Здравейте всички,
За всеки, който има проблеми с тегленията на Betflip, исках да видя дали можем да постигнем някакъв напредък заедно (казвам това с малко надежда).
Това наистина е замислено като нишка извън нелепите критерии за завъртане на бонуса.
Подадох жалба до casinoguru и сега видях 2 други потребители в Обединеното кралство „Robert" и „Sonador5", за които бих се интересувал.
Накратко тук е ситуацията, която изглежда всички ние изпитваме.
- Всички критерии за бонус са завършени без проблеми или без добавен бонус.
- Всички проверки завършени.
- Всички тегления преминават в чакащо състояние и след това се отхвърлят.
- Чатът на живо се блокира от IP и не се отговаря, ако сте влезли.
- На чата на живо се отговаря, ако i) не вляза, ii) превключвам браузърите, iii) превключвам IP адрес ... но след това просто се игнорира или те анулират чата.
- Няма отговори по имейл.
През последните 3 седмици ми беше казано, че "плащанията са намалени за поддръжка" (депозитите работят!), "С малко служители поради Covid, ако направя теглене в петък, ще бъде на опашка, да изчакам до края на деня, да изчакам още 10 дни, че нямам право да превключвам IP или ще съжалявам "... но главно просто" повдигнахме това като спешно и ще се свържем с вас "- разбира се всички BS!
Освен жалбата на казино гуру, аз съм на загуба. Сега салдото ми е над 4600 евро, изглежда също съм блокиран от всички казина ... същото ли е и за другите потребители?
Така че да, грешката ми, извлечен урок, разбирам, че сега нямат лиценз, по своя вина, трябваше да извършат повече проверка и т.н. ... но сега се опитвам да видя дали все пак мога да извадя нещо.
Виждам стар случай, когато „София Хаган, ръководител на екип за поддръжка на клиенти и измами", успя да подреди проблем и един агент за чат на живо ми каза, че „не работи днес", което ми даде надежда, че може да е там (или повечето вероятно псевдоним).
Както и да е, много проблеми с това място, но се интересува да види дали има късмет с тези, които също се борят и дали можем да актуализираме и да работим заедно?
Благодаря и успех!
Hi all,
For anyone who has issues with Betflip withdrawals I wanted to see if we could make any progress together (I say this with little hope).
This is really intended as a thread outside of the ridiculous bonus turnaround criteria.
I have raised a complaint with casinoguru and have now seen 2 other UK users "Robert" and "Sonador5" who I would be interested to hear from.
In short here is the situation we all seem to be experiencing.
- All bonus criteria complete with no issues or no bonus added.
- All verification complete.
- All withdrawals going into a pending state and then later rejected.
- Live chat is being blocked by IP and not answered if logged in.
- Live chat is answered if i) I do not log in, ii) I switch browsers, iii) I switch IP address... but then am simply ignored or they cancel chat.
- No email replies.
In the last 3 weeks I have been told that "payments are down for maintenance" (deposits work though!), "short staffed due to Covid, if I make a withdrawal Friday it will be queued, to wait until end of the day, to wait another 10 days, that I am not allowed to switch IP or I will be sorry"... but mainly just "we have raised this as urgent and we will get back to you" - of course all BS!
Other then the casino guru complaint I am at a loss. My balance is now over 4,600 Euros, I seem to now also be blocked from all casino... is that the same for other users?
So yes, my mistake, lesson learnt, understand they don't have a license now, own fault, should have done more due diligence, etc... but now trying to see if anyway I can get anything out.
I see an old case where "Sofia Hagan head of customer support and fraud team" managed to sort an issue and I was told by one live chat agent that she "was not working today" which gave me hope she may be there (or most likely an alias).
Anyway, a lot of issues with this place but interested to see if any luck with those also struggling and if we can update and work together?
Thanks and good luck!