ФорумОбсъждане на жалбиБЕЗ ПЛАЩАНЕ "Говори с казиното на ръцете"

БЕЗ ПЛАЩАНЕ "Говори с казиното на ръцете"

преди 2 години от RICHNIC888
|
3343 преглеждания 10 отговора |
|
RICHNIC888
преди 2 години

Здравейте и добре дошли във форума 😉

Първо - можете да споделите името на казиното, в този момент няма нужда да криете нищо.

Второ - можете да поискате преписа по всяко време, но зависи от казиното и дали могат да го предоставят. И това зависи от платформата/софтуера, на който работят.

По-важното - просто започнете да използвате някое просто приложение за екранна снимка (използвам "Greenshot") и запазете всеки важен разговор точно така 🙂:

file


Автоматичен превод:
RICHNIC888
преди 2 години

Здравейте, винаги можете да помолите агента за поддръжка да ви изпрати преписа. Не забравяйте да изчакате отговора, защото ако те кажат НЕ, тогава трябва да копирате разговора ръчно или можете да направите екранни снимки. Все пак си струва в случай, че например казиното ви казва, че е добре да играете в тяхното казино, въпреки че вашата страна е в техния списък с ограничени държави и т.н.

Автоматичен превод:
RICHNIC888
преди 2 години

Бих казал, че зависи от проблема, който искате да разрешите.

Чатът на живо не може веднага да ви помогне с по-специализирани проблеми и мисля, че това може да е така.

Моля ви да започнете отначало. Какво се случи с вас и от колко време чакате отговор?

Автоматичен превод:
RICHNIC888
преди 2 години

Сега виждам - благодаря.

Моля, споделете всичко, което имате чрез жалбата и ще видим дали нашият екип по жалби ще успее да го разреши.

На базата на RTG платформата ли се чудя? Това е един от честите проблеми и по време на игра в RTG казиното.


Автоматичен превод:
RICHNIC888
преди 2 години

Най-общо казано, когато става въпрос за игра в казино, препоръчвам на всеки да се свърже с поддръжката на клиенти веднага щом се регистрирате там и да зададете няколко въпроса, само за да видите как реагират. Ако разберете, че никой не отговаря, чатът е недостъпен или поддръжката е непрофесионална, тогава просто бягайте.

Автоматичен превод:
RICHNIC888
преди 2 години

Здрасти,

е, изобщо не звучи толкова зле. Така че нека просто се надяваме, че ще подходят към вашата жалба със същите качества.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,

е, изобщо не звучи толкова зле. Така че нека просто се надяваме, че ще подходят към вашата жалба със същите качества.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, мога ли да изтрия целия пост??

Автоматичен превод:
RICHNIC888
преди 2 години

Защо изтри всички предишни публикации?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Моля, направете

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Е, след като подадоха жалбата тук, Winnerama отговори и те наистина ме посрещнаха на половината път, те кредитираха незабавно анулираните средства, така че ще ги прегледам съответно.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
RICHNIC888
преди 2 години

Всичко е наред, не е нужно да изтривате нищо.

Просто уведомете играчите, че казиното е отговорило и решете проблема си.

Не е нужно да криете нищо.

Всеки може да провери вашата жалба, където сме посочили, че:

„Скъпи RICHNIC888,

Благодарим ви, че използвате центъра за разрешаване на жалби на Casino Guru и за обратната връзка. Радваме се да чуем, че проблемът ви е разрешен. Сега ще го маркираме като „решено" в нашата система."

Вашата жалба е затворена като разрешена . 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини