Betmasterwin е измама;

преди 1 година от nat.fort.88
|
2781 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Имам месец, в който ме тормозят и не се оттеглят. Те са поискали проверка веднъж. Изпратих необходимите документи. След няколко дни ми искат нови оправдателни документи, които представих и ми казаха, че отнема до 5 работни дни. На 5-ия работен ден пак дойдоха и поискаха селфи с карта, с която никога не съм правил транзакции. Те също получиха този документ, въпреки че нямах задължение да го давам. Вече е 5-ти работен ден ОТНОВО, без никакъв отговор или по-скоро имам отговори като: „Съжаляваме, че се чувствате така, не се притеснявайте, веднага щом получим актуализация от експертите, ще ви уведомим Парите ми (€2100) са обвързани за месец.

Автоматичен превод:
nat.fort.88
преди 1 година

Здравейте,

добре, това наистина звучи като неприятно изживяване, имам чувството, че акаунтът ви може да е в процес на допълнителна проверка. Това се случва, когато системата маркира вашия акаунт. Това се случва твърде често за моя вкус.

Предполагам, че е добре да ви попитам кога започнахте с проверката? Или кога подадохте тегленето, моля?

Също така бих искал да се уверя къде играете, Betmaster Casino ли е? 🤔

Моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Поисках теглене преди месец. Тогава започна Голготата на проверките. На всеки 5-ти ден те искаха нещо ново и аз подадох на 3 стъпки това, което ми поискаха. Днес беше 5-ти ден и трябва да бъда информиран за приключване на проверката. Всеки ден ме уверяваха „да не се притеснявам и да имам търпение и че това е стандартен процес". За съжаление те са лъжци и измамници. Този следобед открих, че са заключили сметката без обяснение и не мога да получа достъп до парите си. Вярвам, че са измамници и крадци. Не й се доверявайте. НЕ отваряйте акаунт в тази компания

Автоматичен превод:
nat.fort.88
преди 1 година

Чувствам, че би било добре да подадете жалба на този етап, за да можем да помогнем и да разберем какво се е случило.

Моля, вземете тази опция под внимание. Просто щракнете или докоснете тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам да подам оплакване за това и качих публикацията във форума. Това е неприемливо поведение от тази компания. В допълнение към печалбите ми, те също крадат парите, които депозирах (€300)

Автоматичен превод:
nat.fort.88
преди 1 година

Съжалявам, но не става така. Публикациите във форума не са оплаквания, разбирате ли?

Щракнете или докоснете тази връзка и след това подайте жалбата, моля. В противен случай не можем да ви помогнем.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за тази информация. Ще съм наясно с тях!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам да подам оплакване за това и качих публикацията във форума. Това е неприемливо поведение от тази компания. В допълнение към печалбите ми, те също крадат парите, които депозирах (€300)

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още няма оплаквания. Изпитвате ли някакви проблеми, докато се опитвате да изпратите такъв? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах се да попълня формуляра за оплакване, но не беше възможно. Освен това не е качил подкрепящи документи. Освен това нямам никакви скрийншоти от акаунта си, защото не мога да вляза, блокиран е

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Преди месец, може би твърде отдавна, поисках първото си теглене от €500. Моята сметка имаше баланс от 2170. След като чаках около 5 дни и всеки ден компанията споменаваше поддръжка на платежната система, накрая ми отговориха, че трябва да предоставя някои документи за допълнителна проверка, въпреки че първоначално бях предоставил лична карта и доказателство за адрес. След 5-7 дни се върна отново за нов документ, свързан с карта, с която не съм правил транзакция. След като минаха още 5-7 дни и всеки ден от обслужването ме уверяваха, че е стандартно, ме чакаше изненада. Акаунтът беше блокиран без никаква информация. След като протестирах по имейл, те отговориха с обичайното: нарушение на условията, поддържане на множество акаунти и други неистини.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах се да попълня формуляра за оплакване, но не беше възможно. Освен това не е качил подкрепящи документи. Освен това нямам никакви скрийншоти от акаунта си, защото не мога да вляза, блокиран е

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да опишете какво точно не работи, когато се опитате да подадете жалбата, моля?

Има ли шанс да имате активен някакъв вид преводач на браузъра, докато пишете?

file

Ако е така, моля, първо деактивирайте добавката за преводач - за Chrome това е първата икона вляво.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Преди месец, може би твърде отдавна, поисках първото си теглене от €500. Моята сметка имаше баланс от 2170. След като чаках около 5 дни и всеки ден компанията споменаваше поддръжка на платежната система, накрая ми отговориха, че трябва да предоставя някои документи за допълнителна проверка, въпреки че първоначално бях предоставил лична карта и доказателство за адрес. След 5-7 дни се върна отново за нов документ, свързан с карта, с която не съм правил транзакция. След като минаха още 5-7 дни и всеки ден от обслужването ме уверяваха, че е стандартно, ме чакаше изненада. Акаунтът беше блокиран без никаква информация. След като протестирах по имейл, те отговориха с обичайното: нарушение на условията, поддържане на множество акаунти и други неистини.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето защо жалбата е необходима, ние трябва да разберем какво казиното вижда като основен проблем и след това да изясним ситуацията въз основа на предоставеното доказателство.

Например, не всеки играч, който играе със същото IP като друг, е едно и също лице, злоупотребяващо с бонуси, това вече не е справедлив подход.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не качва публикацията и казва: „ грешен captcha

Автоматичен превод:
nat.fort.88
преди 1 година

ААА разбирам. Бихте ли поставили екранна снимка или видеоклип, показващ проблема, моля?

Симулирахме жалбата и тя проработи, следователно ще ни е необходима допълнителна помощ, за да открием проблема. 🤔

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nat.fort.88
преди 1 година

Здравейте,

Проверявам ви, за да установя, че няма подадена жалба. Все още ли имате нужда от помощ с казиното?

Само се надявам, че не сте срещнали друг технически проблем. Така че, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното Betmasterwin.com е голяма измама. Докато бях заверил и направих две малки тегления, той отмени следващите, искаше куп документи за 20 дни, без да направи нищо. Просто не влизайте, ще загубите парите си!

Автоматичен превод:
spyrossal94
преди 1 година

Те спряха ли да общуват след 20-те дни или какво казват, когато се свържете с тях?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изядоха ми парите и закриха сметката. Те са измамници

Автоматичен превод:
nat.fort.88
преди 1 месец

Съжалявам да го чуя. Може би бихте искали да ни кажете повече, за да могат другите да разберат какъв е проблемът? Не успяхме да чуем от вас какво всъщност се е случило и какъв е резултатът, последния път, когато ни писахте.🤔

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини