ФорумОбсъждане на жалбиCasigood казино онлайн

Casigood казино онлайн

преди 2 години от Lily1414
|
4427 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте, в началото на годината депозирах около хиляда паунда на този сайт. На моя депозит добавиха бонуси, сега никога не добавям бонуси, тъй като знам критериите за теглене, когато имате бонуси. Играх малко, след това видях опция за премахване на бонуси, избрах тази опция, тя не само премахна бонусите, но и всичките ми пари за игра, които бяха около 700 паунда. Оплаках се, но бях излъган и получих обща вафла. Бях назначен за личен асистент, но тя просто ме насочи към онлайн чата, който просто ме прехвърли или се позова на неподходящи политики, които не можах да намеря. Не играх на сайта няколко месеца, но депозирах отново, 1000 паунда глупаво, няколко месеца по-късно. Избрах този сайт, тъй като преди имах сериозни проблеми с хазарта и съм с gamstop, този сайт не е регистриран в gamstop.

При втория път, когато депозирах, имах печалби от около 2500 паунда. Опитах се да изтегля, но след много дни поставяне на различни форми на документ за самоличност, те все още не ми позволиха да изтегля. Преди това бях проверил личната им карта и там пишеше лична карта или паспорт. Не пише само паспорт за различни региони, а само паспорт или лична карта. Имах лична карта, но нямах паспорт и им бях казвал това много пъти. Комуникацията продължи седмици, това е лоша комуникация и ми казаха, че личната карта е наред. В крайна сметка ми казаха, че трябва да е паспорт за Обединеното кралство, никъде не го посочва, така че по-скъпо поръчах паспорт. Те знаеха, че се опитвам да тегля, докато чаках, играх още малко и печалбата ми достигна около 4500.

Паспортът ми дойде и изтеглянето ми чакаше и играх още малко. Те също бяха казали, че ще трябва да отворя определена онлайн банкова сметка, за да тегля, все повече и повече причини да спра да тегля. Това продължаваше вече месеци. Играх около 2 часа и парите отидоха, без никакви печалби, напълно нечестно.

Оплаках се на всички търговски обекти, но просто ми бяха подхвърлени, този сайт е напълно нерегулиран.

Поисках акаунтът ми да бъде затворен завинаги възможно най-скоро. Затвориха го, но без да знам, го отвориха седмица по-късно. Освен това продължиха да ме бомбардират с оферти и бонуси. Това е след като им обясних, когато им казах да закрият сметката, че съм уязвим комарджия, който има сериозни проблеми с хазарта, с дългове от хазарт и че бях поставен в повече дългове в хазарта на техния сайт.

Вложих пари отново, това правят комарджиите, когато те бомбардират от оферти и т.н., загубих. Оплаках се и попитах защо акаунтът ми беше отворен отново.

Този сайт е корумпиран и нечестен и прави всичко, за да ви попречи да печелите и теглите. Поисках някакво възстановяване, компенсация, но ми беше отказано.

Има ли нещо, което можете да направите, моля?

Автоматичен превод:
Lily1414
преди 2 години

Здравейте,

това е тъжна история и толкова съжалявам, че сте избрали толкова лошо казино.:

file

Мисля, че трябва да подадете жалба , само за да ни позволите да дебатираме с казиното по въпросите на отговорния хазарт - ако хората зад него искат да слушат. За съжаление загубихте печалбите си, но предполагам, че не можем да помогнем с това.

Както и да е, моля, подайте жалбата и ще видим какво може да се направи.

Може би нашият отговорен раздел ще ви бъде полезен, не се колебайте да го разгледате:

https://casino.guru/problem-gambling

Както вярвам, може да намерите подкрепа и тук:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/self-exclusion-from-all-online-casinos

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/are-you-looking-for-professional-help--find-it-here





Автоматичен превод:
Lily1414
преди 2 години

Съжалявам да науча за лошия ви опит с този сайт. Изглежда, че са ви затруднили много да изтеглите парите си и след това са ви отнели печалбите. Препоръчвам да избягвате този сайт, ако можете, и както каза Радка, трябва да пуснете жалба. Надяваме се, че може да се направи нещо, за да си върнете парите. Късмет.

Автоматичен превод:
Lily1414
преди 2 години

Хей Лили,


Съжалявам да чуя за вашите проблеми с това казино.


Минал съм през същото като теб много пъти. Чувствайте се свободни да прочетете някои от публикациите ми в секцията за отговорен хазарт във форума, както и интервюто, което направих със Саймън по отношение на глобалното самоизключване, което Casinoguru се опитват да създадат.


За съжаление няма магическо решение, което да разчупи това проклятие, с което някои от нас живеят.


Най-добрият съвет, който мога да ви дам, е да сложите известно разстояние между вас и казината (по-лесно да се каже, отколкото да се направи!). Времето и пространството помагат. Има много възможности за помощ, които можете да търсите, за да опитате да направите нещата малко по-лесни за живеене, които ще намерите в същия раздел на форума.


Съжалявам, но повечето от тези нелицензирани казина, които не са в Gamstop, са чисти измами и имате много малък шанс да си върнете парите.


Чувствайте се свободни да се свържете с мен, ако имате нужда от помощ или съвет. Саймън ще ви свърже с мен, ако смятате, че това може да е от полза.


Бъдете силни.


Чарли

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам да чуя за твоя опит Лили.

Както казва Чарли, повечето от тези казина просто се опитват да се възползват от хора с компулсивно поведение и ще забавят тегленето до точката, в която печалбите се губят. Вярвам обаче, че изборът на по-добро казино не е нещо, което би ви направило добър.

Това е връзката към интервюто, което Чарли спомена. Убеден съм, че ще намерите вдъхновение в него.

Моля, не се колебайте да се свържете с мен, в случай че искате допълнителна подкрепа.


Саймън



Автоматичен превод:
преди 2 години

Има "черни списъци" на казината. За съжаление понякога всичко е много несправедливо. Веднъж също загубих много пари. Все още не го върнах. Невероятно. вече преди 3 години. Надявам се да имате повече късмет. В крайна сметка е и въпрос на късмет. След случилото се... Ако подадете жалба... Не знам дали ще ви бъдат върнати парите, но може да помогне това казино да бъде включено в черния списък. Поне така трябва да е.

Редактиран от Daniel преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини