Здравейте казино гуру, имам акаунт в игра с bc. Имам 4 чакащи нареждания за депозит от 3 месеца и службата за поддръжка на клиенти казва, че не могат да разследват и не дават друга опция. От датата на депозит непрекъснато се свързвам с екипа за поддръжка на bc и те казаха, че всеки ден сме събирали билет, след като ми казаха, че търговецът не е получил пари. Свързах се с екипа за поддръжка на моята банка, също така те казаха, че плащането е изплатено успешно по сметката на търговец и поискаха банкови извлечения на търговеца като доказателство за възстановяване и екипът за поддръжка на bc ясно отказа, моля, общата ми сума на нарежданията за депозит е 13k INR. моля помогнете ми Вече изпратих имейли и до поддръжката на bc, никой не отговаря и получих един имейл от поддръжката на bc, те казаха, че за проблем с депозит се свържете с отдела за обслужване на клиенти..
Hi casino guru i have using bc game account . I have 4 deposit orders pending from 3 months and customer support service is saying they can't investigate and they are not giving other option . From deposit date continuously i m contacted with bc support team and they said everyday we raised ticket after they said me merchant not received money. I contacted with my bank support team also they said payment successfully paid to merchant account and they asking for merchant bank statements as a proof for refund and bc support team clearly refused please my total deposit orders amount is 13k INR . Please help me . I already sent emails also to bc support nobody answering and i got one email from bc support they said for deposit issue contact customer service ..