ФорумОбсъждане на жалбиБонус проблеми в Talismania!

Бонус проблеми в Talismania!

преди 6 месеца от Justice
|
1739 преглеждания 5 отговора |
|
преди 6 месеца

Здравейте,


казиното е толкова ново, че все още не е в списъка на Casino Guru, но се управлява от Adonio NV (заместващ оператор за Rabidi NV) от 2024 г.!


Тъй като имах много негативен опит още от самото начало, бих искал да предупредя всички потребители, които се интересуват от честни бонуси:


Активирах бонуса „100% до €200" при първия си депозит, но след превода бонусът не се появи в акаунта ми.

Едва след като поискате поддръжка, разбирате (няма НИЩО за това в правилата и условията на бонуса), че трябва да се свържете с чат на живо само СЛЕД като сте загубили истинските си пари, за да получите бонуса!


Освен, че това е повече от съмнително, акаунтът ми беше блокиран поради грешка в превода от служителката в чата без никакво изявление относно бонуса!


След това имаше допълнителни контакти за чат и два имейла за поддръжка, които ме молеха да отворя отново акаунта си и да активирам бонуса си, но те умишлено ме игнорират!


Ето защо, ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за всички, които очакват бонус, защото ако има такива проблеми с бонусите от самото начало, дори не искам да знам как работят тегленията в Talismania (различни оплаквания за това вече съществуват в други казино платформи) !

Автоматичен превод:
Justice
преди 6 месеца

Благодаря ви, че описахте преживяването си и наистина съжалявам, че сте имали този труден старт в казиното. Пълното ревю за него ще бъде публикувано скоро и нека ви кажа сега, че не изглежда много обещаващо. Индексът на безопасност се оценява на 5,7 и това е съмнително.🤷‍♀️

Случайно имате ли останали реални пари в сметката си? Има ли нещо, с което нашият екип за оплаквания може да ви помогне? Не се колебайте да се свържете с нас, ако имате нужда.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Роми,


Благодаря ви за отговора.

Определено мога да потвърдя ниския индекс на сигурност, защото поддръжката е позор!

Ако дадено казино не предлага поддръжка на родния език на потребителя, добре е да използвате преводач. Въпреки това, ако чат агентът изтълкува погрешно съобщението поради грешка в превода и акаунтът бъде блокиран, вината очевидно е на казиното и тяхна отговорност е да признаят грешката и да я коригират възможно най-скоро!

Казиното не е направило нищо от това досега, защото очевидно иска да избегне бонуса!


Talismania също предлага казино бонус БЕЗ ЗАЛАГАНЕ (200% до €500), но аз съм абсолютно сигурен, че това също не подлежи на осребряване!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ви, че описахте преживяването си и наистина съжалявам, че сте имали този труден старт в казиното. Пълното ревю за него ще бъде публикувано скоро и нека ви кажа сега, че не изглежда много обещаващо. Индексът на безопасност се оценява на 5,7 и това е съмнително.🤷‍♀️

Случайно имате ли останали реални пари в сметката си? Има ли нещо, с което нашият екип за оплаквания може да ви помогне? Не се колебайте да се свържете с нас, ако имате нужда.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

На вашия въпрос:

Екипът за жалби може да ми помогне най-накрая да получа бонуса си, но тъй като казиното все още не е в списъка с вас, за съжаление не мога/не мога да подам жалба (все още)... :-(

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Роми,


Благодаря ви за отговора.

Определено мога да потвърдя ниския индекс на сигурност, защото поддръжката е позор!

Ако дадено казино не предлага поддръжка на родния език на потребителя, добре е да използвате преводач. Въпреки това, ако чат агентът изтълкува погрешно съобщението поради грешка в превода и акаунтът бъде блокиран, вината очевидно е на казиното и тяхна отговорност е да признаят грешката и да я коригират възможно най-скоро!

Казиното не е направило нищо от това досега, защото очевидно иска да избегне бонуса!


Talismania също предлага казино бонус БЕЗ ЗАЛАГАНЕ (200% до €500), но аз съм абсолютно сигурен, че това също не подлежи на осребряване!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това никога не е добре, ако няма помощ от поддръжката и разбирам вашето разочарование. Мислили ли сте да се преместите в по-добро казино?🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

На вашия въпрос:

Екипът за жалби може да ми помогне най-накрая да получа бонуса си, но тъй като казиното все още не е в списъка с вас, за съжаление не мога/не мога да подам жалба (все още)... :-(

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Нашият екип за оплаквания е в състояние да се опита да помогне на играчи от някои казина, които не са изброени в нашата база данни. Не и с бонусите, за съжаление. Винаги зависи от казиното как и кога ще даде бонус и затова ние не можем да се намесим в такива случаи.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини