НачалоФорумОбсъждане на жалбиBruce bet не ми отказва тегления, без да ми дава обяснения

Bruce bet не ми отказва тегления, без да ми дава обяснения

 от Bennybe365
|
792 преглеждания 13 отговора |
|

Добро утро, пиша ви, защото открих сметка в Bruce bet на 20-ия ден, като депозирах €480, спечелих €2500, които веднага изтеглих, след няколко дни без да поискам проверка на сметката, тегленията преминават от спрени в обработени.

поддръжката на mil casino ми казва, че след 5 работни дни парите ще бъдат в сметката ми .. но тази сутрин изненадващо теглене не успя без обяснение

след един час чат с отдела за обслужване на клиенти ми казаха, че ще ми кажат причината за отказа след няколко дни... Знам причината, никога не са ме помолили да удостоверя профила си.

но те протакат и отклоняват отговорите на въпросите ми.

моля, помогнете ми, като ускорите процеса на удостоверяване и теглене

Автоматичен превод:

file това е техният отговор или по-скоро неотговор на моите въпроси. Абсурдни крадци престъпници

Автоматичен превод:

продължават да се правят, че нищо не се случва! file

Автоматичен превод:
Bennybe365

Здравей, виждам, че имаш проблеми със събирането на парите. Чаках да видя дали казиното ще коментира проверката, но все още не е нужно да го правите според тях.

Що се отнася до тегленията, забелязах, че казаха, че има технически проблеми. Настроили ли сте нови тегления? Използвайки същия метод като преди? Ако отнеме повече от 14 дни, определено ни уведомете и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Също така, ако нещо се е променило във вашия случай, бих искал да знам за това.

Автоматичен превод:

Тази сутрин ме помолиха да го верифицирам, не ми казаха нищо за техническите проблеми с тегленето, също и защото това е същата карта, която използвам за депозити, дебитна Mastercard.

Да видим какво ще стане след проверката

Хиляди благодарности

Автоматичен превод:
Bennybe365

Не е нужно да ми благодарите. Така че нека да видим какво ще се случи през следващите няколко дни и дали ще бъдете потвърдени. Ако сте, тогава не би трябвало да има проблем.

Автоматичен превод:

първият опит за проверка е отхвърлен, вторият вече е изпратен... чакаме

Автоматичен превод:
Bennybe365

Какво не беше наред с първия опит? Някой от вашите документи беше ли отхвърлен?

Моля, уведомете ме дали е било по-успешно втория път.

Автоматичен превод:

Не ми дадоха никакви обяснения за какви документи са... за сега след 4 дни никакъв отговор

Автоматичен превод:
Bennybe365

Здравейте, прочетох за това, през което сте преминали, и трябва да кажа, че всичко това е просто разочароващо.

Вярвате ли, че има начин да разберете кой изглежда е най-важният проблем, който пречи на успешния KYC да завърши? Честно казано, не мога да кажа, тъй като казиното не предостави конкретни точки.

Автоматичен превод:

Актуализация

Опитвам се да тегля от 20-ия ден

заявката за проверка от ден 25 беше отхвърлена 3 пъти, последния път във вторник, все казват, че трябва да търпя, но търпях 16 дни.

Изпратих всичко, което ми поискаха, без успех.

моля, помогнете ми да си върна печалбите.

Автоматичен превод:
Bennybe365

Нещо като много тъжна актуализация.

След като почувствате, че не можете да напреднете сами, което за съжаление може да се случи, моите колеги са повече от щастливи да помогнат. Всичко, което трябва да направите, е да следвате стъпките, включени в процеса на подаване, и да оцените ситуацията, за да знаят пред какво сте се изправили.

Използвайте тази зелена връзка, за да започнете . 👈👈

Ние го наричаме жалба и е напълно безплатно. Моля, съсредоточете се върху обяснението на важните части, като например колко време сте чакали, какви документи сте предоставили в каква форма и т.н.

Разглеждането на жалбата ви трябва да отнеме около ден.

Ще бъда тук, за да помагам с въпроси, става ли?


Автоматичен превод:

Току-що изпратих жалбата, надявам се да е от полза. много ви благодаря

Автоматичен превод:
Bennybe365

Надяваме се също, че ще можем да ви помогнем. Ако имате актуализация, моля, свържете се. 😉

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини