здрасти
Моля, имайте предвид, че според правилата на нашия уебсайт не можем да блокираме акаунта на играча, докато акаунтът има предстоящо теглене, тъй като се изисква определен брой потребителски действия и комуникация, за да завърши успешно тегленето, а също така потребителят трябва да направи заявка за теглене ръчно, за да може въпросното теглене да бъде обработено. Блокирането на акаунта е възможно само след като тегленето е обработено успешно кой играч е бил успешно информиран в един от имейлите, които сме й изпратили
Също така, съгласно правилата за блокиране на нашия уебсайт, потребителят трябва да изпрати заявка за потвърждение за блокиране след 24 часа от първоначалната заявка за блокиране, за която потребителят е бил информиран в отговор на първоначалното писмо. Тъй като не получихме потвърждение за блокиране в този конкретен случай, акаунтът беше деблокиран.
За съжаление имаше определени технически проблеми с метода на теглене на играча, което от своя страна причини забавянето. Въпреки това, ние винаги сме готови да направим компромис за нашите играчи и предложихме на играч алтернативни методи за теглене, с които играчът беше представен в най-новите имейли, които са я изпратили, които на свой ред са били многократно отхвърляни от страна на играча
В момента работим по коригирането на проблем с първоначалното плащане, използвано от играча, за да поиска теглене, и се очаква той да бъде коригиран в рамките на следващите 24 часа (от 15.11.). В случай, че проблемът все още не е отстранен, ние ще ви предложим теглене към алтернативен метод на плащане, който потребителят е използвал преди, за да направи депозит, за да ускорим процеса.
Моля, имайте предвид, че според правилата на нашия уебсайт тегленията трябва първо да бъдат потвърдени, както е посочено в параграф 5.5, а след това техническата обработка на тегленето може да отнеме до 10 работни дни, като се използва методът на плащане, използван от играча, за да направи депозит, както е посочено в Параграфи 5.14 и 5.6 раздел „Акаунт, изплащания и бонуси", с които всеки потребител се съгласява при регистрация. Горепосочените параграфи гласят следното:
5.5. Като се има предвид, че сте изпратили Вашите документи за самоличност (ако е приложимо), Fairspin ще обработи Вашата заявка за теглене. Обработката на искането за теглене може да отнеме от десет (10) минути или повече, ако Fairspin или съответните трети страни трябва да извършат допълнителни проверки.
5.6. Fairspin ще кредитира сметката Ви обратно, като използва същия метод, с който сте депозирали преди това, когато е възможно. При теглене на средства Вашата собствена банка или друг доставчик на плащания може да добави допълнителна такса или такса за обработка. Такива такси или такси може да варират от време на време, затова, моля, проверете размера на таксите и таксите, приложими за Вас (Вашата транзакция за теглене), преди да направите теглене и се уверете, че тези такси и такси са приемливи за Вас.
5.8. Преди да бъдат обработени каквито и да е тегления, Вашето поведение на уебсайта/използване на Игрите може да бъде прегледано за неправилно използване на уязвимости. Ако Fairspin прецени, че е станало нередно или е използвана уязвимост, Fairspin си запазва правото да задържи всички тегления и/или да конфискува всички печалби и бонуси и да блокира Вашия акаунт.
5.14. Моля, имайте предвид, че средствата обикновено ще бъдат преведени към Вашата външна сметка или портфейл в рамките на десет (10) банкови дни от момента (датата), в който Fairspin обработи Вашето известие за теглене и Fairspin потвърди (одобри) такова теглене. След като тегленето бъде обработено успешно, ние ще можете незабавно да блокирате акаунта на потребителя по нейно искане
с уважение,
Феърспин
Hi!
Please, keep in mind that according to the rules of our website we are unable to block player’s account while account has a pending withdrawal since a certain amount of user actions and communication is required in order to successfully finish the withdrawal and also user has to make a withdrawal request manually in order for said withdrawal to be processed. Blocking of account is possible only once withdrawal is successfully processed of which player was successfully informed in one of the email we sent her
Also, according to the blocking rules of our website, a user needs to send a blocking confirmation request after 24hrs since initial blocking request of which user was informed about in response to initial letter. Since we did not receive any blocking confirmation in this particular case an account was unblocked.
Unfortunately, there were certain technical issues with the player's withdrawal method which in turn caused the delay.However, we are always ready to make a compromise for our players and offered a player an alternative withdrawal methods with which player was presented in most recent emails we have sent her which in turn were repeatedly rejected on player’s side
Currently we are working on fixing an issue with original payment a player has used to request a withdrawal, and it is expected to be fixed within the next 24 hours (as of 15.11). In case if the issue is still not fixed, we will offer you a withdrawal to an alternative payment method user has used before to make a deposit in order to speed up the process.
Please, keep in mind that according to the rules of our website withdrawals need to be first confirmed as stated in paragraph 5.5 and then technical processing of withdrawal might take up to 10 business days using payment method a player used to make a deposit as stated in Paragraphs 5.14 and 5.6 section "Account, Pay-Outs and Bonuses" to which every user agrees upon registration. Above mentioned paragraphs read as followed:
5.5. Considering that You have submitted Your identification documents (if applicable), Fairspin will process Your withdrawal request. The withdrawal request processing may take from ten (10) minutes or more, if Fairspin or relevant third parties have to perform additional checks.
5.6. Fairspin will credit Your account back using the same method as You have previously deposited with, whenever possible. Upon withdrawing funds, Your own bank or other payment provider may add a further handling fee or charge. Such fees or charges may vary from time to time, thus please check the amount of fees and charges applicable to You (Your withdrawal transaction) before You make a withdrawal and ensure that such fees and charges are acceptable for You.
5.8. Before any withdrawals are processed, Your behavior on the Website/usage of the Games may be reviewed for any irregular use of any vulnerabilities. Should the Fairspin deem that irregular have occurred or a vulnerability was used, the Fairspin reserves the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses and to block Your account.
5.14. Please note that funds usually will be transferred to Your external account or wallet within ten (10) banking days upon the moment (date) Fairspin has processed Your notice for withdrawal and Fairspin confirmed (approved) such withdrawalOnce the withdrawal is successfully processed, we will be able to block user’s account per her request immediately
Respectfully,
Fairspin
Автоматичен превод: