Alphabook - IP Ban

преди 8 месеца от marciopaulomoraes
|
1778 преглеждания 1 отговор |
|
преди 8 месеца

Здравейте, всичко наред ли е?


Казвам се Márcio, открих акаунт в Alphabook, където направих първи депозит от R$60,00, играх над 3x сумата на депозита и в крайна сметка имах баланс от R$440,00 (и няколко цента), така че се опитах да го поискам , той поиска проверка и засега добре, няколко казина я искат и аз свикнах, изпратих ВСИЧКИ документи, ВКЛЮЧИТЕЛНО НЕЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ...Много добре! Моята проверка беше приета, изглежда, че междувременно са се променили на друга платежна платформа и PIX ще бъде офлайн, чаках дни и дни и НИЩО, докато служител на име Алекс не ми каза да депозирам всяка минимална сума и че проблемът ще бъде решен ! Много добре, депозирах още 30,00 R$, което би било минималната сума, и балансът ми достигна общо 470,00 R$, те казаха, че няма да има повече висящи проблеми, за да поискам теглене, най-накрая го направих!

На втория ден на чакане, когато мислех, че парите ще пристигнат в сметката, пристигна имейл, че акаунтът ми ще бъде забранен и парите ми ще отидат по дяволите, с други думи бях ограбен от първия депозит, печалбата Имах и ВТОРИЯ депозит, който те не биха имали причина да правят, но беше препоръчан от самите тях.


Причина за бан: Множество акаунти


Тъй като съм на 73 години, моля сина ми да се погрижи за това вместо мен, така че той влиза от мобилния си телефон, за да проучи и да се погрижи за технологичните части вместо мен, в къщата на сина ми, той, жена му и неговият доведен син СЪЩО играе и затова всички отворихме акаунти без БОНУС, да не говорим, че беше измама или подобни неща.


Толкова много, че Alphabook беше ЕДИНСТВЕНИЯТ от всички, който ни направи това, дори поиска втори депозит, за да освободи първия! Честита азбучна книга! Наистина ме заблудихте!

Автоматичен превод:
marciopaulomoraes
преди 8 месеца

Здравей. Съжалявам за проблема, който имате в това казино. Проверихте ли условията на казиното, за да се уверите, че е позволено да играете там за всички вас, случайно? Винаги е по-добре да проверите тези неща предварително, за да предотвратите проблеми като този, който изпитвате сега. Някой от вашето семейство имал ли е успешно теглене в това казино при тези обстоятелства, чудя се?🤔

Нашият екип за оплаквания със сигурност може да разгледа това, ако желаете. Трябва само да подадете жалба, като следвате тази връзка и те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат. Ако имате нужда от друга помощ, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини