Бог на измамите

преди 11 месеца от lisastuart234
|
1501 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца

Спечелих €28 000 в това казино и изпратих всички поискани документи и ми изпратиха €1000. VIP мениджърът продължи да казва, че парите ми са, кажете, че има технически проблем, аз му обясних, че съм прикован към къщи и инвалидна количка, но така и не получих парите си, моля, хората стойте далеч от този сайт, те са най-голямата измама и не вярвайте дума казва Джоел

Автоматичен превод:
lisastuart234
преди 11 месеца

За съжаление не споменахте казиното - едва ли е подходящо предупреждение...

И така, къде играхте?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съжалявам, че беше Зота

Автоматичен превод:
lisastuart234
преди 11 месеца

Здравейте, няма проблем!

Може би ZOTABet ? Вижте прегледа и ме уведомете, моля. Искам да съм сигурен, че този е включен в списъка и прегледан.

Благодаря и приятно изкарване!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте,


Имам същия проблем

изпрати всичко до тях и да, сега 3 пъти имаха грешка или проблем. наистина не мисля, че ще видя парите си.

Автоматичен превод:
Agsontherocks
преди 10 месеца

Здравейте!

Е, съжалявам да го чуя. Проверих жалбата ви и сега съм убеден, че проблемът вероятно е от страна на доставчика на плащания в казиното. Бъдете подготвени – обикновено отнема известно време, но честните казина трябва да предложат работен метод, който да ви позволи да теглите възможно най-скоро.

Опитайте се да останете позитивни, ZotaBet Casino се интересува от проблемите на играчите въз основа на историята на оплакванията .

Обмисляли ли сте може би крипто трансфер? Обикновено това е най-лесният начин за разрешаване на подобни ситуации. 🤔


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравейте, предложиха банков превод

така че това е, което направих сега. Нямам крипто acc и, честно казано, не създавам такъв. Играл съм в други казина и никога не е имало проблем. Това е първият път, когато казиното има толкова много проблеми. Не намирам това за положителен опит. Искам да кажа, че се опитват да ме подмамят да похарча парите, които връщат, но не съм изкушен, тъй като дори и да спечеля много, те няма да ми платят това. Искам печалбата ми да бъде прехвърлена към мен, преди да обмисля да депозирам повече пари при тях. Надяваме се, че банковият превод ще тръгне тази седмица.

Автоматичен превод:
Agsontherocks
преди 10 месеца

Мисля, че е важно да намерите работеща опция за плащане, както и да намерите по-надеждно казино.

Това е всичко, което има значение сега. Както казах, няма техническо ограничение за използване на крипто, ако опциите ви свършат, обикновено това е единственият начин да извадите парите от казиното.

Така че мисля, че е добре да знаете това.

Радвам се да чуя, че не си изкушен! Желая ви успех с прехвърлянето и ни дръжте в течение!

Винаги можем да използваме други добри новини тук. ✨


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, всичко е подредено, сега получих преводите си.

Автоматичен превод:
Agsontherocks
преди 9 месеца

Страхотно и страхотно! 🙂 Актуализирах жалбата.

Така че банковите преводи работят отново, добре е да знаете. Какво планирате сега?



Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини