ФорумОбсъждане на жалбиBETMASTER Онлайн залози

BETMASTER Онлайн залози

преди 4 години от francois68
|
4916 преглеждания 17 отговора |
|
преди 4 години

BETMASTER измама за онлайн залагания


На 21 април 2020 г. се свързах с мен в чат на сайта за онлайн залагания на BETMASTER от оператора Леонардо, който ме помоли да изпратя документацията, свързана с кредитните карти, използвани за плащания, на електронния адрес security@betmaster.com. Отбелязвам, че играя Betmaster от няколко години, затова пристъпвам към изпращане на документацията, като моля от оператора за потвърждение, което потвърждава получаването, след което се връщам да играя в казинолин винаги на Betmaster с печеливша сума от почти 97000 цифра събрани след седмици игра с моето плащане общо почти 20 000 евро, също заяви, че през седмицата поисках някакво теглене от около 10 000, които ми бяха платени. винаги на една и съща дата вчера около 18:00, за да играя и намирам писащия потребител блокиран, използвам акаунта на мой приятел, за да вляза в чата, винаги успявайки с Леонардо, който отговаря, че моят акаунт е блокиран за проверки на акаунта

Мисля, че Betmaster не е сериозен и трябва да бъде преследван, така че учтиво ви питам какви стъпки да предприемете, за да отстоявам правата си и тези на хората, които са в същото положение. Ако ситуацията не се разреши в моя полза, както е правилно, тъй като плащанията ми за няколко хиляди евро, ако са взети, ще се погрижа да рекламирам в интернет, но преди всичко с някакво телевизионно предаване, защото хората трябва да знаят с кого играят , Благодаря ти. Очаквам с нетърпение да получите отговора Ви за разследването, което ще проведете. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 4 години

Предлагам ви да подадете жалба тук на нашия уебсайт. Нашият екип може да ви помогне.
https://casino.guru/complaints

Казиното общува ли с вас? Какво е настоящото състояние?

Автоматичен превод:
преди 4 години

Имам лош опит с това казино, общо общо около 50000 шведски крони, сега имам 75000 шведски крони в казиното, всеки път, когато се опитвам да тегля, те ми отговарят и ми казват да използвам други методи (първо депозит, след това теглене) опита банкиране, чрез виза, sticpay и най-новия метод, който ме посъветваха чрез криптовалутни биткойни, всеки път, когато го правя, ми отговарят, че има техники, увереност, на тях им писна от тези жокери и започват да вярват, че съм бил измамен, моля, помогнете ми , поне за да мога да си върна средствата за депозит

Автоматичен превод:
преди 4 години

извинете, написах виза по-горе, грешката ми - използвах Mastercard

Автоматичен превод:
преди 4 години

Ви Даниел, възможно ли е да скрия името си, така че да не се вижда в дискусията?

Автоматичен превод:
преди 4 години

Регистрирах жалба, все още съм в контакт с Betmaster, получава отговори като „сега е възможно да се оттегли", когато се опитвам да не се случи нищо, аз вложих толкова много енергия в тази глупост, препоръчвам на всички да стоят далеч от тези жокери, ужасно-аз дори се предлага да се изключат печалбите, само за да мога да изтегля / получавам средствата, които внасям .. луд, ni метод, който чрез началната си страница се предлага поради изтегляния работи, без значение дали мога да получа помощ от c guru или не, останете далеч от този самозванци-Betmaster.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Искам да кажа, че всички методи, предлагани на тяхната страница, не работят .... няма

Автоматичен превод:
преди 4 години

Ви Даниел, възможно ли е да скрия името си, така че да не се вижда в дискусията?

Автоматичен превод:
преди 4 години

Имате предвид да скриете име тук във форума? Не е възможно, но името ви не се показва никъде. Само вашия псевдоним на форума.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Добре, това е добре- благодаря! Не искате да бързате по какъвто и да е начин, дали вие или ваши колеги сте потърсили жалбата ми ,?

Автоматичен превод:
преди 4 години

Даниел, какво се случи с жалбата ми? Беше под преглед до преди час, изглежда е изтрит?

Автоматичен превод:
Anonymized578
преди 4 години

Не отговарям за разглеждането на жалби, но просто имаме среща за репутация, на която разглеждаме някои от случаите, така че ще попитам екипа и ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
Anonymized578
преди 4 години

Добре, намерих причината. Изглежда, че сте подавали една и съща жалба 3 пъти. 2 от тях са изпратени от имейл адрес, който сте използвали, за да се регистрирате тук във форума, но първата жалба е създадена под друг имейл адрес. Моят колега остави първия случай отворен и затвори останалите 2, тъй като те са еднакви. Можете да намерите откритото оплакване тук: https://casino.guru/betmaster-casino-player-s-struggling-to-withdraw-his-4

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

Благодаря приятел!!

Автоматичен превод:
преди 4 години

Опитвайки се да отговоря на вашия колега, как да го направя? Искам да отговоря, че използвах карта / доверен и крипто за депозит, тази сутрин за първи път заявката за изтегляне не беше отменена незабавно от казиното, статус „изчакване"

Автоматичен превод:
Anonymized578
преди 4 години

За да отговорите, трябва да влезете в имейл адреса си и след това да намерите имейл от нас, включващ връзка за отговора. Не искам да публикувам вашите лични данни тук, но мога да ви кажа, че имейл адресът, където ще намерите връзката, изглежда като вашето потребителско име във форума piyernuay и също няколко номера. Надяваме се, че разпознавате имейл адреса, за който говоря.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Извинете, получих имейл от вас, където мога да отговоря, но не и от "Петронела", която разглежда жалбата ми, съжалявам, че съм глупава, тя може да е изпратила на другия имейл адрес, който регистрирах, правилният е jonleo79 @ hotmail.com

Автоматичен превод:
преди 4 години

съжалявам, че съм го объркал!

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте Даниел, аз отново, виждам, че „Петронела" публикува коментар, отнасящ се до моя Съответстващ, въпреки че не получих имейл .. за повторно възпроизвеждане. Въпреки че потърсих в Google и намерих нейния имейл адрес, и й изпратих информация над депозита и т.н.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини