Здравей, според това, което виждам, оттеглянето ти вече е одобрено, нали? Даваме на казината 14 дни да изплатят на играч и ако това не се случи, моля, свържете се и ние ще се опитаме да помогнем.
Както и да е, какъв метод на плащане използвахте? Опитахте ли да попитате доставчика дали има технически проблеми?
Опитайте се да бъдете търпеливи и вижте какво ще се случи и дали парите кацат в сметката ви.
Ако не, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да ви помогнем.
Hi, according to what I can see your withdrawal was already approved right ? We give casinos 14 days to pay out a player and if that doesn't happen, please get in touch and we'll try to help.
Anyway, what payment method did you use ? Did you try to ask the provider if there are any technical difficulties ?
Try to be patient and see what happens and if the money lands in your account.
If not we will be here to try to assist you.
Благодаря на Jaro за интереса към моя случай. В тази връзка искам да добавя, че се опитвам да тегля повече от месец. Казиното казва, че от обработката на плащането отнема 5 работни дни, за да получите парите, първият път отнема около 10 дни и нищо. Изпращам имейл за обяснения, те отговарят с искане за банково извлечение, за да видя дали наистина не съм получил парите, изпращам извлечението, което виждат, и кредитирам парите обратно в моята игрална сметка, правя тегленето отново, както видяхте на снимката, минават 6 дни и не получавам нищо, изпращам имейл и те питат аз за банковото си извлечение... това е кръг, който не изчезва, затваря се. Сега поисках - съмнявам се, че ще го пратят - копие от банковия превод, който са ми направили, тъй като ми искат банковото извлечение.
Благодаря ти
Поздравления
Франсис
Thanks Jaro for your interest in my case. In this regard I would like to add that I have been trying to withdraw for more than a month. The casino says that from processing the payment it takes 5 working days to get the money, the first time it takes about 10 days and nothing I send an email for explanations they reply asking for a bank statement to see if I really hadn't received the money, I send the statement they see and credit the money back to my gaming account, I make the withdrawal again, as you saw in the photo, 6 days pass and I don't receive anything, I send an email and they ask me for my bank statement... it's a circle that doesn't go away closes. Now I have requested - I doubt they will send it - a copy of the bank transfer they made to me, since they ask me for the bank statement.
Thank you
Greetings
Francis
Grazie Jaro dell’interessamento al mio caso a tal proposito aggiungo che è più di un mese che tento il ritiro . Il casinò dice che dall’elaborazione del pagamento passano 5 giorni lavorativi per avere i soldi, la prima volta passano circa 10 giorni e niente mando una mail per spiegazioni loro rispondono chiedendo un estratto conto per vedere se veramente non avevo ricevuto i soldi, mando estratto conto loro vedono e mi riaccreditano i soldi sul conto di gioco , rifaccio il prelievo ,come hai visto in foto , passano 6 giorni e non ricevo niente mando una mail e loro mi richiedono estratto conto della mia banca…e’un cerchio che non si chiude. Adesso ho richiesto,dubito che lo mandino,copia del bonifico che mi hanno fatto,dato che mi richiedono l’estratto conto.
grazie
saluti
francesco
О, не знаех, че си чакал толкова дълго.
Значи не сте се замисляли да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне?
Не казвам, че трябва да работи на 100%, но поне ще опитаме.
Що се отнася до доказателството от тяхна страна, не мисля, че ще изпратят нещо подобно, но може би ще ме изненадате. Чакането е дълго и не разбирам какво повече искат, след като вече два пъти си им показал, че нямаш нищо. В казината не трябва да е така, вие се борите за парите си.
Съжалявам.
Oh, I didn't know you'd been waiting so long.
So you haven't thought about filing a complaint with us and our team will try to help you ?
I'm not saying it has to work 100%, but at least we'll try.
As far as proof from them, I don't think they'll send anything like that, but maybe you'll surprise me. It's a long wait and I don't understand what more they want when you've already shown them twice that you've got nothing. It shouldn't be like that in casinos, you're fighting for your money.
I'm sorry.
Здравейте, изтеглих пари от bdmbet казиното, колко време ще отнеме, докато имам парите в сметката си? Там пишат нещо да пратя копие за ток, как съм платил, защото не живея сам и нямам нищо такова и ако не ми дойдат парите отивам в рафтът за измами
Hello, I withdrew money from the bdmbet casino, how long will it take until I have the money in my account? They write something there that I should send a copy for electricity, how did I pay, because I don't live alone, so I don't have anything like that, and if the money doesn't come to me, I go to the shelf for fraud
Zdravím vybral jsem si peníze z bdmbet kasina jak dlouho bude trvat než peníze budu mít na úctě.?píšou tam něco ze bych měl poslat kopí za elektřinu jak jsem platil jelikož nebydlim sám tak nic takového nemám a pokut mě peníze nepřijdou tak jdu na polici za podvod
здравей
Казиното просто ви моли да предоставите KYC документите, за да завършите проверката си. Това е обичайна процедура в онлайн казината и ако не сте наясно или не сте сигурни в нея, трябва да се свържете с казиното и да ги попитате всичко относно процеса на проверка и какъв вид документи можете да предоставите.
Не се колебайте да задавате въпроси и тук, ако имате нужда от помощ с всичко това.
Hello.
The casino simply asks you to provide the KYC documents to complete your verification. It is an usual procedure at online casinos, and if you are not aware or unsure of it, you should contact the casino and ask them everything regarding the verification process and what kind of documents are you able to provide.
Do not hesitate to ask questions here as well if you need to assist with all this.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.