатор. Бях в състояние да правя тегления преди без проблеми. Освен това никой няма право да ми рови в декларациите или банковите сметки, каквото си мислите. Направих всичко както трябва и се надявам и вие да го направите = да ме отблокирате, за да мога да изтегля парите си, поне това, което депозирах.

Автоматичен превод:
fysiosix
преди 1 година

Предполагам, че изпадате в идеята, че ние сме служителите на казината - не сме. 🙂 Това е независим форум, така че никакви искания няма да работят тук, страхувам се.

Можете ли поне да ни кажете дали казиното обяснява причината, поради която не можете да получите достъп до акаунта си?

Откога имате този проблем, моля? Все още ли сте във връзка с казиното?

Уведоми ни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте! Сметката ми е блокирана и не мога да правя тегления. Какво да направите, можете ли да помогнете???

Автоматичен превод:
yazdanmohseni35
преди 1 година

Здравейте,

някаква идея защо акаунтът е блокиран?

Бих посъветвал да попитате казиното по имейл. Не забравяйте да проверите спама по имейл, кошчето, папките за боклук или секцията за промоции.

Кажете ни какво сте научили. Ще се опитаме да измислим нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Акаунтът ми също беше внезапно маркиран като „неактивен", когато влязох с лична карта и направих депозити от около 300 евро.


След това спечелих доста, не можах да видя, защото вашият сайт е изключително подвеждащ.

Няма къде да проверите вашето салдо, профил, настройки или нещо подобно.


Дори не успях да намеря функцията за теглене??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, акаунтът ми не е активен, защо тегленето е блокирано

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, тегленето ми е блокирано, не мога да изтегля парите... можете ли да ми помогнете... благодаря


Автоматичен превод:
elvirsuvalic1
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам, но първо трябва да се свържете с казиното. Това е независим форум, разбирате ли?

Попитайте казиното какво не е наред с вашето теглене или акаунт и ни информирайте отново тук.

Ако ви е трудно да се свържете с поддръжката, върнете се и тук.

Съгласен ли си?


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Как можете да претендирате за правото да вземете парите ми, преди да можете да теглите пари без проблеми, мислите ли, че трябва да затворите бизнеса преди, вече не бяхте добра игра. Тогава те няма да могат да се свържат с вас.

Автоматичен превод:
veraaa49
преди 10 месеца

Моля, разберете, че ние не сме служители на казиното тук; както казах, това е независим форум. Не съм запознат с вашата ситуация; честно казано, разчитам само на актуализациите, които предоставяте тук.

Разбирате ли ме, моля?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Защо никога не отговаряш, когато някой ти пише, сигурно съм писал 20 пъти, няма отговор, изплати ми парите и тогава ще се отървеш от имейлите ми. Вие сте единствената хазартна компания, която иска частна информация за доходите, измамна компания, това сте вие

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини