ФорумОбсъждане на жалбиБетвили оттегли проблема

Бетвили оттегли проблема

преди 3 години от nikolakeas
|
4221 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Здравейте,

имам проблем с betvili.

Поисках първото си оттегляне преди почти 14 дни и все още е в очакване на статус.

чатът ми казваше, че тъй като беше първото ми оттегляне, беше процедурата и т.н. и т.н.

преди няколко дни чатът спря да ми отговаря (нито имейл) без причина.

преди два дни отмених оттеглянето си и след това го направих отново.

същото глупости, никой не ми отговаря в чата и оттеглянето ми все още е в очакване на статуса на статус.

сумата, която поисках е 300 евро.

Получих всичките си файлове, одобрени за потвърждение @KYC.

какво трябва да направя сега?

Благодаря.

Автоматичен превод:
nikolakeas
преди 3 години

Това е интересно. Очаквам, че проверката на KYC е причината, поради която отнема толкова много време, но тъй като казвате, че вече сте потвърдени, това не е така.

Казиното е създадено миналата година, така че все още е ново казино. Както и да е, можете ли да опитате да им изпратите имейл? Предлагам ви също - не отменяйте тегленето си, просто го оставете както е, защото е възможно отново да стигнете до „края на опашката", като анулирате тегленето и го поискате отново. Ако те не отговорят в рамките на една седмица, вероятно ще изпратя жалба тук https://casino.guru/complaints, за да можем да се опитаме да ви помогнем с нея.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Няма да го отменя отново, но какво става ..

изпращам им безброй съобщения чрез чат и съм им изпратил 3 имейла преди 4 дни.

никой не ми отговори нищо, дори чрез чат.

защо се случва това?

спряха да ми отговарят изведнъж без никаква причина.

Автоматичен превод:
nikolakeas
преди 3 години

Трудно е да се каже какво става. Както казах, дайте им една седмица и тогава вероятно трябва да подадете жалбата. Опитах се да се свържа с тях в чата и те също не ми отговориха.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Благодаря ти много

последният им отговор в чата ми беше преди точно седем дни.

оттогава започнах повече от 10 разговора и никой от тях не получи отговор от никого, освен от бота.

Също така се опитах да се свържа с тях по имейл и все още нямам отговор, почти четири дни.

Нямам представа какво става

Автоматичен превод:
nikolakeas
преди 3 години

Всъщност се случва, че когато имате твърде голям обем контакти в казиното и не можете да се справите с тях, деактивирате чатовете на живо, за да могат агентите за поддръжка на клиенти да се фокусират върху имейли от клиентите. Това може да е така и там.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей,


Това казино затворено ли е? Имам доста пари, останали на този сайт и страниците не работят и не мога да изпращам имейли.


Някакви съвети как да процедирам с това?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
TLTL
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление беше затворен да. 🙁

Позволете ми да кажа, че казиното имаше ужасна репутация , докато беше активно, така че не смея да твърдя, че някой може да ви помогне със сигурност.

Можете да опитате да подадете жалбата поне през нашия уебсайт - просто щракнете или докоснете тук .


Ако намерите казино, в което искате да играете, винаги проверявайте неговата репутация, отзиви и как се справя с оплакванията на играчите, моля.

Заслужава си.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини