НачалоФорумОбсъждане на жалбиBetmasterwin е измама;

Betmasterwin е измама;

 от nat.fort.88
|
4 236 преглеждания 18 отговора |
|

Имам месец, в който ме тормозят и не се оттеглят. Те са поискали проверка веднъж. Изпратих необходимите документи. След няколко дни ми искат нови оправдателни документи, които представих и ми казаха, че отнема до 5 работни дни. На 5-ия работен ден пак дойдоха и поискаха селфи с карта, с която никога не съм правил транзакции. Те също получиха този документ, въпреки че нямах задължение да го давам. Вече е 5-ти работен ден ОТНОВО, без никакъв отговор или по-скоро имам отговори като: „Съжаляваме, че се чувствате така, не се притеснявайте, веднага щом получим актуализация от експертите, ще ви уведомим Парите ми (€2100) са обвързани за месец.

Автоматичен превод:
nat.fort.88

Здравейте,

добре, това наистина звучи като неприятно изживяване, имам чувството, че акаунтът ви може да е в процес на допълнителна проверка. Това се случва, когато системата маркира вашия акаунт. Това се случва твърде често за моя вкус.

Предполагам, че е добре да ви попитам кога започнахте с проверката? Или кога подадохте тегленето, моля?

Също така бих искал да се уверя къде играете, Betmaster Casino ли е? 🤔

Моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Radka

Поисках теглене преди месец. Тогава започна Голготата на проверките. На всеки 5-ти ден те искаха нещо ново и аз подадох на 3 стъпки това, което ми поискаха. Днес беше 5-ти ден и трябва да бъда информиран за приключване на проверката. Всеки ден ме уверяваха „да не се притеснявам и да имам търпение и че това е стандартен процес". За съжаление те са лъжци и измамници. Този следобед открих, че са заключили сметката без обяснение и не мога да получа достъп до парите си. Вярвам, че са измамници и крадци. Не й се доверявайте. НЕ отваряйте акаунт в тази компания

Автоматичен превод:
nat.fort.88

Чувствам, че би било добре да подадете жалба на този етап, за да можем да помогнем и да разберем какво се е случило.

Моля, вземете тази опция под внимание. Просто щракнете или докоснете тук .

Автоматичен превод:

Искам да подам оплакване за това и качих публикацията във форума. Това е неприемливо поведение от тази компания. В допълнение към печалбите ми, те също крадат парите, които депозирах (€300)

Автоматичен превод:
nat.fort.88

Съжалявам, но не става така. Публикациите във форума не са оплаквания, разбирате ли?

Щракнете или докоснете тази връзка и след това подайте жалбата, моля. В противен случай не можем да ви помогнем.


Автоматичен превод:

Благодаря за тази информация. Ще съм наясно с тях!

Автоматичен превод:

Искам да подам оплакване за това и качих публикацията във форума. Това е неприемливо поведение от тази компания. В допълнение към печалбите ми, те също крадат парите, които депозирах (€300)

Автоматичен превод:

Все още няма оплаквания. Изпитвате ли някакви проблеми, докато се опитвате да изпратите такъв? 🤔

Автоматичен превод:

Опитах се да попълня формуляра за оплакване, но не беше възможно. Освен това не е качил подкрепящи документи. Освен това нямам никакви скрийншоти от акаунта си, защото не мога да вляза, блокиран е

Автоматичен превод:
Radka

Преди месец, може би твърде отдавна, поисках първото си теглене от €500. Моята сметка имаше баланс от 2170. След като чаках около 5 дни и всеки ден компанията споменаваше поддръжка на платежната система, накрая ми отговориха, че трябва да предоставя някои документи за допълнителна проверка, въпреки че първоначално бях предоставил лична карта и доказателство за адрес. След 5-7 дни се върна отново за нов документ, свързан с карта, с която не съм правил транзакция. След като минаха още 5-7 дни и всеки ден от обслужването ме уверяваха, че е стандартно, ме чакаше изненада. Акаунтът беше блокиран без никаква информация. След като протестирах по имейл, те отговориха с обичайното: нарушение на условията, поддържане на множество акаунти и други неистини.

Автоматичен превод:

Опитах се да попълня формуляра за оплакване, но не беше възможно. Освен това не е качил подкрепящи документи. Освен това нямам никакви скрийншоти от акаунта си, защото не мога да вляза, блокиран е

Автоматичен превод:

Можете ли да опишете какво точно не работи, когато се опитате да подадете жалбата, моля?

Има ли шанс да имате активен някакъв вид преводач на браузъра, докато пишете?

file

Ако е така, моля, първо деактивирайте добавката за преводач - за Chrome това е първата икона вляво.


Автоматичен превод:

Преди месец, може би твърде отдавна, поисках първото си теглене от €500. Моята сметка имаше баланс от 2170. След като чаках около 5 дни и всеки ден компанията споменаваше поддръжка на платежната система, накрая ми отговориха, че трябва да предоставя някои документи за допълнителна проверка, въпреки че първоначално бях предоставил лична карта и доказателство за адрес. След 5-7 дни се върна отново за нов документ, свързан с карта, с която не съм правил транзакция. След като минаха още 5-7 дни и всеки ден от обслужването ме уверяваха, че е стандартно, ме чакаше изненада. Акаунтът беше блокиран без никаква информация. След като протестирах по имейл, те отговориха с обичайното: нарушение на условията, поддържане на множество акаунти и други неистини.

Автоматичен превод:

Ето защо жалбата е необходима, ние трябва да разберем какво казиното вижда като основен проблем и след това да изясним ситуацията въз основа на предоставеното доказателство.

Например, не всеки играч, който играе със същото IP като друг, е едно и също лице, злоупотребяващо с бонуси, това вече не е справедлив подход.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

Не качва публикацията и казва: „ грешен captcha

Автоматичен превод:
nat.fort.88

ААА разбирам. Бихте ли поставили екранна снимка или видеоклип, показващ проблема, моля?

Симулирахме жалбата и тя проработи, следователно ще ни е необходима допълнителна помощ, за да открием проблема. 🤔

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
nat.fort.88

Здравейте,

Проверявам ви, за да установя, че няма подадена жалба. Все още ли имате нужда от помощ с казиното?

Само се надявам, че не сте срещнали друг технически проблем. Така че, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Казиното Betmasterwin.com е голяма измама. Докато бях заверил и направих две малки тегления, той отмени следващите, искаше куп документи за 20 дни, без да направи нищо. Просто не влизайте, ще загубите парите си!

Автоматичен превод:
spyrossal94

Те спряха ли да общуват след 20-те дни или какво казват, когато се свържете с тях?

Автоматичен превод:

Изядоха ми парите и закриха сметката. Те са измамници

Автоматичен превод:
nat.fort.88

Съжалявам да го чуя. Може би бихте искали да ни кажете повече, за да могат другите да разберат какъв е проблемът? Не успяхме да чуем от вас какво всъщност се е случило и какъв е резултатът, последния път, когато ни писахте.🤔

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини