НачалоФорумОбсъждане на жалби4 депозитни поръчки в очакване от 3 месеца

4 депозитни поръчки в очакване от 3 месеца

 от ss891132
|
769 преглеждания 16 отговора |
|

Здравейте казино гуру, имам акаунт в игра с bc. Имам 4 чакащи нареждания за депозит от 3 месеца и службата за поддръжка на клиенти казва, че не могат да разследват и не дават друга опция. От датата на депозит непрекъснато се свързвам с екипа за поддръжка на bc и те казаха, че всеки ден сме събирали билет, след като ми казаха, че търговецът не е получил пари. Свързах се с екипа за поддръжка на моята банка, също така те казаха, че плащането е изплатено успешно по сметката на търговец и поискаха банкови извлечения на търговеца като доказателство за възстановяване и екипът за поддръжка на bc ясно отказа, моля, общата ми сума на нарежданията за депозит е 13k INR. моля помогнете ми Вече изпратих имейли и до поддръжката на bc, никой не отговаря и получих един имейл от поддръжката на bc, те казаха, че за проблем с депозит се свържете с отдела за обслужване на клиенти..

Автоматичен превод:
Публикация на ss891132 Скрит от Romi
Причина: Чувствителна информация
ss891132

здравейте

Моля, избягвайте да споделяте подобна информация в публичен форум, тъй като може да е наистина опасно и лесно можете да бъдете измамени, честно казано.

Ето защо сега ще скрия тази публикация, за да избегна подобна ситуация.

Виждам, че нашият екип за разглеждане на жалби вече работи по вашата жалба и ще направи всичко възможно тя да бъде разрешена.

Моля, бъдете търпеливи и обърнете внимание на таймера на оплакването си.

Автоматичен превод:
Romi

Благодаря ви, но вече изпратих всички подробности и отново споделям

Автоматичен превод:
ss891132

Добре, изпратихте ли на Петронела това, което поиска в имейл или какво? Защото в жалбата виждам същия отговор като тук. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
Jaro

Да, тук отново не се изпраща имейл

Автоматичен превод:
Jaro

Pdf тук няма опция за изпращане

Автоматичен превод:
ss891132

Виждам, че сте я уведомили, тогава вероятно трябва да използвате имейла й там, няма да е проблем да изпратите pdf. Както и да е, ако тя знае за това, вярвам, че ще се опита да ви помогне да изпратите това, което е необходимо за нея. Така че гледайте какво ще ви напише след това. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Добре, вече изпратих имейл до от този имейл

Автоматичен превод:
Jaro

file

Вижте вече изпратен имейл до

Тооооо, те не предоставят подробности за идентификационния номер на транзакция на чакаща поръчка за депозит от 25 декември в приложението bc.game. И така, току-що изпратих само с идентификатор на поръчка за транзакция и разписка за доказателство за плащане

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
ss891132

Е, правилно си постъпил като й го прати, така че изчакай какво ще ти напише Петронела и каква ще е следващата стъпка.

Автоматичен превод:
Jaro

Изпратих вече

Автоматичен превод:
Jaro

Вижте file

Автоматичен превод:
ss891132

Сигурен съм, че Petronela ще ви информира за всички следващи стъпки възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Romi

добре

Автоматичен превод:
ss891132

хей

Успяхте ли да предоставите видеоклипа, включително въпросното банково извлечение? Без намерение да ви плаша, но жалбата ще приключи и без това. Така че, ако не, считайте това за напомняне за дете. 🙏

Автоматичен превод:
Radka

Да, вече предоставих pdf и видео изявление

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини