ФорумОбсъждане на жалби22bet блокира парите ми

22bet блокира парите ми

преди 9 месеца от brunoson30
|
2598 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Каква е възможността Касиано да ми плати, защото имам нужда от парите си, имам рак и трябва да си купя лекарства

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Може ли някой да ми помогне, имам рак този сайт 22bet блокира парите ми

Автоматичен превод:
brunoson30
преди 9 месеца

Здравейте, какво е положението? Разбирам, че имате здравословен проблем, за което много съжалявам.

Все пак, можете ли да споделите малко повече информация защо казиното не ви изплаща печалбите?

Автоматичен превод:
DjDero
преди 9 месеца

Уебсайтът 22bet блокира акаунта ми поради предполагаема измама

Сумата, която откраднаха от мен, беше 5170 реала

Автоматичен превод:
DjDero
преди 9 месеца

Могат ли да вземат пари, които не са техни?

22bet сайт нечестен за Бога някой да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече изпратих жалба до Guro и ги моля и им благодаря, че се опитаха да ми помогнат, но сега се нуждая от парите си повече от всичко, защото както казах, съм болен и имам нужда от лекарства

Автоматичен превод:
brunoson30
преди 9 месеца

Виждам, че Casino Guru е дал на този сайт много нисък индекс на сигурност. Само 4,8 от 10 звезди. Принципно не бих заложил на сайт, който изглежда съмнително.

Прочетох жалбата, която подадохте, и се надявам, че скоро ще получите решение на проблема.

Не съм запознат с това казино. И не знам кой е органът, отговорен за оплакванията в Кюрасао. Но се надявам, че Casino Guru може да помогне за разрешаването на случая.


Искрено се моля да получите спечелената сума.

Автоматичен превод:
DjDero
преди 9 месеца

Ru не беше виждал индекса на надеждност на 22bet, ако го бях видял никога нямаше да депозирам

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече изпратих жалба до Guro и ги моля и им благодаря, че се опитаха да ми помогнат, но сега се нуждая от парите си повече от всичко, защото както казах, съм болен и имам нужда от лекарства

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам да чуя за вашата ситуация. Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще събере цялата информация, необходима за разрешаване на случая. Освен това, за съжаление, няма какво повече да се направи, просто да се изчака как ще стане. Също така какво ще предостави казиното на екипа за жалби, за да могат да работят с предоставената информация.

Автоматичен превод:
DjDero
преди 9 месеца

Здравейте Благодаря ви още веднъж за вашия опит. Ако щракнете върху връзката за преглед на казината и превъртите надолу в левия сайт до „ЛИЦЕНЗИРАЩИ ОРГАНИ": file


ще ви отведе до нашата страница „Лицензиращ орган – Curaçao Antillephone NV". Разгледайте тук 😉.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини