НачалоФорумОбсъждане на жалбиBC Game НОВ МЕНИДЖМЪНТ?

BC Game НОВ МЕНИДЖМЪНТ?

 от fem7707
|
1 384 преглеждания 10 отговора |
|

Бях заглушен за постоянно за споделяне на адрес за препращане на Roller coin и pipeflare... направих това веднъж и ме забраниха завинаги, обжалвах, но обжалванията ми бяха посрещнати с подигравка и пренебрежение, също така няма точно доказателство, което могат да ми покажат, или точна причина, модераторът ме банна и това е.


Най-скорошното оплакване, което имам, е, че променят лимитите на минималните депозити и ги увеличават през нощта без предварително известие.


тяхната подкрепа е сред най-лошите, с които съм имал неудоволствието да се справя.


Ако трябва да дам мнението си, имам много лоши неща, но всичко, което мога да направя, е да изложа факти.


Имам криптовалута, която не е кредитирана, предоставих хешове и всичко, което те изискваха многократно и всеки път ме изоставят, че не отговарят с часове и след това след часове приключват чата, заявявайки, че нямам активност и чатът се затваря

Автоматичен превод:
fem7707

Правилно ли разбирам, че ви е забранено да играете в това казино за това? нали

Така че, съжалявам, че питам, но как така всъщност можете да продължите да играете там? Или може би съм се объркал?

Също така, искате да кажете, че вашият депозит не е кредитиран във вашата казино сметка? Решихте ли го накрая?

Бих казал, че най-добрият начин за разрешаване на този вид проблем е да се свържете с екипа за поддръжка по имейл, а не чрез чат на живо. Опитвали ли сте го?

Автоматичен превод:
Romi

Свързвал съм се с поддръжката много пъти, не бях забранен от казиното, просто бях спрян за постоянно, така че не мога да говоря в чат. или се състезавайте.


Имам четири депозита на монета Raven, които не са кредитирани поради увеличаване на минимума през нощта.

Поддръжката изобщо не подкрепя и са безделници, на които не им пука

Автоматичен превод:
fem7707

Добре, сега разбирам. благодаря

И така, казиното промени минималния депозит, а вие не сте забелязали и не сте депозирали. Опитахте ли да върнете парите от Рейвън обаче? Възможно ли е изобщо?

Съжалявам, че питам, но не съм много запознат с този доставчик на плащания.

Автоматичен превод:

Последният ми разговор с екипа за поддръжка на игри на BC обясних, че не знаех за увеличението, защото никога не отивам на страницата за депозити, тъй като копаех в моя RVN портфейл в казиното повече от година, отговорът, който получих беше че съжаляват за загубата ми, но депозитите са направени след увеличаване на минималния депозит и ако има нещо друго, с което биха могли да ми помогнат....


Всъщност сумата е безумна, дори не парите, толкова малка е стойността, така че съм над това, но ме е страх да депозирам там сега, което прави всичките ми средства, изразходвани за повишаване на ниво за предимства, са напразни ... принципът на историята но нещото, което е гниещо в основата ми, не загубих нищо, но това, което се случи, е валгурно и аз не съм единственият, който виждам как хората плачат в чата и чакат дни за депозитите си,


има нови хора да поемат bc играта, защото се чувства като престъпници, които управляват шоуто и просто правят каквото искат и няма кой да ги спре ..


Edited
Автоматичен превод:
fem7707

Така че отсега нататък просто се уверете, че проверявате условията всеки път, преди да депозирате. какво ще кажеш

Знам, че е малко изнервящо, но поне ще си в безопасност.

Нашият екип за данни актуализира често всички казина в нашата база данни, така че ако има новини, със сигурност ще ги публикуваме в рецензията.

Автоматичен превод:

Здравейте, направих депозит от 0,3 SOL и след като беше кредитиран, играх слот игра и достигнах $2300. Проблемът е, че когато изтеглих 1 SOL като тест, всичко беше наред. Но веднага след това, когато се опитах да изтегля печалбите си, видях, че сметката ми е спряна!

Вече завърших разширената KYC проверка и тя беше приета, но чатът на живо продължава да ми казва да изчакам 24 часа и нищо не се променя! Не искам да държа парите си в казиното, защото в крайна сметка може да ги загубя и съм изложен на риск това да се случи. моля помогнете ми


Автоматичен превод:

Здравейте, направих депозит от 0,3 SOL и след като беше кредитиран, играх слот игра и достигнах $2300. Проблемът е, че когато изтеглих 1 SOL като тест, всичко беше наред. Но веднага след това, когато се опитах да изтегля печалбите си, видях, че сметката ми е спряна!


Вече завърших разширената KYC проверка и тя беше приета, но чатът на живо продължава да ми казва да изчакам 24 часа и нищо не се променя!


Автоматичен превод:
cryptoplayer

здравей

Опитайте се да се успокоите, моля. Ако сме на път да ви помогнем, предполагам, че ще ни трябват още няколко подробности, така че се опитайте да премахнете стреса, ако можете да се справите с това.

Сега към проблема: Получавали ли сте някакви последващи действия? Сигурни ли сте, че не е пристигнала допълнителна информация относно вашия спрян акаунт? Очевидно казиното трябва да проучи нещо, въпреки че си представям, че не звучи много готино; изчакайте да получите резултата, моля.

Връщайте се с всяка актуализация, която имате, за да видим какво се случва. На първо място, трябва да разберем пред какво сте изправени от гледна точка на казиното.

Автоматичен превод:

здравейте, направих депозит от 0,3 SOL, веднъж кредитиран за игра в слот, стигнах до $ 2300, проблемът е, че когато изтеглих 1 SOL, за да направя тест, всичко мина добре. Веднага след като исках да изтегля приходите си, видях, че акаунтът ми е спрян! Вече направих разширен KYC и беше прието, но чатът на живо винаги ми казва да изчакам 24 часа и нищо никога не се променя! Не искам да държа парите в казиното, защото тогава ги губя и ще се изправя пред този риск. Моля, помогнете ми да преведа на английски


Автоматичен превод:
cryptoplayer

Опитайте се да не загубите парите, моля. Вашият акаунт все още ли е спрян? Мислех, че нямаш достъп до него.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини