ФорумОбсъждане на жалби22bet, проблеми с тегленето

22bet, проблеми с тегленето

преди 3 години от Hejsanjo
|
3834 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Хей!


Сложете пари миналата седмица, загубени и спечелени през уикенда, но сега искате да изтеглите парите ми, сега проблемите започват!

Депозирани пари с моята MasterCard (както разбирам, това може да направи нещата малко по-трудни)


Свързах се с екипа за поддръжка и ето имейлите ми с тях.


-Здравейте. Моля, посочете номера на вашия игрален акаунт.


Аз направих това.


-Представете ни снимка на банковата карта (от двете страни), номерът на банковата карта може да бъде затворен с лист хартия, като първите 6 и последните 4 цифри остават видими, а на задната страна CVC кодът също може да бъде затворен.


Направих това, изпратих им снимките с Моята банкова карта и някои защитени номера.


-Трябва да ни предоставите банковото извлечение за банковата карта във формат pdf. Това извлечение трябва да показва името на притежателя на тази банкова карта, номера на картата и вашите депозити.


Сега изпратих въпрос до моята банка дали това може да бъде поправено, но законно ли е, че 22bet иска толкова много информация и трябва ли дори да изпращам информацията, ако може да бъде поправена от банката? Какъв е смисълът да покривам определени номера на банковата си карта миналия път, ако сега те искат целия номер?


Някой, който може да ми помогне? И съвети как мога да извадя парите си от това казино?


Благодаря за помощта!















Автоматичен превод:
Hejsanjo
преди 3 години

Хейсан! Честно казано, щях да получа извлечението от банката според нуждите им, но бих покрил и същите номера на карти. Не бих им предоставил всички подробности за вашата карта.

За съжаление казиното има много лоша репутация ( https://casino.guru/22bet-Casino-review ), те са в 3 черни списъка, за да не рискувам.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Добре благодаря за помощта! Ще се опитам да поправя извлечението от банката и се надявам, че те ще могат да ми го предоставят. Благодаря за помощта засега

(И да, знам, тъжно, че преди не знаех за този форум, но трябва да направя всичко възможно от тази ситуация)


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини