ФорумОбсъждане на жалбиAccaunt блокира часовника Fortune

Accaunt блокира часовника Fortune

преди 4 години от Biondo116
|
6515 преглеждания 4 отговора |
|
преди 4 години

Здравейте, след като депозирах 50 евро на моята сметка в казино fortuneclock спечелих 550 Изпратих документи за теглене 4 пъти днес те ми блокираха акаунта, казвайки, че не мога да изтегля, тъй като това е забранена игра в Италия. Те също отнеха 500 евро

Автоматичен превод:
Biondo116
преди 4 години

Здравейте, можете ли да публикувате отговора от казиното тук? Просто искам да видя какво точно казаха за забранената игра. Благодаря.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Скъпи Тони!


Благодарим ви, че ни предоставихте документите, които преди това поискахме от вас.


По време на прегледа на предоставените документи стана ясно, че сте италиански гражданин.


Бихме искали да ви напомним, че за раздел 4.4. от Общите условия на нашето казино, Компанията не ви позволява да създавате сметка и да депозирате пари на граждани от следните страни: САЩ, Украйна, Канада, Испания, Франция, Холандия и Италия.


Поради прякото нарушение на Общите условия на нашето казино, салдото ще бъде възстановено до сумата, която сте депозирали преди сесията на играта. Тази сума ще бъде налична за теглене. След като заявката за изтегляне приключи, акаунтът ви ще бъде блокиран.

Автоматичен превод:
Biondo116
преди 4 години

Благодаря за отговора. Опасявам се, че казиното е правилно, когато са отказали да ви изплатят печалбите. Няма ограничена игра, която сте играли, но според техните Общи условия играчите от Италия нямат право дори да създават акаунт в това казино 😕

От друга страна, ние вярваме, че ако казината не приемат играчи от определени държави, те трябва да ги блокират незабавно, когато се опитат да получат достъп до уебсайта си, така че това не е идеалното решение и от техния край.

Те ви предложиха да върнете вашите депозити, които можете да изтеглите обратно, използвайки същия начин на плащане, така че няма да загубите парите, които сте депозирали в казиното.

Бих ви предложил да прочетете Общите условия по-внимателно в бъдеще или когато решите да играете в ново казино, винаги можете да попитате клиентската поддръжка, ако вашата държава е приета и след това можете да запазите отговора, в случай че те ще се опита да блокира акаунта ви по същата причина в бъдеще.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

Но изглежда необичайно да приемате депозит, а не теглене

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини