ФорумОбсъждане на жалбиАкаунтът в Duxcasino е блокиран.

Акаунтът в Duxcasino е блокиран.

преди 3 години от Mullaaa
|
3469 преглеждания 9 отговора |
|
преди 3 години

Спечелил 25 000 и искал изплащания. Нулирането на паролата също не помага.

Може ли някой да помогне

Автоматичен превод:
преди 3 години

Какви отзиви получихте от Duxcasino?

Автоматичен превод:
krenko
преди 3 години

Профилът е отключен



Сега 2-стъпковото удостоверяване не работи

Автоматичен превод:
преди 3 години

Кое двуетапно удостоверяване имате предвид, удостоверителят?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да точно това

Автоматичен превод:
Mullaaa
преди 3 години

Знаете ли, в тези случаи винаги е по-добре да попитате поддръжката на клиентите. Нямаме достъп до бек офиса на казиното, така че е трудно да се каже какво се случва. Вече имате ли потвърден акаунт в казиното? Някои казина заключват сметката веднага след като спечелите много и изискват документи от вас, за да потвърдят сметката.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Обикновено, както казва Mullaa, първо можете да потвърдите акаунта си. Ако не, тогава казината изобщо не биха изплатили. След като потвърдите акаунта си, единствената възможност е да се свържете с казиното.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да, това е проблемът, че не направих двуетапното удостоверяване и сега вече не работи


Автоматичен превод:
Mullaaa
преди 3 години

Но все още ли можете да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти?

Автоматичен превод:
SUPERMARIOTTO
преди 3 години

Причината, поради която казината не потвърждават акаунта ви, когато се регистрирате, е много проста. На първо място, това ще отнеме много време - много хора, които се регистрират в казино, никога не правят теглене. Второ, проверката на всички играчи, след като се регистрират, би създала друга пречка между играча и игрите, които искат да играят. Просто казано, играчът би предпочел да се присъедини към друго казино, където може да играе веднага и където не е необходимо да преминава веднага проверката.

Както и да е, има играчи, които искат казиното да извърши проверката веднага след като се регистрират, за да избегнат проблеми в бъдеще. Бих казал, че това е добър подход, за съжаление някои казина ще ви кажат, че не е възможно да направите проверката сега и трябва да изчакате, докато те поискат от вас. От друга страна, това може да е сигнал за вас, че вероятно това не е казиното, където искате да играете.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини