ФорумОбсъждане на жалби5000 евро ще бъдат забавени

5000 евро ще бъдат забавени

преди 6 месеца от semyberry
|
996 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 6 месеца

Задържат ме от петък, защото веднъж спечелих €5000. Казино: Jetcity. Първоначално не бяха необходими документи, но изведнъж станаха. Изпратих всичко. Знам това от ВСЯКО казино: щом качите документите, те веднага се проверяват и в най-добрия случай се проверяват. Одобриха ми документ за 2 дни. От завчера чакам такъв. От петък, когато попитах колко време отне всичко, те казаха "ще обработим изплащането ви в рамките на 24 часа" хм... вчера ВИП мениджърът ми обеща, че ще получа изплащането си днес "Работим по това" това е, което те казвам от 4 дни. Знам, че днес пак няма да има нищо. Последният ми документ винаги не е проверен. Мога да откача. Вместо да спечелят клиенти, те удържат нещо подобно. Никога повече няма да бъда таксуван тук за депозит от 1 евро. Аз също няма да анулирам нищо, тъй като месечният им лимит за теглене е €5000. Ако спечеля повече, вероятно ще трябва да чакам 2 години за парите си :'D. Нека продължават да мечтаят, че ще отменя всичко. Тъжното е, че на чиято страница пише „всички изплащания се обработват в рамките на 1 час", документите проверяват точно същото! Преди седмици спечелих €900 и те веднага бяха в сметката ми. Какво е сега? Работата дори не е в чакането, а в ЗАДЪРЖАНЕТО. Еха

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
semyberry
преди 6 месеца

здрасти Позволете ми да започна с поздравления за хубавата печалба в JeetCity Casino , която всъщност беше малко по-висока от последната ви, както казахте. Просто казвам това, защото понякога казината трябва да направят някои допълнителни проверки, когато става въпрос за по-висока сума. Според мен може да е и този случай, вероятно.🤷‍♀️ И не казвам, че е сигурно, разбира се. Освен това ми хрумна нещо друго, което беше, че уикендът дойде точно след вашата заявка за теглене и предполагам, че не много казина обработват тегленията през тези два дни. Така че се надяваме, че документите ви са проверени за вчера и акаунтът ви скоро ще бъде напълно потвърден, така че тегленето ви да може да бъде обработено. 🤞

Видях жалбата ви тук, при нашия екип, където ви казаха за 14-дневната времева рамка. Това е обичайната процедура, когато става въпрос за всички оплаквания относно тегления и периода, който нашият екип за оплаквания трябва да изчака, преди да може да се намеси.

Моля, уведомете ни, ако имате актуализации от казиното относно този случай, така че ние ще бъдем готови да се намесим, ако е необходимо.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини