Bizzo е шега

преди 3 години от Bulldog68
|
3918 преглеждания 16 отговора |
|
преди 3 години

Не използвайте казино Bizzo, те бързо вземат парите ви, но с теглене на печалба можете да се заобиколите.

Автоматичен превод:
Bulldog68
преди 3 години

Какво стана? Имате ли проблеми с потвърждаването на акаунта?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

След безброй качвания те одобриха проверката ми и първия път, когато се опитах да направя теглене, те искаха екранна снимка на банковата ми сметка, но това, което ме ядосва, когато за първи път изпратих екранна снимка на част от идентификационните си данни, която включваше екранна снимка на банковите ми данни, те не го одобриха и те казаха, че няма да приемат екранна снимка, така че техните лъжци и аз вече им дадохме достатъчно идентификация и когато отхвърлиха тегленето ми, те казаха, че парите са били върнати в сметката ми на играча и не, въпреки че продължавах да казвам им казаха, че е имало и да проверя връщанията ми и не е имало.

Повече или по-малко казаха, че греша и за да проверя историята ви, мисля, че щях да видя парите да се върнат в сметката ми, бяха само $150,00 и да, не са много пари, но след загуба на много е хубаво да получите малко назад и те взеха достатъчно, след като одобриха акаунта ми, само за да добавят средства, но да кажа, че трябва да изпратя повече потвърждение, е абсолютна шега.

Отмина се заради парите, това е начинът, по който те смятат, че е добре да ограбят някой, който е направил това, което са поискали, особено сумата на идентификацията, която им дадох и след това при първата заявка за теглене искат нещо, което казаха, че няма да приемат при отваряне сметката.


Автоматичен превод:
Bulldog68
преди 3 години

Искам да кажа, ако имате достъп до историята на хазарта си, трябва да можете да видите къде са парите и дали наистина са ги изпратили обратно във вашата сметка, както твърдят. Не би трябвало да е трудно да разберете.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Казах им да закрият акаунта ми и 2 седмици или повече по-късно все още е отворен, те поискаха причина, която казах, защото вашето казино ме изтръгна и това е забавната част, която получих имейл, за да им дам оценка, казах им да иди да се ядеш.

Не знам защо не ми закрият акаунта, дори блокирах имейлите им, тъй като не искам да им отговарям и текста им, но акаунтът ми все още е отворен.

Автоматичен превод:
Bulldog68
преди 2 години

Ако сте ги помолили да закрият акаунта ви, разбира се, те трябва да го затворят. От друга страна, ако не кажете, че имате проблеми с хазарта, те нямат никакво задължение да закриват сметката. Вероятно затова са те попитали за причината.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Bizzo Casino „Не исках да повярвам" те са крадци" вземат пари, за да играят, но не ви плащат печалбите" дори ми казаха, че номерът за теглене е различен от скрийнскота „ им казаха, че го коригирам, дори ако не беше вярно, беше грешно "така че... казаха ми да му дам друга банкова сметка" или отговориха, че не съм ONASSIS, имам само сметка C.

Автоматичен превод:
andreaniste796
преди 2 години

Правилно ли забелязах, че вече е минал месец?

Виждам, че много играчи имаха проблеми с проверката и няколко с „неправилна" информация, въведена по време на регистрацията. Повечето от тези случаи бяха приключени като разрешени, така че мисля, че има реален шанс и ние да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка 'СЕГА ми писаха, че тегленето е прието' НО странно е, че връщат парите в сметката на играта 'Надявам се да реша' В противен случай можем да направим нещо наистина сериозно срещу тях благодаря

Автоматичен превод:
andreaniste796
преди 2 години

Здравей,

Мисля, че можете да наречете това прогрес. Просто му дайте още няколко дни и може би няма да бъдете принудени да се свържете с лицензиращия орган. Това би било следващата (сериозна) стъпка

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

ЗДРАВЕЙ РАДКА 'ОЧАКВАЙТЕ НЯКОЛКО ДНИ' БЕЗ ДА ИГРАЕТЕ 'ТОГАВА ДА ВИДИМ' БЛАГОДАРЯ ..

Автоматичен превод:
преди 2 години

HELLO GURU CASINO: RADKA 'ДНЕС В 12:30' ОТВОРЕТЕ BIZZO CASINO 'ВИЖТЕ И ВИЖТЕ, ЧЕ СА ДОБАВЯЛИ' MASTERCARD 'КАТО ТЕГЛЕНЕ? Опитвам ли се да направя ОПЕРАЦИЯТА И ТЯ МИ КАЗВА ВСИЧКО С УСПЕХ? (СТРАННО) МОЖЕ ДА Е УСПЕШНО 'ЩЕ ВИ КАЖА ДО ДНИТЕ' ЗАЩО В МОЯ ОНЛАЙН АКАУНТ В 13:43 ОЩЕ НЯМА 'ЧАКАЙТЕ ЗДРАВЕЙТЕ И БЛАГОДАРЯ

Автоматичен превод:
andreaniste796
преди 2 години

Здравейте,

Вярвам, че caps lock не е необходим в момента 🙂.

Разбира се, уведомете ни и стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Момчета ДОБРИ НОВИНИ 'ПЕЧАЛБИТЕ С BIZZO CASINO ПРИСТИГНАХ ЧРЕЗ MASTERCARD CIAOOO

Автоматичен превод:
andreaniste796
преди 2 години

Здравей!

това е прекрасна новина! Понякога просто трябва да сте търпеливи 😀


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нямам много пари в сметката и не мога да ги изтегля, те са шибани измамници, шлаката ще те отведе до шибаната дупка

Автоматичен превод:
patrik1996
преди 1 месец

здравей Вече отговорих тук: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807 . Така че би било добре разговорът да се поддържа там и най-вече в приличен дух, въпреки че знам, че не е от най-лесните.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини