ФорумОбсъждане на жалбиБурло за честно въртене

Бурло за честно въртене

преди 2 години от Epedro46
|
6850 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Казиното не уважава молбата ми за самоизключване

Имам заявка за теглене от 29 октомври и те отказват да ми платят поради предполагаеми технически проблеми

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер!

Много съжаляваме, че сте имали това преживяване на нашия сайт.

Моля, обърнете внимание на факта, че FairSpin винаги се грижи за нашите играчи и винаги следва правилата на нашия уебсайт и винаги сме готови да направим всичко за безопасността на нашите играчи.

Благодарим ви, че ни уведомихте за проблема си. Ние вече работим, за да проучим вашата ситуация и полагаме всички усилия да я разрешим възможно най-скоро и веднага щом намерим решение, ще се свържем с вас и ще ви уведомим за него.

Също така ви моля да имате предвид, че тъй като ние сме крипто-казино и сме специализирани в криптовалути. В бъдеще препоръчваме депозиране с криптовалути, тъй като тегленията към крипто портфейли са почти мигновени.

С Най-Добри Пожелания,

FairSpin,

Автоматичен превод:
преди 2 години

Затворете вратите завинаги. Информирах ви за моето добавяне към играта на 28.10.2022 г. Те не само не я уважиха, но поддържаха активна сметката, в която междувременно депозирах над 5000 долара. Имам чакащо теглене от 29.10.2022 г., което също не направиха и ми се подиграваха. Защо просто не приемат криптовалути? Приемате ли долари и евро? Но тогава да платиш е трудно, нали?

Вашето поведение е просто срамно.

не се възползвайте от проблемите на другите

Автоматичен превод:
Epedro46
преди 2 години

Добър ден, Epedro46,

Проверих жалбата ви днес и разбрах, че сме ви помолили да предоставите екранна снимка на историята на касата. любезно го изпратете на Petronela ( щракнете тук за достъп до вашата жалба ), за да можем да се свържем директно с казиното.

Благодаря ти.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Историята е изпратена по имейл

Автоматичен превод:
Epedro46
преди 2 години

Благодаря ви много за бързия отговор 👍

Моля, дайте малко време на екипа по жалбите, за да доразвие жалбата ви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

В допълнение към 19-те имейла имам моята история с поддръжката на клиенти чрез чат от 25 октомври, където поисках самоизключване няколко пъти за добавяне към играта.

Автоматичен превод:
Epedro46
преди 2 години

Чувствам, че трябва да изпратите всичко на екипа за оплаквания, те може да намерят някои полезни изявления там.

Не се притеснявайте, те ще преминат през всичко, за да намерят най-важното в крайна сметка.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва ли да го изпратя на друг адрес?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не уважава молбата ми за самоизключване

не ми плащате парите, които поисках за теглене преди 12 дни

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер!

Много съжаляваме, че сте имали това преживяване на нашия сайт.

Моля, обърнете внимание на факта, че FairSpin винаги се грижи за нашите играчи и винаги следва правилата на нашия сайт и винаги сме готови да направим всичко за безопасността на нашите играчи.

Благодарим ви, че ни уведомихте за проблема си. Ние вече работим, за да проучим вашата ситуация и полагаме всички усилия да я разрешим възможно най-скоро и веднага щом намерим решение, ще се свържем с вас и ще ви уведомим за него.

Също така ви моля да имате предвид, че тъй като ние сме крипто-казино и сме специализирани в криптовалути. В бъдеще препоръчваме депозиране с криптовалути, тъй като тегленията към крипто портфейли са почти мигновени.

С Най-Добри Пожелания,

FairSpin,

Автоматичен превод:
преди 2 години

чужд срам. Информирах ви за моето добавяне към играта на 28.10.2022 г. Те не само не я уважиха, но поддържаха активна сметката, в която междувременно депозирах над 5000 долара. Имам чакащо теглене от 29.10.2022 г., което също не направиха и ми се подиграваха. Защо просто не приемат криптовалути? Приемате ли долари и евро? Но тогава да платиш е трудно, нали?

Вашето поведение е просто срамно.

те са печалбари

Автоматичен превод:
Epedro46
преди 2 години

Здравейте, току-що преместих публикацията ви от „Нишка за мошениците в казино Fairspin" в тази, за да поддържам разговора пълен. Благодаря ви за разбирането.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва ли да го изпратя на друг адрес?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

просто поставете всичко свързано с вашата жалба или го изпратете на Petronela, тъй като тя вече ви е помолила да го направите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

всичко беше изпратено

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти

Моля, имайте предвид, че според правилата на нашия уебсайт не можем да блокираме акаунта на играча, докато акаунтът има предстоящо теглене, тъй като се изисква определен брой потребителски действия и комуникация, за да завърши успешно тегленето, а също така потребителят трябва да направи заявка за теглене ръчно, за да може въпросното теглене да бъде обработено. Блокирането на акаунта е възможно само след като тегленето е обработено успешно кой играч е бил успешно информиран в един от имейлите, които сме й изпратили

Също така, съгласно правилата за блокиране на нашия уебсайт, потребителят трябва да изпрати заявка за потвърждение за блокиране след 24 часа от първоначалната заявка за блокиране, за която потребителят е бил информиран в отговор на първоначалното писмо. Тъй като не получихме потвърждение за блокиране в този конкретен случай, акаунтът беше деблокиран.


За съжаление имаше определени технически проблеми с метода на теглене на играча, което от своя страна причини забавянето. Въпреки това, ние винаги сме готови да направим компромис за нашите играчи и предложихме на играч алтернативни методи за теглене, с които играчът беше представен в най-новите имейли, които са я изпратили, които на свой ред са били многократно отхвърляни от страна на играча


В момента работим по коригирането на проблем с първоначалното плащане, използвано от играча, за да поиска теглене, и се очаква той да бъде коригиран в рамките на следващите 24 часа (от 15.11.). В случай, че проблемът все още не е отстранен, ние ще ви предложим теглене към алтернативен метод на плащане, който потребителят е използвал преди, за да направи депозит, за да ускорим процеса.


Моля, имайте предвид, че според правилата на нашия уебсайт тегленията трябва първо да бъдат потвърдени, както е посочено в параграф 5.5, а след това техническата обработка на тегленето може да отнеме до 10 работни дни, като се използва методът на плащане, използван от играча, за да направи депозит, както е посочено в Параграфи 5.14 и 5.6 раздел „Акаунт, изплащания и бонуси", с които всеки потребител се съгласява при регистрация. Горепосочените параграфи гласят следното:

5.5. Като се има предвид, че сте изпратили Вашите документи за самоличност (ако е приложимо), Fairspin ще обработи Вашата заявка за теглене. Обработката на искането за теглене може да отнеме от десет (10) минути или повече, ако Fairspin или съответните трети страни трябва да извършат допълнителни проверки.

5.6. Fairspin ще кредитира сметката Ви обратно, като използва същия метод, с който сте депозирали преди това, когато е възможно. При теглене на средства Вашата собствена банка или друг доставчик на плащания може да добави допълнителна такса или такса за обработка. Такива такси или такси може да варират от време на време, затова, моля, проверете размера на таксите и таксите, приложими за Вас (Вашата транзакция за теглене), преди да направите теглене и се уверете, че тези такси и такси са приемливи за Вас.

5.8. Преди да бъдат обработени каквито и да е тегления, Вашето поведение на уебсайта/използване на Игрите може да бъде прегледано за неправилно използване на уязвимости. Ако Fairspin прецени, че е станало нередно или е използвана уязвимост, Fairspin си запазва правото да задържи всички тегления и/или да конфискува всички печалби и бонуси и да блокира Вашия акаунт.

5.14. Моля, имайте предвид, че средствата обикновено ще бъдат преведени към Вашата външна сметка или портфейл в рамките на десет (10) банкови дни от момента (датата), в който Fairspin обработи Вашето известие за теглене и Fairspin потвърди (одобри) такова теглене. След като тегленето бъде обработено успешно, ние ще можете незабавно да блокирате акаунта на потребителя по нейно искане


с уважение,

Феърспин

Автоматичен превод:
преди 2 години

феърспин,


наистина ли си сериозен???

Чакам оттеглянето си от 28.10.2022 г., същевременно моля за постоянно самоизключване!!! От 28-ми не само минаха 10-те дни, но и казиното действаше недобросъвестно с мен. В края на 10-те дни ми казват да отменя заявката за теглене и да направя нова (както се вижда от изпратената документация).

вчера ме увериха, че ще получа парите си чрез същия метод на плащане, по който направих десетките депозити. Дадох алтернатива да ми платите с банков превод или карта, използвана за депозит, вие отказахте, опитвайки се да ме накарате да тегля в cryptomoeda. Не знам как да го направя и не искам да го правя. Отворих портфейл, за да направя депозит във вашето казино и да получа средствата и успях само да правя депозити и никога не успях да изтегля средствата.

Имам сериозно пристрастяване към хазарта, вече съм похарчил повече от 6000 евро във вашето казино и бяхте информирани и поискахте помощ на втория ден след регистрацията в сайта.

Какво прави? Игнорирайте, те винаги ме насърчават да правя повече депозити, подиграват ми се, неучтиви са и отказват да обработят заявката ми за теглене (единствената, която имам) от 28.10.2022 г.

вчера ме увериха, че ще е вчера, днес ще е чак от днес, а междувременно се наслаждават на ястието.

Всичко, от което имаха нужда, бяха средствата ми, за да се обвинят в лошо поведение от моя страна, това би било върха на неприличието ви.

моля, направете моето теглене и блокирайте акаунта ми завинаги!!!!

Игрозависимостта не е грип, а сериозно заболяване, признато от СЗО!!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти


Моля, имайте предвид, че както е посочено по-горе, акаунт не може да бъде блокиран, ако акаунтът има висяща заявка за теглене, за която сте били успешно информирани в писмото, което изпратихме преди.


Ние разбираме вашите чувства и направихме всичко възможно, за да ускорим процеса, и го направихме навреме, доказателство за което може да бъде предоставено, ако е необходимо. Ние дори ви представихме алтернатива, която вие сте отхвърлили, както сами посочихте по-горе.


Освен това, според нашите данни, вие сте се регистрирали на нашия уебсайт на 16 октомври и сте ни информирали за проблема си едва на 28 октомври минути след като сте поискали теглене, което прави невъзможно постоянното блокиране на вашия акаунт до обработката на вашето теглене е пълен, както е посочено по-горе. Тъй като сумата за теглене е по-голяма, тогава сумата на вашите депозити, нашите специалисти трябваше да следват процедурата за обработка на теглене, която е описана в параграфи 5.5, 5.6, 5.8, 5.14 от правилата на нашия уебсайт, с които сте се съгласили при регистрацията. Горепосочените параграфи гласят следното:


5.5. Като се има предвид, че сте изпратили Вашите документи за самоличност (ако е приложимо), Fairspin ще обработи Вашата заявка за теглене. Обработката на искането за теглене може да отнеме от десет (10) минути или повече, ако Fairspin или съответните трети страни трябва да извършат допълнителни проверки.


5.6. Fairspin ще кредитира сметката Ви обратно, като използва същия метод, с който сте депозирали преди това, когато е възможно. При теглене на средства Вашата собствена банка или друг доставчик на плащания може да добави допълнителна такса или такса за обработка. Такива такси или такси може да варират от време на време, затова, моля, проверете размера на таксите и таксите, приложими за Вас (Вашата транзакция за теглене), преди да направите теглене и се уверете, че тези такси и такси са приемливи за Вас.


5.8. Преди да бъдат обработени каквито и да е тегления, Вашето поведение на уебсайта/използване на Игрите може да бъде прегледано за неправилно използване на уязвимости. Ако Fairspin прецени, че е станало нередно или е използвана уязвимост, Fairspin си запазва правото да задържи всички тегления и/или да конфискува всички печалби и бонуси и да блокира Вашия акаунт.


5.14. Моля, имайте предвид, че средствата обикновено ще бъдат преведени към Вашата външна сметка или портфейл в рамките на десет (10) банкови дни от момента (датата), в който Fairspin обработи Вашето известие за теглене и Fairspin потвърди (одобри) такова теглене. След като тегленето бъде обработено успешно, ние ще можете незабавно да блокирате акаунта на потребителя по нейно искане


Могат да бъдат представени и всички доказателства, ако е необходимо.


Към момента на писане на това съобщение вашата заявка за теглене е успешно обработена и средствата са ви изпратени и тъй като акаунтът ви вече няма предстоящи тегления, той е блокиран, както поискахте.


с уважение,

Феърспин


Автоматичен превод:
преди 2 години

Факт е, че се регистрирах във вашия сайт на 16 октомври, но както се вижда от представените документи се опитах да направя депозит без успех и се отказах. Опитах отново на 25 октомври и пак не успях. Току-що успях да направя успешен депозит на 26 октомври и започнах да играя. Факт е също, че два дни по-късно ви поисках постоянно самоотстраняване и едва днес, 15 ноември, то влезе в сила. В различните комуникации, които направих с вас чрез чат и имейл, получих противоположна информация, като дори бях информиран, че акаунтът ми може да бъде блокиран и средствата ми така или иначе ще стигнат до мен. Съгласих се, но акаунтът никога не беше блокиран, още по-малко ограничен.

Питам ви какъв е смисълът да се насърчава хазартно зависим да прави все повече и повече депозити ???

какъв е смисълът да не можеш да спреш сметката, докато извършваш транзакция за теглене?

в момента вие твърдите, че сте обработили тегленето вместо мен, но няма как да го потвърдя, защото сега ви беше удобно да блокирате акаунта.

вашата политика за отговорна игра не само не е в съответствие със закона, който и да е закон, но е злоупотреба и нарушава основния принцип на уважение към човешките същества.

за мен и за всички играчи, които са изправени пред същия проблем и не са уважавани от вас, ще взема този случай, заедно с всички доказателства до последната инстанция, парите, които депозирах във вашето казино от момента, в който ви информирам, че аз имат сериозно пристрастяване към играта (често посещавам анонимни играчи от 2018 г., трябва да се възстанови!

Автоматичен превод:
Epedro46
преди 2 години

здрасти

Разбираме вашите чувства, но както беше посочено по-горе, направихме всичко в съответствие с правилата на нашия уебсайт, с които сте се съгласили при регистрацията.


Нещо повече, ние направихме всичко възможно, за да ви предоставим възможно най-добрия компромис и да разрешим ситуацията, в която попаднахте.


Сега, след като тегленето най-накрая е обработено и средствата са ви изпратени, акаунтът ви е блокиран за постоянно без възможност за деблокиране, както е посочено в нашата политика за отговорна игра.


Моля, имайте предвид, че сумата на вашето теглене е по-висока от сумата на вашия депозит и ако създадете нови акаунти, те също ще бъдат блокирани за постоянно поради нашата политика за отговорна игра.


Ние се грижим за нашите играчи и никога не ги насърчаваме да се самонараняват. Винаги сме готови да направим каквото е необходимо, за да помогнем на нашите играчи, дори когато се натъкнат на най-трудните проблеми.


Също така, ако са необходими някакви доказателства за аргументите, които направихме по-горе, ще се радваме да ги предоставим на администраторите.


с уважение,

Феърспин


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини