Можете да опитате с имейл, но ако сте блокирали достъпа до казиното, има вероятност те да са провалили проверката ви, така че освен ако нямате чакащо теглене, моят съвет ще бъде да намерите казино, което ще приеме вашите документи
You can try email but if you have blocked access to the casino chances are they failed your verification so unless you have a withdrawal pending my advice would be find a casino that will accept your documents
Как мога да намеря това казино, което приема документите ми, имам много пари в сметката си, моля, помогнете
How can i find that casino who accept my documents i have a lot of money in my account please help
Изчакайте и вижте какво ще каже екипът тук, предполагам, че това е първата ви заявка за теглене и те искаха да потвърдите акаунта си, преди да обработите тегленето. Какво е името на казината и аз ще проуча, за да видя каква е оценката им за безопасност? От колко време сте били блокирани и дали са ви уведомили по имейл или просто нямате достъп до казиното
Wait and see what the team here say, I assume this is your first withdrawal request and they wanted you to verify your account before processing the withdrawal. What is the casinos name and I will investigate to see how their safety rating is? How long have you been blocked and did they notify you by email or could you just not access the casino
Блокирах от 2 дни, докато влизам в акаунта си в играта ми показва, че вашият акаунт е блокиран поради неуспешна проверка, моля, направете нещо
I have blocked from 2 days while I logging my game account shows me your account has been blocked due to failed verification please do something
Съжалявам за тази неприятна ситуация. Получихте ли имейли от казиното, обясняващи повече за този проблем, може би? Винаги трябва да проверявате папката за нежелана поща в имейла си за такъв вид съобщения, защото понякога те могат да свършат там.
Моля, проверете това и ни уведомете повече подробности относно това, така че нашият екип да може да разгледа по-добре ситуацията.
Sorry for this unpleasant situation. Did you get any emails from the casino explaining more about this issue, perhaps? You should always check the spam folder in your email for this kind of message because sometimes they can finish there.
Please check that and let us know more details regarding this, so our team will be able to have a better look at the situation.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.