ФорумОбсъждане на жалбиБез обслужване на клиенти, повече от седмица чакане на проверка, чакане на изплащане

Без обслужване на клиенти, повече от седмица чакане на проверка, чакане на изплащане

преди 7 месеца от annieleehood
|
1083 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 7 месеца

Последната събота (23.09.23) ме помолиха да се верифицирам, както обикновено е необходимо, за да получа печалбите си. Казаха, че ще са 3-5 дни и пратих съответните документи, два-три пъти вече, а мина повече от седмица. Аз също минах през всичко, което приех и се съгласих и не виждам никакви проблеми от моя страна. Моето потребителско име е Annie1111. Може ли някой да помогне?

Автоматичен превод:
annieleehood
преди 7 месеца

Здравейте, мога ли да започна, като ви попитам за кое казино говорите? Разбирам, че ако казиното ви даде краен срок за проверка на сметката и не го спази, това не ви кара да се чувствате комфортно и може изобщо да не е проблем от ваша страна. Това обаче е много важен процес за казината и бих искал да отбележа, че им даваме 14 дни да го направят.

Казиното отговорило ли е в рамките на KYC какъв е проблемът, ако документите все още не са приети?

Както и да е, мисля, че няма да е лоша идея да изчакате до споменатото време и да ни информирате дали проверката ще премине или ако все още ще сте на същото място.

Би ли било възможно да ни актуализирате?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини