ФорумОбсъждане на жалбиAxecasino се шегуват с мен

Axecasino се шегуват с мен

преди 2 години от timgartz
|
3025 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Хей,


Говорих с поддръжката на Axecasino (марка на Dama nv). По-рано се затворих от всички Dama nv казина, получих отговор, че вече не мога да създам акаунт в нито едно Dama nv казино поради проблеми с хазарта.


по-късно след това започнах да играя на Axecasino, загубих около 2600 eur депозити и сега поисках възстановяване, не проверих дали са марка Dama nv, отказаха да ми възстановят сумата, другите казина Dama nv върнаха сумата аз, получих последното възстановяване вчера от Bitkingz, сега чакам възстановяването от iLucki, те ми казаха, че възстановяването е на път.


сега, ето я сделката! Axecasino не искат да ми възстановят сумата, те игнорират всички мои съобщения, дори изпратените формуляри на началната им страница и имейлите до support@axecasino.com


поддръжката също блокира моето IP да използва техния онлайн чат (те признаха, че когато използвах vpn, за да се свържа с тях).


Днес попитах къде е възстановяването ми и те ми казаха, че парите са ми изпратени, просто трябва да изчакам да ги получа, бях толкова щастлив, че случаят ми беше окончателно разрешен, дори споменах casino.guru и нямаше проблеми. Върнах се по-късно, за да попитам колко време смятат, че ще отнеме, след което ми казаха, че няма възстановяване, няма да върнат тези пари, но затвориха моя акаунт поради проблеми с хазарта.


как може това сериозно да е наред?

filefilefile



Автоматичен превод:
преди 2 години

сега те също променят историята си:


file

Автоматичен превод:
timgartz
преди 2 години

Здравейте,

любезно актуализирайте жалбата си - в момента е по-важно. Просто щракнете тук .

Доколкото не мога да кажа какво ще се случи по-нататък, ще изчакам някои актуализации. Отговорихте ли на въпросите на Ник относно проверката на акаунта и т.н.? Не можах да ги намеря в органа за жалби, видях само да заявявате „Имам всички необходими доказателства за този случай", така че просто искам да съм сигурен.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини