Здравейте и с какво можем да ви помогнем - какво се случи?
Hello and how can we possibly help you - what has happened?
Здравейте, спечелих малка сума за удостоверяване на моя акаунт Изпратих документа и след 2 дни не можах да вляза
Hello I won a small amount to authenticate my account I sent the document and after 2 days I could not log in
Hello nyertem egy kis összeget hitelesíteni akartam a számlám elküldtem a dokumentumot és 2 nap múlva nem tudtam belépni
Виждам, получавали ли сте някаква информация по имейл или чат, че по време на процеса на проверка акаунтът ви ще бъде блокиран? Случва се понякога.
В кое казино спечелихте, моля? Налична ли е някаква поддръжка за вас сега?
I see, have you received any email or chat info that during the verification process your account will be blocked? It happens sometimes.
In which casino did you win, please? Is any support available to you now?
Не получих известие за заключване! Играх на страната на Vulkan Vegas
Нямаше изиграни бонус игри
I didn't receive a lock notification! I played on the Vulkan Vegas side
There were no bonus games all played out
Nem kaptam értesitést a zárolásról! Vulkan Vegas oldalon játszottam
Nem volt bónusz játék minden ki volt játszva
Те могат по някакъв начин да помогнат или да се свържат с тях
They can somehow help or connect with them
Tudnak valahogy segíteni vagy kapcsolatba lépni velük
Здравейте, ако проблемът продължава и имате нужда от хеп. Моля, изпратете жалба тук . Нашият екип по жалби ще разследва. ще направиш ли това?
Hello, if the problem still continues and you need hep. Please submit a complaint here. Our Complaint Team will investigate. Will you do that?
Здравейте, подадохте 2 жалби, спорните суми са едни и същи, само в различна валута. Добре ли е, моля? 🙂
Hello you submitted 2 complaints, disputed amounts are the same just in a different currency. Is it ok, please? 🙂
Здравейте да не, направих 2 оплаквания, защото проверих валутата за правилната
Hello yes no I made 2 complaints because I checked in the currency ft the correct one
Hello igen nem 2 panaszt nyújtottam mert bem figyeltem a pénznemet ft a helyes
Успях да се свържа с тях през нощта, защото профилът ми беше блокиран, защото мислеха, че съм влязъл от Канада.
I was able to contact them at night because my profile was blocked because they thought I had logged in from Canada.
Éjszaka sikerült kapcsolatba lépni velük azért zárolták a profilom mert azt hitték hogy canadábol jelentkeztem be vpn gyanúa voltam azt mondák délután érdeklődjek a profilom miatt
О, използвали ли сте някакво VPN приложение, може би? И какво научихте от тях?
Oh, have you used any VPN app, maybe? And what have you learned from them?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.