ФорумОбсъждане на жалбиБез изплащане във VulkanVegas

Без изплащане във VulkanVegas

преди 3 години от MLucky
|
4845 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Здрасти!!!!

Платих 400 евро на VulkanVegas в края на ноември. Спечелени 7000 евро след няколко сезона. Качих исканите документи, за да ме потвърди. Изглеждаше, че всичко работи. също получи положителна KYC и потвърждение на акаунта. Но след като направих плащането си, получих съобщението, че липсващите документи липсват. След това писах до поддръжката и казах, че няма извлечение по текуща сметка, където да се вижда плащането към VulkanVegas. Не се поколебах и го качих. Беше потвърдено. Но след като се опитах отново да ми бъдат изплатени парите, те отново бяха отказани. Също така се опитах да го изплатя на стъпки от 500 евро, защото мислех, че сумата вероятно е твърде висока, но това също се провали и беше отхвърлена петнадесет пъти.


Направих и снимка на имейли за потвърждение, че акаунтът ми е успешно проверен.

Автоматичен превод:
MLucky
преди 3 години

Здравейте, спомням си, че вече имахме подобен случай с VulkanVegas тук https://casino.guru/forum/casino-reviews-1/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

И така, какво е текущото състояние? Свързвали ли сте се с казиното и ги питали дали все още се нуждаят от други документи от вас?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здрасти


Да няколко пъти.

Автоматичен превод:
MLucky
преди 3 години

И те не отговориха?

Автоматичен превод:
преди 3 години
  • Изпратих коментара си до казиното, без отговор.eitel. какво друго мога да направя?
Автоматичен превод:
преди 3 години

Изпратих всичко, как ще продължи ПЕЧЕЛЕНОТО ИЗПЛАЩАНЕ? Напразно

Автоматичен превод:
E.Beccard
преди 3 години

Кога го изпратихте? Вероятно им трябва известно време, за да проверят документите, преди да обработят оттеглянето. Обикновено отнема около 2 дни, преди казината да го обработят, но може да отнеме още повече време по време на празници.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Все още ли се нуждаете от документи от мен? Visa карта за самоличност

Адрес и адрес? Eitel

Автоматичен превод:
E.Beccard
преди 3 години

Документи от вас? Защо ще ми трябват документи от вас? Виждам, че имате 2 одобрени жалби, така че ако е нещо по отношение на тези жалби, тогава трябва да отговорите директно в раздела за жалби. Можете да намерите връзки към вашите отворени жалби в имейла си.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имам същия проблем. Става въпрос за около 1500 евро, които са поискани за плащане от 19 декември и все още няма пари до ден днешен. ID на транзакция 2c785e2e-32fe-42ad-9046-1dad02c6e209

Автоматичен превод:
Eggi77
преди 10 месеца

Здравейте, има ли нещо ново с тегленето? Нова година, нови шансове, надявам се.

Чудесно е обаче, че знаете идентификатора на транзакцията. Бих го използвал, за да попитам вашата банка относно състоянието на изплащането. Може да ни даде някаква представа.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, за съжаление нищо ново досега. Честита Нова Година на всички! С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини