Какво стана? Имате ли проблеми с потвърждаването на акаунта?
What happened? Do you have any issues with the account verification?
След безброй качвания те одобриха проверката ми и първия път, когато се опитах да направя теглене, те искаха екранна снимка на банковата ми сметка, но това, което ме ядосва, когато за първи път изпратих екранна снимка на част от идентификационните си данни, която включваше екранна снимка на банковите ми данни, те не го одобриха и те казаха, че няма да приемат екранна снимка, така че техните лъжци и аз вече им дадохме достатъчно идентификация и когато отхвърлиха тегленето ми, те казаха, че парите са били върнати в сметката ми на играча и не, въпреки че продължавах да казвам им казаха, че е имало и да проверя връщанията ми и не е имало.
Повече или по-малко казаха, че греша и за да проверя историята ви, мисля, че щях да видя парите да се върнат в сметката ми, бяха само $150,00 и да, не са много пари, но след загуба на много е хубаво да получите малко назад и те взеха достатъчно, след като одобриха акаунта ми, само за да добавят средства, но да кажа, че трябва да изпратя повече потвърждение, е абсолютна шега.
Отмина се заради парите, това е начинът, по който те смятат, че е добре да ограбят някой, който е направил това, което са поискали, особено сумата на идентификацията, която им дадох и след това при първата заявка за теглене искат нещо, което казаха, че няма да приемат при отваряне сметката.
After umpteen uploads they approved my verification and the first time I tried to make a withdrawal they wanted a screenshot of my bank account but what makes me angry when I first sent a screenshot of some of my identification which included a screenshot of my bank details they disapproved it and they said they wouldn't accept a screenshot, so their liars and I gave them enough identification already, and when they declined my withdrawal they said the money had been returned to my player account and it had not even though I kept telling them they said it had and to check my returns and it had not.
More or less they said I'm wrong and to check your history I think I would have seen the money go back into my account, it was only $150.00 and yes it's not a lot of money but after losing a lot it's nice to get a bit back and they took enough after approving my account just to add funds but to say I need to send more verification is an absolute joke.
It's gone past being about the money it's how they think it's ok to rip-off someone who did what they asked especially the amount of Identification I gave them and then in first request for a withdrawal they want something they said they would not accept when opening the account.
Искам да кажа, ако имате достъп до историята на хазарта си, трябва да можете да видите къде са парите и дали наистина са ги изпратили обратно във вашата сметка, както твърдят. Не би трябвало да е трудно да разберете.
I mean, if you have access to your gambling history, you should be able to see where the money is and if they really sent them back to your account as they claim. It shouldn't be difficult to find out.
Казах им да закрият акаунта ми и 2 седмици или повече по-късно все още е отворен, те поискаха причина, която казах, защото вашето казино ме изтръгна и това е забавната част, която получих имейл, за да им дам оценка, казах им да иди да се ядеш.
Не знам защо не ми закрият акаунта, дори блокирах имейлите им, тъй като не искам да им отговарям и текста им, но акаунтът ми все още е отворен.
I told them to close my account and 2 weeks or more later it's still open, they asked for a reason I said because your casino ripped me off and this is the funny part I received an email to give them a rating, I told them to go get f'ed.
I don't know why they won't close my account, I've even blocked their email's as I do not want to answer them and their text's but my account is still open.
Ако сте ги помолили да закрият акаунта ви, разбира се, те трябва да го затворят. От друга страна, ако не кажете, че имате проблеми с хазарта, те нямат никакво задължение да закриват сметката. Вероятно затова са те попитали за причината.
If you asked them to close your account, then of course, they should close it. On the other hand, if you don't say that you have gambling issues, they don't have any obligation to close the account. That's probably why they asked you for the reason.
Bizzo Casino „Не исках да повярвам" те са крадци" вземат пари, за да играят, но не ви плащат печалбите" дори ми казаха, че номерът за теглене е различен от скрийнскота „ им казаха, че го коригирам, дори ако не беше вярно, беше грешно "така че... казаха ми да му дам друга банкова сметка" или отговориха, че не съм ONASSIS, имам само сметка C.
Bizzo Casino 'I did not want to believe it' they are thieves' they take money to play but they do not pay you the winnings' they even told me that the withdrawal number is different from the screenscot 'told them I correct it even if it was not true it was wrong 'so ... they told me to give him another bank account' or replied that I'm not ONASSIS I only have a C account.
Bizzo Casino ' non ho voluto crederci ' sono dei Ladri ' prendono i soldi per giocare ma non ti pagano le vincite ' addirittura mi hanno detto che il numero prelievo e diverso dallo screenscot ' detto loro lo correggo anche se non era.vero che era sbagliato ' allora.mi hanno detto di dargli un altro conto corrente ' gli o risposto che non sono ONASSIS io ho solo un conto C. BIZZO CASINO SONO LADRI COME SI FA PER FARE UNA BELLA DENUNCIA E FARLO TOGLIERE ..GRAZIE
Правилно ли забелязах, че вече е минал месец?
Виждам, че много играчи имаха проблеми с проверката и няколко с „неправилна" информация, въведена по време на регистрацията. Повечето от тези случаи бяха приключени като разрешени, така че мисля, че има реален шанс и ние да ви помогнем.
Did I notice correctly that it has been a month already?
I can see that lots of players had problems with verification and a few with "incorrect" information entered during registration. Most of those cases were closed as resolved so I think there is a fair chance we could help you too.
Здравей Радка 'СЕГА ми писаха, че тегленето е прието' НО странно е, че връщат парите в сметката на играта 'Надявам се да реша' В противен случай можем да направим нещо наистина сериозно срещу тях благодаря
Hi Radka 'NOW they have written to me that the withdrawal has been accepted' BUT weird that they put the money back into the game account 'I hope to solve' Otherwise we can do something really serious against them thanks
Ciao Radka ' ORA mi hanno scritto che è stato accettato il prelievo ' PERO strano che li Rimetono in conto gioco i soldi ' spero di risolvere ' Altrimenti si può fare qualcosa di veramente serio contro di loro grazie
Здравей,
Мисля, че можете да наречете това прогрес. Просто му дайте още няколко дни и може би няма да бъдете принудени да се свържете с лицензиращия орган. Това би било следващата (сериозна) стъпка
Hello there,
I think you can call that progress. Just give it a few more days and maybe you will not be forced to get in touch with the licensing authority. It'd be the next (serious) step
ЗДРАВЕЙ РАДКА 'ОЧАКВАЙТЕ НЯКОЛКО ДНИ' БЕЗ ДА ИГРАЕТЕ 'ТОГАВА ДА ВИДИМ' БЛАГОДАРЯ ..
HELLO RADKA 'EXPECT A FEW DAYS' WITHOUT PLAYING 'THEN LET'S SEE' THANKS ..
CIAO RADKA ' SI ASPETTO QUALCHE GIORNO ' SENZA.GIOCARE ' POI VEDIAMO ' GRAZIE ..
HELLO GURU CASINO: RADKA 'ДНЕС В 12:30' ОТВОРЕТЕ BIZZO CASINO 'ВИЖТЕ И ВИЖТЕ, ЧЕ СА ДОБАВЯЛИ' MASTERCARD 'КАТО ТЕГЛЕНЕ? Опитвам ли се да направя ОПЕРАЦИЯТА И ТЯ МИ КАЗВА ВСИЧКО С УСПЕХ? (СТРАННО) МОЖЕ ДА Е УСПЕШНО 'ЩЕ ВИ КАЖА ДО ДНИТЕ' ЗАЩО В МОЯ ОНЛАЙН АКАУНТ В 13:43 ОЩЕ НЯМА 'ЧАКАЙТЕ ЗДРАВЕЙТЕ И БЛАГОДАРЯ
HELLO GURU CASINO: RADKA 'TODAY AT 12:30' OPEN BIZZO CASINO 'LOOK AND SEE THAT THEY HAVE ADDED' MASTERCARD 'AS WITHDRAWAL? DO I TRY TO DO THE OPERATION AND SHE SAYS EVERYTHING TO ME WITH SUCCESS? (STRANGE) IT MAY BE THAT IT GOES SUCCESSFUL 'I WILL TELL YOU IN THE DAYS' WHY IN MY ONLINE ACCOUNT AT 13:43 THERE ARE NOT YET 'WAIT FOR HELLO AND THANK YOU
CIAO GURU CASINO : RADKA ' OGGI ALLE 12:30 ' APRO BIZZO CASINO ' GUARDO E VEDO CHE HANNO AGGIUNTO COME PRELIEVO ' MASTERCARD ' ? PROVO A FARE L'OPERAZIONE E MI DICE TUTTO CON SUCCESSO '? ( STRANO ) PUO ESSERE CHE VA A BUON FINE ' TI SAPRO DIRE NEI GIORNI ' PERCHE NEL MIO CONTO ONLINE ALLE 13:43 NON CI SONO ANCORA ' ASPETTIAMO CIAO E GRAZIE
Здравейте,
Вярвам, че caps lock не е необходим в момента 🙂.
Разбира се, уведомете ни и стискам палци 🤞
Hello,
I believe that caps lock is not necessary at the moment 🙂.
Sure, let us know and fingers crossed 🤞
Момчета ДОБРИ НОВИНИ 'ПЕЧАЛБИТЕ С BIZZO CASINO ПРИСТИГНАХ ЧРЕЗ MASTERCARD CIAOOO
Guys GOOD NEWS 'I HAVE ARRIVED THE WINNINGS WITH BIZZO CASINO THROUGH MASTERCARD CIAOOO
Ragazzi BUONE NOTIZIE ' MI SONO ARRIVATE LE VINCITE CON BIZZO CASINO TRAMITE CARTA MASTERCARD CIAOOO
Здравей!
това е прекрасна новина! Понякога просто трябва да сте търпеливи 😀
Hello there!
that's wonderful news! Sometimes you just have to be patient 😀
Нямам много пари в сметката и не мога да ги изтегля, те са шибани измамници, шлаката ще те отведе до шибаната дупка
I don't have a lot of money in my account and I can't withdraw it, they're fucking scammers, the slag would take you to the fucking hole
Já mám na úctě ne velké peníze a nemohu je vybrat jsou to podvodníci skurvení by vás šlak vzal do té vyjebane huby
здравей Вече отговорих тук: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807 . Така че би било добре разговорът да се поддържа там и най-вече в приличен дух, въпреки че знам, че не е от най-лесните.
Hello. I already replied here: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807 . So it would be good to keep the conversation there and above all in a decent spirit, even though I know it's not the easiest.
Ahoj. už som ti odpísal sem: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807. Bolo by teda dobré aby sme konverzáciu udržali tam a hlavne v slušnom duchu aj keď viem, že to nie je najlahšie.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.