ФорумОбсъждане на жалбиBitsler Casino - трябва ли да подам жалба и тук?

Bitsler Casino - трябва ли да подам жалба и тук?

преди 1 година от GoodRabbit
|
2002 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Опитах посредничество на друг сайт (сигурен съм, че можете да познаете кой, не съм сигурен дали не е в противоречие с правилата да го назовавам, така че няма да го направя)


Bitsler никога не е предоставил обосновано доказателство за задържане на средствата ми (според посредника), въпреки че е имал повече от месец, за да го направи, и в крайна сметка спря да отговаря на жалбата и тя приключи като неразрешена.


Те отправиха фалшиво обвинение срещу мен, за да се опитат да оправдаят удържането на $13 341.


Просто се чудя дали си струва времето да подадете жалба тук или просто да продължите законно срещу тяхното управляващо дружество и лицензодател. мисли ?

Автоматичен превод:
GoodRabbit
преди 1 година

Здравейте.

Няма проблем, просто ги назовете 🙂. Въпреки че съжалявам да чуя, че случаят е приключил така...

Сега предполагам колко вероятно е казиното да промени подхода си към друга жалба. От друга страна, бихме оценили възможността да се справим със ситуацията. Поне да вземем предвид рейтинга на казиното.

Като се има предвид това, моля ви да подадете жалбата сега, ако проявявате интерес - разбира се.

Освен това, питането на неговия доставчик на сублиценз също може да е начин... Въпреки че това е Кюрасао.

мисли? 😀

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка, благодаря за отговора.


Ако искате да разгледате тяхната оценка, ще предоставя връзката, където вашият екип може да прочете за спора и бездействието им или да предостави някакво оправдано доказателство. Те държат целия ми баланс, включително хиляди долари, напълно несвързани с въпроса, така знам, че нямат намерение да плащат. Държат го 38 дни. Вярвам, че единственото ми лекарство в този момент е да го преследвам законно в Кюрасао.


https://www.askgamblers.com/casino-complaints/bitsler-casino-bitsler-is-delaying-payment

Автоматичен превод:
GoodRabbit
преди 1 година

Здрасти.

За съжаление, това няма да работи. Предпочитаме да разследваме по наш собствен начин, затова трябва да подадете жалбата чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru. Ето връзката:

https://casino.guru/complaints/create

Може би бихте могли да използвате и няколко съвета относно процеса и какво да очаквате по пътя, ето ви 🙂:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Въпреки това, благодаря ви, че обмислихте този подход, а също и за споделянето тук във форума!


РЕДАКТИРАНЕ: Проверих споменатата жалба отново и тя се състои от спортни залагания":

„Акаунтът, тъй като е нов, е в процес на разследване, тъй като залозите, направени за мач, са докладвани на FIBA като „уредена игра" и поради тази причина имаме съмнения относно легитимността на направения залог/изхода от игра и в момента проучват проблема."


Трябва да ви предупредя, че Casino Guru не се занимава с оплаквания, свързани с тази тема . Липсва ни опит, защото се фокусираме изрично върху казино игрите. 🙁

Така че, според тези обстоятелства - честно казано, това не ни е по силите!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей отново Радка,


Нямам намерение да подавам жалба тук, имайки предвид действията на Bitsler в другия спор.


Но исках да изясня: Този един спортен залог е само част от моя баланс. Те държат несвързани няколко хиляди долара, които са играни и спечелени в казиното. За да ви дам представа, заложих $300 000 в казиното и $700 в спортния тотализатор.


Освен това аз наистина не съм нов играч, затворих акаунта си в bitsler през 2021 г. поради недоволство от VIP отношението, свързах се с тях през юли 2023 г., за да отворя отново този акаунт. Изпратих имейл от първоначалния си имейл и включих оригиналното си потребителско име, те ме посъветваха, че е по-добре да отворя нов акаунт. И така, те пренебрегват моята много дълга история, в която съм залагал над 10 милиона щатски долара с тях, и искат да се опитат да ме представят като някакъв нов човек на техния сайт.


Получих отговор от тяхната управляваща компания в Кюрасао, които казаха, че ще обсъдят с оператора и ще се опитат да намерят решение. Ако не получа разрешение от тях, ще продължа със съдебното дело срещу тяхното управляващо дружество и притежателя на главния лиценз (Antillephone)


Надявам се да не се стигне дотам, но се подготвям за това.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
GoodRabbit
преди 1 година

Здрасти!

Добре, просто се опитвах да помогна. Сега се радвам да видя, че вече сте във връзка с Curacao Antillephone!

Винаги се опитваме да обхванем всички оценени отзиви за всяко казино, най-лесният начин за това са нашите собствени оплаквания. Честно казано, в този случай бих искал да знам какво следва и как Antillephone ще реагира, така че мога ли да ви помоля да ни държите в течение?

Разбира се, надявам се също така да успеете да разрешите тази ситуация, без да се обръщате към съда!🤞🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че можем да се опитаме да отнесем този въпрос до съда

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че можем да се опитаме да отнесем този въпрос до съда

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кои сме "ние"?


Представител ли сте на казиното? Присъединихте се днес, за да направите тази публикация. Меко казано е интересно.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини