ФорумОбсъждане на жалбиBlackDiamond Casino и филиали

BlackDiamond Casino и филиали

преди 4 години от disturbed
|
3666 преглеждания 7 отговора |
|
преди 4 години

добро утро на всички

Имах акаунт в казиното BlackDiamond и няколко негови дъщерни дружества, не знам дали са една и съща група, но дали имат един и същ уеб дизайн, със същите игри и същите оферти

7 Спинове; Casino Moons, Paris Vip, Winnerama, Bondibet, 7reels, Winward, Tangiers

Във всички тях поисках бонус за добре дошли с € 10 + Безплатни завъртания, във всички спечелих, с тегления от € 80, 100 € максимално изтегляне с бонуса, до € 520 от казино Moons, тъй като това бяха две бонуси.

Факт е, че след тегленето сметките ми бяха затворени

Когато влязох в системата, те ми съобщиха, че са прекратили отношенията си с мен и ми пожелаха късмет

Дори в приятелски казина като Spartan Slots, които имаха акаунт, но не бяха влезли, те също затвориха акаунта

Въпросът ми е, нормално ли е това, можете ли да го направите?

Не бях обвинен в злоупотреба с ваучери, не ми изпратиха имейл с обяснение

Ако сте имали много проста тактика, играйте безплатните завъртания в слота SugarPOP и след това MonsterPOP, а ако е спечелила добра печалба, играйте ролвъра със слотове като FruitZen, KawaiiKitty

Ако някой друг ви се е случил, кажете ни за вашия случай

Благодаря за всичко и най-добри пожелания

Автоматичен превод:
disturbed
преди 4 години

Може би те просто виждат, че идвате в казината им само за бонуси, но тогава вече не играете там, така че те решиха да затворят акаунта ви. Има и казина, които посочват в своите условия, че можете да вземете само 1 бонус без депозит във всички свързани казина (трябва да изберете само 1 казино и да вземете бонуса, не можете да го правите няколко пъти).

Казвате, че сте спечелили - получихте ли оттеглянето от тях?

Автоматичен превод:
disturbed
преди 4 години

И при мен се случи точно същото.

Нещо повече, на държавата ми е блокиран достъпът до цялата тази група казина.

file

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Ако някой е имал достъп до бонус в едно от тях, казиното трябва да блокира, а не да кредитира бонуси в други казина от същата група, в случай че имат това изискване да могат да поискат само в казино от същата група.

Това е постоянен провал на казината.

Те не трябва да разрешават достъп до бонусите, ако по правило имат право да получават бонуси само в едно казино от групата.

Това е загуба на време за играчи, които се самоубиват, отговаряйки на изискванията за залагане, така че по-късно, когато се опитват да се оттеглят, те ви казват, че не можете, защото вече имате достъп до бонус в друго казино в групата.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Ако получих тегленето, беше дълго, при някои повече от други, но те платиха

Но затварянето на сметката беше два, три дни след тегленето

По-малко Moons казино, последвали собственото им предложение за бонус за добре дошли (те предлагат три бонуса за добре дошли)

Не знам до каква степен те могат да ме обвинят в злоупотреба с връзки, поне една по една

Както казвате, ако това е група и можете да вземете бонус само от казино, виждам, че е несправедливо, но няма нищо против това правило

Поздрави и благодаря

Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

Но в този случай изтеглям печалбите си без проблеми, поради злоупотреба с облигации.

Те отнеха излишъка над 100 евро (лимит на печалбата), тъй като теглех затворена сметка, но все пак можех да играя в казината, които имаха баланс, да тегля и да затваря сметката. Така че, докато вече не успях да вляза в нито едно казино на групата


Автоматичен превод:
disturbed
преди 4 години

Мисля, че те просто са решили, че нямаш никаква стойност за тях като играч (и вероятно ще им струваш пари за бонуси), така че те затвориха сметките ти. Те имат право да го направят, ако са ви изплатили печалбите. Знам, че може да не ви звучи добре, но те са частен бизнес, за да могат да решат на кого ще бъде позволено да играе там.

Някои казина правят различно нещо. Те оставят сметките да се отварят, но те изключват от всички бонуси.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Звучи изключително несправедливо да затворят акаунта на играч, който не е изгоден за казиното...не съм играл при тях , но със сигурност вече нямам такива планове. Ако това е политика за тях, много жалко.

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини