ФорумОбсъждане на жалби20bet измама с теглене

20bet измама с теглене

преди 8 месеца от gpremijer
|
1174 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 8 месеца

Играех на 20bet и веднъж бях измамен за тяхната промоция и си помислих, добре, лошото е, че не прочетох T&C, но този път, всеки път, когато правя теглене, те искат нова документация и спират изплащането. Този път чакам изплащане 18 часа и те продължават да повтарят същите истории за финансовия екип. Те не искат да направят изплащане и предлагам на всички да стоят далеч от този сайт за измама. Все още не получих парите (2000 €) и се карах с тях цял ден, но те продължават да забавят.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И след 48 часа те нямат разумен отговор. Те винаги говорят за опашката за проверка на живо, което не изглежда нормално, защото защо трябва да отнеме 48 часа, ако проверката и всичко е наред?

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Те вече ме изчистиха от печалбите ми без обяснение, но да, продължавай да ги защитаваш.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца
Публикация на lism0128 Изтрит от Daniel
Причина: Спам
преди 8 месеца

Здравейте!

Вие сте доста бесни - какво ви кара да мислите, че това казино краде самоличности?

Бихте ли предоставили някакво доказателство, моля? Искам да кажа, че това е нещо, което трябва да знаем със сигурност. Не намерих жалбата ви по въпроса, искате ли да подадете такава?

Както и да е, това казино е лицензирано под GCB ( https://www.gamingcontrolcuracao.org/ ), а не eGaming + плюс и под Kahnawake:

https://casino.guru/20bet-casino-review

Ще чакам вашия отговор относно жалбата, ние се стремим да разберем повече.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И след 48 часа те нямат разумен отговор. Те винаги говорят за опашката за проверка на живо, което не изглежда нормално, защото защо трябва да отнеме 48 часа, ако проверката и всичко е наред?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да – така е, 48 часа е напълно ок, особено ако забравите да споменете начина на плащане.

Уведомете ни как върви.

Автоматичен превод:
gpremijer
преди 8 месеца

Това също е нещо, което сте пропуснали да споменете,

всички ваши скорошни публикации бяха само за изчакване няколко дни и текуща проверка. И така, искаш ли да споделиш какво се случи? Може да успеем да ви помогнем. Просто предоставете цялата информация наведнъж, това би било чудесно.

Не защитавам никого, отговарям само на нещата, които споменавате, явно не и на тези, които не сте.



Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Трябва ОТНОВО да спомена, че те вече ми взеха печалбата от 1950 €, това беше транзакция с виза, която е от тях незабавно. Проверката е извършена отдавна, изпратени са 10 документа. Чудя се подкрепяте ли там, така че задавате всички тези въпроси?

Автоматичен превод:
gpremijer
преди 8 месеца

Здравейте ОТНОВО 🙂

Всъщност аз съм модератор и администратор на форума. Като задавам въпроси, увеличавам шанса да получите правилен съвет или дори помощ, така че много ви благодаря за подробностите.

Говорейки за поддръжка, какво ще кажете за подаването на безплатна жалба, за да подкрепите твърдението си и да се доближите до справедливо отношение от казиното?

Вярвам , че това ръководство може да ви помогне да разберете концепцията , докато тази връзка води директно до създателя на жалбата или?

https://casino.guru/complaints/create

Тъй като нямам за цел да ви безпокоя повече, просто ме уведомете, ако имате нужда от нещо друго, става ли?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини