ФорумОбсъждане на жалбиBC.GAME мами клиенти

BC.GAME мами клиенти

преди 1 година от RickM79
|
2309 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Нещата бяха наред в началото, но след това стана очевидно, че забавят игрите ми и контрират залозите ми, а също и грешат, така че ще ме накара да загубя, защото е в автоматичен режим. Имам видеоклипове, които изглежда не мога да заредя тук в момента, които показват някои странни неща. Тези снимки са само малка част от общата сума, някъде около 1000 или дори десетки хиляди, моите залози бяха по-големи за известно време от $1-$20, но тези снимки бяха само 30c-80c залози. Така че можех само да си представя.

Тяхното извинение би било „вероятно справедливо" и ще докаже обратното. Или „изчистване на кеша", което правя всеки път сега. Скоростта на мрежата и връзката ми са наред и бяха наред през другата седмица, а след това сякаш ме маркираха. Те мамят. Освен това, когато пиша на поддръжката, те няма да отговорят, докато не сляза, но след това влизам отново и те казват едно и също нещо всеки път. Няма отговор от мен, така че чатът е затворен. Това е грешно хора filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
RickM79
преди 1 година

Здравей.

Мисля, че разбирам разочарованието ви, не сте единственият човек, който се оплаква от подобен проблем. Вижте тази жалба .

Виждате ли също някакви прилики?

Само за да сте сигурни, че това също е игра, разработена директно от казиното, нали? Това означава, че няма лицензиран доставчик на игри, към който бихме могли да се обърнем за логове?

Но все пак може да съм пропуснал нещо важно, тази наистина сложна ситуация и се надявам, че има някакъв начин да разбера проблема. 🤞🤞🤞

Ще чакам малко актуализации.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Хм, уау, не съвсем, не са крали като това оплакване. Един вид просто изостават игрите за техните компютри, за да имат тази допълнителна секунда, за да контрират залозите ми предварително? И под изплащане на изплащанията.

Нечестните загуби щяха да бъдат десетки хиляди, аз залагах по-големи, когато разбрах. Трябваше да напиша поне $3000, но $500 беше най-ниската стойност, която предполагах, че мога да докажа

Автоматичен превод:
RickM79
преди 1 година

Ох добре.

Така че технически, по-скоро като много постоянен бъг. Е, почти съм сигурен, че никой няма да промени игровата ви сесия в реално време. Според мен това би било доста трудно технически. Извинете за тъпия ми въпрос - какво ви накара да продължите да залагате, ако играта очевидно изоставаше?

Освен това "залагах по-големи, когато го взех." Аз лично бих информирал поддръжката на казиното или незабавно чат и спрях да играя.

Би било интересно да се види в каква посока ще доведе жалбата. Честно казано, приключих със спекулациите, вместо това ви пожелавам честен край.



Автоматичен превод:
Публикация на grantbett22 Скрит от Daniel
Причина: Неприемлив език
grantbett22
преди 1 година

Държи се много странно

Автоматичен превод:
RickM79
преди 1 година

Намирам за много интересно, че вашият акаунт е бил достъпван от същите IP адреси като grantbett22 често в миналото. Освен това, въз основа на вашата неоснователна жалба , чрез която сте действали доста подобно на забранения потребител grantbett22, (обидно поведение и т.н.), заключихме, че това не е чисто съвпадение. Всъщност ние считаме подобни стъпки за опити за измама.

Ние също така няма да толерираме никой, който има за цел да създава измислени дебати тук във форума, за да разпространява негативни настроения.

Забранявам този акаунт сега.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини