Напълно съм наясно колко време отнема пълното разрешаване на жалбите чрез тези нарочно бавни и типичните тактики на забавяне, използвани от законните и незаконни казина.
Но проблемът ми е фактът, че изпратих жалба тук нетърпелив и чаках някой бързо да сканира много моята (не сложна) жалба, което между другото ще отнеме не повече от 2 минути, за да премине жалбата от „изпратено" до „случай открит" и бърза бележка с искане за каква друга информация е възможно да се изисква от казино гуру. Седях тук и чаках с всякакви документи, за да се движат нещата.
Ако Casino Guru разполага с достатъчно персонал, който да реагира незабавно на теми от форума (което в повечето случаи не трябва да бъде приоритет), тогава те трябва да могат бързо да отворят нови оплаквания в казино, особено не сложни. Наясно съм, че персоналът работи тук вечер, включително и в неделя, плюс целия понеделник без нито едно движение, но персоналът бързо отговори на въпросите на форума.
Нищо чудно, че правителството на Обединеното кралство се спуска стриктно към казината в наши дни, защото играчите са добре и наистина са болни от начина, по който се лекуваме. Ние сме взети за халби и тези тактики за постоянно забавяне, използвани от казината, са наистина поразителни.
Изчакайте дни Казино Гуру, за да разгледа оплакване
Изчакайте до 9 седмици Gam-Stop да отговори на прости имейли
Изчакайте до 8 седмици, за да могат юридическите казина да отговорят дори на най-основните и прости оплаквания
Хиляди извратени казина се отварят всеки ден с проблемни комарджии, изразходващи всичко, което имат, въпреки това властите и банките затварят очите си без никакви действия за принудително изпълнение.
Дори Комисията за хазарт във Великобритания отнема до 3 месеца, за да отговори на обикновен имейл.
О, и между другото това се случва от години доста преди тази пандемия.
I'm fully aware of how long it takes for complaints to be fully resolved by these purposefully slow and the typical delay tactics used by legal and illegal casinos.
However my issue is the fact I submitted a complaint on here eager and waiting for somebody to quickly scan over my very (non-complicated) complaint, which by the way would take no longer than 2 minutes for the complaint to go from 'submitted' to 'case opened' and a quick note asking for what other information is possibly required by Casino Guru. I was sat here waiting with any documents to get things moving.
If Casino Guru have enough staff to immediately respond to forum threads (which in most cases should not be a priority) then they should be able to quickly open up new casino complaints especially non-complicated ones. I am aware staff work on here during the evenings including Sunday, plus the whole of Monday without a single bit of movement yet staff quickly responded to forum questions.
No wonder the UK Government are coming down strict on casinos these days, because players are well and truly sick of the way we are being treated. We are taken for mugs and these constant delay tactics used by casinos are truly astounding.
Wait days for Casino Guru to look at a complaint
Wait up to 9 weeks for Gam-Stop to respond to simple emails
Wait up to 8 weeks for legal casinos to respond to even the most basic and simple complaints
Thousands of dodgy casinos opening up daily with problem gamblers spending everything they have, yet the authorities and banks turn a blind eye with no enforcement action.
Even the UK Gambling Commission take up to 3 months to answer a simple email.
Oh and by the way this has been going on for years well before this plandemic.
Автоматичен превод: