BOO КАЗИНО BS

преди 1 година от lc2022
|
2659 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Играх на BOOCASINO.co днес, тъй като живея в Онтарио и както обикновено, правя депозит от $10.

Играя си игрите и изведнъж излизам. Реших добре; Трябва просто да изтече времето, докато играех. отивам на логин; правилната парола не работи. Тогава; Отивам да нулирам паролата си и там пише, че имейл адресът ми не съществува. Забелязах, че не отива към .co, а автоматично отива към .com.

Разбрах от представителя на чата, който говори с бек офиса, че правилата имат проблем, така че хората от Онтарио не могат да играят, докато не го поправят.

Казаха, че ще ми върнат парите, но кой знае колко бързо ще стане. За Boo Casino беше лесно да вземе парите ми и след това да ме затвори дори час по-късно, докато играех.

Трябваше да предупредят хората. Тогава не трябваше да разрешаваме депозити в Онтарио!

Не бих препоръчал на никой, който цени парите си за игра в казино, да отиде на BooCasino.com

Може просто да се наложи да се справите с тези глупости, ако живеете в Онтарио.

Автоматичен превод:
lc2022
преди 1 година

Здравейте,

Много е жалко. Бих казал, че уебсайтът просто може да бъде затворен за поддръжка в началото. След това казиното трябва да настрои съответно ограничените държави, така че играчите от Онтарио да бъдат ограничени да регистрират акаунт и по-важното да депозират.

За съжаление, изглежда, че казиното просто е направило промените без предварително известие. Е, сега е важно да сте сигурни, че ще получите депозита си обратно.

Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Лично аз също обичам да играя в казина. Но разбира се не е толкова лесно да се направи. За щастие ми помогна това, че намерих информация тук и тук мога лесно да науча повече за разнообразието от казина, които имаме, да прочета техните отзиви, анализи и след това да взема решение кое е по-добре да играя. Радвам се, че намерих цялата необходима информация тук. Надявам се да съм ти помогнал. Късмет и успех.

Публикация на nickchernick9 Редактиран от Daniel
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

Лицензът за игри на този сайт трябва да бъде оттеглен!!!! Измамници/ Лъжци/ Съмнителни тактики

Е, откъде да започна?

1.) VIP отделът първо ме излъга за надграждането на Black VIP. Направих необходимите суми, ако не и повече от $3000-$3500 в депозити, за да надстроя от Platinum Status. Договорената сума беше $2000 между ноември 2022 г. и декември 2022 г. при телефонно обаждане с техния ръководител (Стефани), който се съгласи с това. След като подадох жалбата преди повече от месец, техният отдел ми каза, че всички телефонни записи не са функционирали по времето, когато се обадих. Колко удобно за тях.


2.) Техните представители в чата ви молят да правите депозити, което е незаконно като начало. Например виждането на Клиентите/клиентите, които те убеждават да харчат повече/депозират повече, може да има проблем с хазарта. Конкуренцията им, с която съм повече от 5 години и също съм VIP член, ми каза, че тези тактики от сайта им за чат са основание за спиране или премахване на лиценза им.


3.) Опитах се да разреша този проблем с техния отдел вътрешно, преди да подам жалбата, но след като поисках приблизително 30-35 пъти отделът за VIP/Супервайзер да се свърже с мен чрез Reps в чата и по имейл, те продължиха към Ghost или грубо игнорираха моя заявки.

Това тук показва модел, доказващ тяхната вина по този въпрос.


4.) Един от техните представители на Chatbox (Мария) каза в един от нашите чатове, че причината да отказват да се свържат с мен е, че не правя достатъчно депозити. Отново това е огромно НЕ, когато става въпрос за лицензиран регулиран казино сайт. Отново защо да правя допълнителни депозити, когато те не изпълниха своя край на сделката.


5.) Един от техните VIP представители (Марк) след това отговори на Страхливеца (имейл), вместо да говори директно по телефона с мен, и каза, защото казах на техния супервайзър Стефани по имейл, че вече не се интересувам от преследване на Black VIP поради ghosting през ноември, но въпреки това направих необходимите депозити, всъщност направих повече депозити, отколкото е необходимо за надграждане, това е причината да не бъда надстроен. Отново това не би трябвало да има ефект върху надграждането, тъй като договорената сума по време на телефонния ни разговор беше напълно запълнена от моя страна.


6.) Сега чакам повече от месец от 20 януари, когато затворих акаунта си за всички имейли, история на чатове и телефонни записи от февруари 2022 г. до момента, за да ми бъдат предоставени, за да мога след това да препратя информацията на Ecogra за тях да поеме жалбата. Все още се оправдават защо не го пускат. Сега просто чакам следващото невероятно извинение/причина за цялата тази ситуация от тяхна страна.


Не поддържайте този сайт за измамни, некомпетентни, сенчести тактики.

Автоматичен превод:
TheCloser
преди 1 година

Здравейте

Съжалявам да го чуя. Желаете ли да подадете друга жалба тук, в Casino Guru?

https://casino.guru/complaints

Бих казал, че е по-добре да погледнем отблизо.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини