Лицензът за игри на този сайт трябва да бъде оттеглен!!!! Измамници/ Лъжци/ Съмнителни тактики
Е, откъде да започна?
1.) VIP отделът първо ме излъга за надграждането на Black VIP. Направих необходимите суми, ако не и повече от $3000-$3500 в депозити, за да надстроя от Platinum Status. Договорената сума беше $2000 между ноември 2022 г. и декември 2022 г. при телефонно обаждане с техния ръководител (Стефани), който се съгласи с това. След като подадох жалбата преди повече от месец, техният отдел ми каза, че всички телефонни записи не са функционирали по времето, когато се обадих. Колко удобно за тях.
2.) Техните представители в чата ви молят да правите депозити, което е незаконно като начало. Например виждането на Клиентите/клиентите, които те убеждават да харчат повече/депозират повече, може да има проблем с хазарта. Конкуренцията им, с която съм повече от 5 години и също съм VIP член, ми каза, че тези тактики от сайта им за чат са основание за спиране или премахване на лиценза им.
3.) Опитах се да разреша този проблем с техния отдел вътрешно, преди да подам жалбата, но след като поисках приблизително 30-35 пъти отделът за VIP/Супервайзер да се свърже с мен чрез Reps в чата и по имейл, те продължиха към Ghost или грубо игнорираха моя заявки.
Това тук показва модел, доказващ тяхната вина по този въпрос.
4.) Един от техните представители на Chatbox (Мария) каза в един от нашите чатове, че причината да отказват да се свържат с мен е, че не правя достатъчно депозити. Отново това е огромно НЕ, когато става въпрос за лицензиран регулиран казино сайт. Отново защо да правя допълнителни депозити, когато те не изпълниха своя край на сделката.
5.) Един от техните VIP представители (Марк) след това отговори на Страхливеца (имейл), вместо да говори директно по телефона с мен, и каза, защото казах на техния супервайзър Стефани по имейл, че вече не се интересувам от преследване на Black VIP поради ghosting през ноември, но въпреки това направих необходимите депозити, всъщност направих повече депозити, отколкото е необходимо за надграждане, това е причината да не бъда надстроен. Отново това не би трябвало да има ефект върху надграждането, тъй като договорената сума по време на телефонния ни разговор беше напълно запълнена от моя страна.
6.) Сега чакам повече от месец от 20 януари, когато затворих акаунта си за всички имейли, история на чатове и телефонни записи от февруари 2022 г. до момента, за да ми бъдат предоставени, за да мога след това да препратя информацията на Ecogra за тях да поеме жалбата. Все още се оправдават защо не го пускат. Сега просто чакам следващото невероятно извинение/причина за цялата тази ситуация от тяхна страна.
Не поддържайте този сайт за измамни, некомпетентни, сенчести тактики.
This Site needs to have its Gaming License pulled!!!! Scammers/ Liars/ Questionable Tactics
Well, where do I start?
1.) VIP Department first off lied to me about the Black VIP upgrade . I made the required amounts if not even more $3000-$3500 in deposits to be upgraded from Platinum Status. The agreed amount was $2000 between November 2022-December 2022 on a phone call with their Supervisor (Stephanie) who agreed on this. Since filing the complaint over a month ago now, their department tells me that all phone recordings were not functioning at the time I called . How convenient for them.
2.) Their Chat reps ask you to make deposits which is illegal to begin with. For example seeing the Clients/Customers they are coaxing to spend more/deposit more could have a Gambling problem. Their competition who I have been with for 5 plus years and am also a VIP member have told me these tactics from their chat site are grounds for having their license suspended or removed.
3.) Tried to resolve this issue with their department internally before filing the complaint, but after requesting roughly 30-35 times for the VIP/Supervisor Department to contact me via Reps in Chat and by email, they proceed to Ghost or blatantly ignore my requests.
This right there shows a pattern proving their guilt on this issue.
4.) One of their Chatbox Reps (Maria), said in one of our chats that the reason they are refusing to contact me is because I’m not making enough deposits. Again that’s a huge NO when it comes to being a licensed regulated casino site. Again why would I make additional deposits when they didn’t honour their end of the Deal.
5.) One of their VIP reps (Mark) then did the Coward reply (email) instead of talking directly on the phone to me, and said because I told their Supervisor Stephanie via email I was no longer interested in pursuing Black VIP due to the ghosting back in November but yet I made the the required deposits, actually made more deposits than needed to be upgraded, that this is the reason why I won’t be upgraded. Again this should have no effect on being upgraded seeing the agreed upon amount during our phone call was full filled on my end.
6.) I have now been waiting for over a month since January 20th when I closed my account for all emails , chat history and phone recordings since February 2022 till present to be released to me so I can then forward the information to Ecogra for them to take over the complaint. Still receiving excuses to why they are not releasing it. I’m now just waiting for the next unbelievable excuse/reason to this whole situation from them.
Do not support this Fraudulent, Incompetent, Shady Tactics site.
Автоматичен превод: