ФорумОбсъждане на жалбиАнонимен залог - Проблеми с теглене

Анонимен залог - Проблеми с теглене

преди 2 години от Tootingyellow
|
4825 преглеждания 2 отговора |
|
преди 2 години

Изминаха повече от 3 дни, откакто направих заявка за теглене (£500 на моя баланс от £1100, тъй като това е най-големият разрешен). Заявката не е обработена и не получих отговор на изпратените от мен съобщения.


На сайта няма телефонен номер и възможността за чат на живо, за която твърди, че не съществува. Някой знае ли как да се свържа с операторите на този сайт или има някакви предложения?


Благодаря предварително.

Автоматичен превод:
Tootingyellow
преди 2 години

Здравейте, трябва да кажа, че сте направили много лош избор 🙁. Това казино спечели много лоша репутация, дори отзивите на потребителите дават мрачна картина. Можете да опитате да подадете жалба срещу тях тук . Нашият екип за оплаквания ще се опита да намери начин, ако казиното отговори, разбира се.

Автоматичен превод:
Tootingyellow
преди 1 година

Успяхте ли да си върнете всичките пари, тъй като имах £1300 в сметката си и като вас можех да изтегля само £500, които те платиха в крайна сметка. Когато се опитах да направя следващото теглене, те затвориха акаунта ми, задържаха парите ми и не отговориха на повече имейли.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини