ФорумОбсъждане на жалби24 часа по моята жалба в казино

24 часа по моята жалба в казино

преди 4 години от London909
|
10084 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 4 години

Здравейте,



Подадох оплакването си за Rizk Casino, вече мина 24 часа и все още нищо не се е случило от Casino Guru. Вече отнема достатъчно време, за да могат казината да се справят с оплакванията и това губено допълнително време не помага.


Какво се случва?

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
London909
преди 4 години

Здравейте, намерих оплакването в нашата система. Това трябва да бъде одобрено. Тъй като получаваме около 600 оплаквания на месец и вашата жалба е подадена в неделя вечерта (местно време), възможно е тя да е на опашка. Както и да е, аз се свързах със съответния отдел и те трябва да го обработят веднага.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте.

Особено в понеделник понякога не сме в състояние да обработим всички оплаквания. Сигурен съм, че вашата жалба ще бъде разгледана на следващия ден.

Автоматичен превод:
Matej
преди 4 години

Здравей Матей,


Използвах този сайт преди и беше въпрос на часове, за да започнат да се търкалят нещата. Сега изгубих два дни, оплакването все още не е разгледано и тогава влизаме в ситуацията от вас, момчета, да ме помолите за допълнителна информация или документи, които ще загубят още един ден евентуално повече, преди жалбата дори да бъде разгледана правилно.


Затворете оплакването надолу, ще разгледам алтернативни сайтове.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Е, процесът на решаване на оплаквания не е лесен и в повечето случаи отнема много време.

Съжаляваме, че трябваше да изчакате. Вашата жалба вече е затворена (както поискахте)

Но моля, уведомете ме къде ще решавате жалбата и колко време ще отнеме - може би можем да научим нещо и да подобрим нашия процес.

Автоматичен превод:
London909
преди 4 години

Като се има предвид колко време обикновено отнемат казината, за да отговорят на жалби (дни или дори седмици) и колко време ни е необходимо, за да обработим всички доказателства и да получим допълнителна информация, решаването на жалби обикновено е въпрос на седмици, а не на часове. Ако смятате, че „два изгубени дни" е твърде много, тогава да, успех с „алтернативните сайтове" ...

Автоматичен превод:
London909
преди 4 години

Извинете за мнението ми по този въпрос.

От опит ви казвам, че мина една седмица за „добре известна" страница за разрешаване на жалби (която не е CG), за да се заеме с дело, което беше представено. Само защото моето оплакване беше изписано с главни букви в описанието или защото не беше много специфично за проблема.

Тогава минаха 3 седмици, преди най-накрая да не успея да разреша нещо.

В „друг добре познат сайт" и с друг проблем, който имах (който не е CG) ми отговориха след 4 дни. И отне един месец, за да ми кажат, че жалбата е затворена и че не могат да направят нищо, защото казиното не отговори.

Това, което искам да кажа, е, че настоящата резолюция на оплакване не е въпрос на няколко часа. Това може да отнеме седмици или месеци в най-лошия случай.

Дори се обърнах към лицензиращото предприятие по това време. И все още чакам отговора след година.

Не се обезсърчавайте, за да разрешите оплакване, е необходимо време и търпение. И знам, че CG го прави много трудно и по най-справедливия начин.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте, добро утро, създадох акаунт на fortuneclock и това няма да ми позволи да изтегля парите. И аз се обадих на номера, който той постави в контакта и той ми казва, че няма ... Някой, който може да ми помогне ...? Благодаря ти


Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

Напълно съм наясно колко време отнема пълното разрешаване на жалбите чрез тези нарочно бавни и типичните тактики на забавяне, използвани от законните и незаконни казина.


Но проблемът ми е фактът, че изпратих жалба тук нетърпелив и чаках някой бързо да сканира много моята (не сложна) жалба, което между другото ще отнеме не повече от 2 минути, за да премине жалбата от „изпратено" до „случай открит" и бърза бележка с искане за каква друга информация е възможно да се изисква от казино гуру. Седях тук и чаках с всякакви документи, за да се движат нещата.


Ако Casino Guru разполага с достатъчно персонал, който да реагира незабавно на теми от форума (което в повечето случаи не трябва да бъде приоритет), тогава те трябва да могат бързо да отворят нови оплаквания в казино, особено не сложни. Наясно съм, че персоналът работи тук вечер, включително и в неделя, плюс целия понеделник без нито едно движение, но персоналът бързо отговори на въпросите на форума.


Нищо чудно, че правителството на Обединеното кралство се спуска стриктно към казината в наши дни, защото играчите са добре и наистина са болни от начина, по който се лекуваме. Ние сме взети за халби и тези тактики за постоянно забавяне, използвани от казината, са наистина поразителни.


Изчакайте дни Казино Гуру, за да разгледа оплакване

Изчакайте до 9 седмици Gam-Stop да отговори на прости имейли

Изчакайте до 8 седмици, за да могат юридическите казина да отговорят дори на най-основните и прости оплаквания

Хиляди извратени казина се отварят всеки ден с проблемни комарджии, изразходващи всичко, което имат, въпреки това властите и банките затварят очите си без никакви действия за принудително изпълнение.

Дори Комисията за хазарт във Великобритания отнема до 3 месеца, за да отговори на обикновен имейл.


О, и между другото това се случва от години доста преди тази пандемия.





Автоматичен превод:
London909
преди 4 години

Разбирам вашата тревожност и отвращение.

Но се оказва, че лицето, което обработва форума, не е същото лице, което обработва оплакванията.

Ако обаче проблемът е толкова прост, става въпрос за малко търпение.

Сигурен съм, че след седмица (най-много) оплакването ви щеше да бъде решено, като се има предвид, че вие описвате проблема като нещо много просто.

Понякога трябва да разберем, че не сме единствените с оплаквания. И че отговорните за решаването на проблемите ни имат и други работни места. Сигурен съм, че не го правят по небрежност или нарочно!

Много сила! Надявам се скоро да го разрешите!

Вече няколко пъти съм преживявал същото безпокойство и повярвайте ми, че ви разбирам перфектно! 👋😊

За разбирането!

Автоматичен превод:
London909
преди 4 години

Имаме 1 човек, отговорен за работата с публикации във форума (аз) и около 10 за оплаквания. Това са 10 души, които са платени за предоставяне на услуга, която е напълно безплатна за всички играчи. Имаме и Petronela, която работи в неделя, така че хората, подали жалбите си в петък, не трябва да чакат до понеделник.

Никога не чакаме казино да отговори 8 седмици. Това е 1 седмица и в някои случаи го удължаваме до 2. Когато случай се изпрати до регулатора (MGA, UKGC и т.н.), ние чакаме, докато те го разрешат. Ние също така общуваме с тях, за да ускорим процеса.


Автоматичен превод:
JONIIII12
преди 4 години

След това трябва да се опитате да се свържете с тях по имейл или евентуално чат на живо.

Автоматичен превод:
JONIIII12
преди 4 години

Представихте ли всичките си документи?

Автоматичен превод:
преди 4 години

Тук съм най-малко красив двор на случващото се и това, което съм сгрешил, играя само от време на време с малки пари, докато спечеля 3000 €. Започна с трик първо всичко добре и сега се съобщава за второ четене, а аз съм играл само на мобилен телефон, а не на компютър вкъщи, където понякога съм играл десетки и винаги blackdiamondcasino, ще има 25 безплатни завъртания всяка седмица, ако малко I са спечелили да тръгваме 🙂, стресът може да бъде, че никога не играя.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Единственото нещо в живота ми, което е важно за мен, е най -добрите онлайн casinos.com . тук намерих казино, което харесвам. Отличен качествен контрол на целостта през годините. Играя на постоянно потвърждавани сайтове, правя малки депозити и карам с минимална скорост.

Депозитите се получават незабавно, докато исканията за плащане се обработват в рамките на един ден, но те също се изплащат, без да се превишава срокът за обработка на заявленията. Има много различни видове слотове, които постоянно се актуализират и се добавят нови. Разрешаването на технически проблеми на сайта е рядко, но ако се появят, проблемът ще бъде разрешен незабавно. Отлична услуга за поддръжка, която работи и решава проблеми буквално двадесет и четири часа на ден, 7 дни в седмицата.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
jsven96
преди 4 години

Тъй като играчът поиска да затвори жалбата, преди да бъде публикувана, не мога да ви изпратя линк към нея. Ставаше дума за казино, което позволяваше депозит на играч, който очевидно беше блокиран в Gamstop.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравей Матей-


Подадох жалба срещу Fair Go, вярвам в неделя. Сигурен съм, че вие сте ужасени, просто исках да ви уведомя, че има нещо повече от това, което представих, и снимки, които не можах да изтегля. Надявам се да те чуя скоро.


Мерси! Брайън

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Здравей, Даниел - изпратих един за $ 4500 срещу Fair Go. Осъзнавам, че е в подчинение (Ха). Но моля, уведомете всеки, който се справи с него, ако се свърже с мен. 1-ви. Има още нещо в историята и не успях да кача няколко доказателствени снимки на вашия сайт. Мерси ! Наистина оценявам това. Знам, че вие сте удряни

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте, момчета. Просто изчакайте малко, обикновено пишем първия отговор между 24-48h. За съжаление разрешаването на жалби отнема много време, така че, моля, подгответе се за това.

Автоматичен превод:
Matej
преди 4 години

Няма проблем сър. Човекът от Лондо н не беше на линия. Не можех да повярвам на това, което четях.

Бърз въпрос дали можете да отговорите. Дневникът на чата, който имате с поддръжка на клиенти. С други. В други казват, че имам чат с поддръжка на клиенти. Понякога това може да бъде единственият ви спасител в зависимост от това, което казват. Не би трябвало да могат да ги променят, нали? Това е документ с печат от време за моята и тяхната защита.


Освен това, чували ли сте някога за редактиране на поддръжка или просто за изтриване на преписи от чата?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини