Бонус blits казино

преди 1 година от roniwiess456
|
2487 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Сега спечелих на NDB, който направих според вашите изисквания и след това поисках изплащане, получих имейл, в който се посочва, че процесът на изплащане отнема 72 часа, така че изчаках 72 часа и се свързах с обслужването на клиенти на казиното чрез имейл и 24 /7 поддръжка и те не могат да направят нищо, за да се свържат с тяхната банкова част по имейл, така че правя това, след което получавам, за да активирам незабавно теглене, първата сметка трябва да бъде потвърдена и ако сметката не бъде потвърдена в рамките на 3 дни, тогава средствата ще бъдат конфискуван, така че потвърждавам акаунта си. Получавам отново имейл, който казва, че акаунтът ви е успешно проверен и процесът на теглене започва сега, добре, изминаха 3 дни, откакто получих този имейл, но той все още не е обработен и сега те ме игнорират, когато просто искам да изтегля $50, за да мога да депозирам отново за още безплатни завъртания

Автоматичен превод:
roniwiess456
преди 1 година

Транзакция с visa/mastercard ли е? Ако е така, може да отнеме доста време, максимум 5 работни дни. Изчакайте още една седмица, също така би било по-полезно за вас и другите, ако публикувате това тук: https://casino.guru/bonusblitz-casino-review#tab=js-tab-discussion

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, тегленето беше биткойн

Автоматичен превод:
roniwiess456
преди 1 година

Тъй като беше бонус без депозит, те вероятно правят допълнителни проверки на вашия геймплей (проверяват неща като залози, дали сте играли на забранени игри и т.н.), така че може да отнеме малко повече време, крипто плащанията трябва да са бързи . Ако изминат 2 седмици и плащането не е извършено, можете да подадете жалба: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, изминаха 2 седмици и подадох жалба и всеки, с когото се опитам да се свържа, независимо дали е чатът за поддръжка на клиенти или поддръжката на имейла ви, или банковият екип, просто продължавам да тичам

Автоматичен превод:
roniwiess456
преди 1 година

Добре, сега просто изчакайте, докато специалистът по жалби разгледа вашия случай и те ще се опитат да ви помогнат. Късмет

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, изминаха 2 седмици и подадох жалба и всеки, с когото се опитам да се свържа, независимо дали е чатът за поддръжка на клиенти или поддръжката на имейла ви, или банковият екип, просто продължавам да тичам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Само любезна забележка - проверих жалбата и нищо не показва, че вече са минали 2 седмици. Препоръчвам правилно да актуализирате жалбата, ако мога да кажа.

Отговорът, който получихте, ме уверява, че Петронела също е пропуснала това.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Транзакция с visa/mastercard ли е? Ако е така, може да отнеме доста време, максимум 5 работни дни. Изчакайте още една седмица, също така би било по-полезно за вас и другите, ако публикувате това тук: https://casino.guru/bonusblitz-casino-review#tab=js-tab-discussion

Автоматичен превод:
преди 1 година

Един технически съвет:

Под основната дискусия има и сродни теми:

file

Съгласен съм, че използването на основната нишка е по-добро 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че всъщност спечелих 3 пъти подред на 3 отделни депозита, използвайки бонус код (лудост, знам), те наистина изплатиха първите 3 печалби (които всички бяха <$150), направих още няколко депозита, без да спечеля и след това спечелих отново, те отказаха да включат сумата на бонуса в печалбите ми, така че продължих да се въртя, докато не успях да изтегля над $50 минус сумата на бонуса. Изпратих тази заявка за теглене и сега изведнъж те трябва да верифицират моя акаунт (отново) и да продължат да отказват моята заявка за теглене.


В крайна сметка, ако имате късмет в това казино, те не харесват това и ще направят всичко, за да се опитат да избегнат/удължат плащането ви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отлично! Сега всичко, което трябва да направите, е търпеливо да изчакате специализирания специалист по оплаквания, който внимателно ще прегледа вашия случай и ще положи искрени усилия, за да ви помогне. Късмет!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини