ФорумОбсъждане на жалбиBitstarz намалява големи печеливши тегления поради предишен неактивен затворен акаунт

Bitstarz намалява големи печеливши тегления поради предишен неактивен затворен акаунт

преди 9 месеца от rvang322
|
1523 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Изминаха почти 6 месеца, откакто имам новия си акаунт в bitstarz. Поради липсата на стария ми телефонен номер за възстановяване на парола към моя имейл адрес, за да нулирате паролата за стария ми акаунт в bitstarz. Вече го споменах на bitstarz и те одобриха, дори ме потвърдиха в моя нов bitstarz акаунт. Нямах проблем с тегления и други такива до 6 месеца. До днес 05.02.2023г. Когато спечелих общо над 10 хиляди на слотове и се опитах да изтегля средствата си. Те отказаха моите тегления и ми откраднаха печалбите. Това се дължи на наличието на множество акаунти. Похарчих хиляди долари от загуба на реклама в bitstarz само за да ми отнемат печалбите когато. Спечелих голямо. Чувствах се ограбен и неуважение по най-лошия начин. Те отричат да знаят нещо, що се отнася до отварянето на нов акаунт и правата ми чрез злоупотреба с техните правомощия.. ако това беше ситуацията. Защо bitstarz одобри новия ми акаунт и дори ме потвърди, за да мога да депозирам и да отбелязвам тегленето? Чувствам се измамен и ограбен, защото ми откраднаха печалбите. Помолих ги многократно да се справят правилно с мен и изглежда, че не са дори. Правата ми са нарушени, имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
rvang322
преди 9 месеца

Е, въз основа на вашата версия, почти съм сигурен, че има едно нещо, което можете да опитате.

За играчи във вашето положение ние предоставяме безплатен център за разрешаване на жалби, което се оказва добра стъпка за вас. Повече подробности можете да намерите тук в това ръководство 👈

Всичко, което трябва да направите, е да си сътрудничите. Все пак се надявам, че имате екранни снимки на гореспоменатите разговори.

Както и да е, оплакването започва точно тук 👈 и силно ви препоръчвам да опитате това.

Как се чувстваш за това?


Автоматичен превод:
преди 9 месеца


Да, въпреки че bitstarz. Затворих акаунта си. Успях да заснема моята история на теглене и последните ми печалби. И дори изтеглих преписа, когато разговарях с bitstarz chat. Така че тази част е погрижена. Имам запазена моя екранна снимка от историята на печалбите, депозитите и тегленията.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е предишното теглене, което направих преди тази жалба.

Автоматичен превод:
rvang322
преди 9 месеца

Всъщност това не е оплакването. Честно казано, това е форум, в който обсъждаме теми, свързани с хазарта.

И така, за да избегнете недоразумения, наистина ли имате нужда от помощ?

Вашият стек пари може би е в затворена сметка?

Ще бъда тук, в случай че имате нужда от подкрепа, става ли?

Също така, любезно се върнете към предишната ми публикация и обърнете внимание на зелените връзки - съдържа полезна информация.🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини