ФорумОбсъждане на жалби20 теглене на залог

20 теглене на залог

преди 2 години от luppoqwe
|
3686 преглеждания 1 отговор |
|
преди 2 години

Скъпи, Добро утро!

Вече искам да се извиня за моя английски. Знаеш, че се учим всеки ден и се подобряваме, така че днес се опитвам да използвам най-доброто от себе си! Съжалявам за това.


Вие сте последната ми надежда момчета! Вече се боря с 20 залагания 1,5 месеца. Но да започнем отначало.


Мисля, че през юли, когато за първи път депозирах в сайта и играх малко, но искам да опитам дали могат да ме измамят или не, така че тегля. В тези дни те не приемат mastercard за теглене, така че използвах Sticpay (никога не съм чувал за това преди). Работи много добре, отне около 3 минути и получавам парите си, също направих проверката си и всичко. Така че си помислих, че ако не ме измамят, това е добър сайт, така че депозирах отново и отново. Тогава видях, че имат опция за плащане с mastercard, така че просто отивам и искам да си взема парите и започнах да тегля. Получавам отказ, моля, потвърдете себе си, така че да започна да качвам отново документите си, имам предвид всички те поискаха предната и задната страна на банковата ми карта моята лична карта моята адресна карта и т.н. и т.н. и всичко е наред, докато стигнем до доказателство за адрес и моя име. Да, направих грешка, знам, че моят автоматичен пълнител го попълни и името ми е Норберт, но пълнителят е написан Norbi. Писах на екипа за поддръжка, да, изпратихме известие за отдела за теглене и нямате проблем с него и след това идва доказателство за адрес. Всички сметки за комунални услуги идват за името на жена ми, така че наистина нямам нищо. Качих документ от моето правителство, което беше отхвърлено Банковата декларация също е отхвърлена, депозирах само за това, защото те могат да видят името на банката, името на моята банка, моето име, адрес и всичко останало. Но той също е отхвърлен. Телефонната сметка е отхвърлена. Така че нямам повече избор какво мога да кача, но ме отхвърлят с всичко. Наистина се надявам, момчета, да можете да ми помогнете.

Ако имате нужда от снимки, моля, уведомете ме къде мога да ги изпратя и ще го направя!


Благодаря, че го прочетохте!

Приятен ден

Норби

Автоматичен превод:
luppoqwe
преди 2 години

Здравей,

Правилно ли разбирам, че това Sticpay (аз също никога не съм чувал за това) вече не е опция, защото сте заседнали с проверката, задействана от вашето свързано с MasterCard теглене?

Просто искам да съм сигурен.

Мисля, че би било най-добре, ако можете да подадете жалба, ние предлагаме поддръжка за играчи в подобни ситуации и наблюдаваме такива случаи отблизо.

Чувствайте се свободни да изпратите жалбата, като щракнете/докоснете тази връзка . Моля, качете цялата необходима информация и комуникация с казиното, можете също да ни предоставите тези документи, които вече сте предоставили на казиното.

Вярвам, че някои други хора също може да се затруднят да предоставят сметки за комунални услуги или дори доказателство за адрес, защото някой друг плаща сметките и те просто са се преместили в друг квартал на града и техните лични документи и банкови извлечения винаги показват само постоянния адрес.

Надявам се, че ще можем да ви посъветваме и помогнем.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини