ФорумОбсъждане на жалби1xBet изтрит акаунт

1xBet изтрит акаунт

преди 7 месеца от Miladsuri
|
1452 преглеждания 16 отговора |
|
преди 7 месеца

Здравейте, всички можете да видите оплакването ми тук

https://casinoguru-en.com/1xbet-casino-player-s-account-was-deleted-without


моят адвокат се нуждае от моите транзакции + история на залагания, за да преследва това законно.

1xbet блокира/спря акаунта ми, не мога да вляза и те игнорират всичките ми имейли и не предоставят тази информация.


имате ли представа как мога да получа моята история на транзакции + залагания от това казино?

също така знаете ли как да отворя отново случай в регулаторния орган на CEG, тъй като пропуснах момента за предоставяне на доказателства и те затвориха случая в полза на оператора, сега всеки път, когато им изпратя имейл, те напълно ме игнорират.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Освен това познавате ли някой добър адвокат в Кюрасао?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

този случай е за: 1. (6 печалби не са изплатени от казиното и е възстановена само сумата на залога, но не и печалбите)

2. Нарушаване на международни и регионални условия при предоставяне на услуги на държави, които са забранени от Кюрасао, като ИРАН


Автоматичен превод:
Miladsuri
преди 7 месеца

Всъщност само представителят на казината може да ви даде списък с вашата история на залагания. Съжалявам, че пренебрегват вашите имейли и че не можем да бъдем повече полезни тук. Желая ти най-доброто, винаги.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Да, това е лоша ситуация, по-лошо е, ако сте в санкционирана държава с малко познания по английски език и ограничен достъп до международни адвокати.

Отхвърлихте и моята жалба 🙂 , това беше единственият ми канал за комуникация с букмейкъра .

Може би, ако ги помоля там, те ще го осигурят, но изведнъж всички платформи за оплаквания решиха да спрат да публикуват моя проблем ...

Автоматичен превод:
Miladsuri
преди 7 месеца

Съжалявам, че жалбата е отхвърлена.

Въпреки че мисля, че разбирам подхода:

„Обсъдих вашия случай вътрешно с моя екип и за съжаление не обработваме жалби, свързани с лицензионните разпоредби и политики. Въпреки че разбирам вашата гледна точка, за съжаление не сме в състояние да предоставим помощ по този въпрос. Нашата роля е да на независима база данни за онлайн казина, която действа като посредник при разрешаване на спорове между играчи, тъй като вашият спор сега е отхвърлен от лицензиращия орган, не мога да помогна повече."

Според мен всички други платформи усещат същата липса на опции. След като лицензиращият орган вземе отношение, няма начин да го оспорим. Съжалявам.

Само си представете, че казваме на казиното, че все още смятаме, че сте прави по този въпрос и поради това се стремим да ги накажем така или иначе. Това би изглеждало така, сякаш действаме единствено въз основа на собствените си мнения, което би било много съмнително, особено когато спортните залагания са частично включени, ако не греша.

🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Разбирам мисълта ви, но каква е причината за съществуването на CasinoGuru?

Платформа, която кара казината да носят отговорност за поведението си, а не като се намесват директно, просто оставят играча да изпрати проблема си и казиното да отговори.

В този случай не се нуждая от никаква помощ от casinoGuru, позволете ми само да комуникирам с казиното, това е публична гледна точка, те със сигурност ще действат отговорно.

Когато им изпращам имейли, те игнорират.

Позволете ми да комуникирам с казиното чрез вашата платформа за оплаквания, всички казина са законово задължени да изпращат историята на залозите и транзакциите на играча.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Става въпрос за близо 2 милиона долара.

Регулаторният орган игнорира напълно всичките ми имейли, Казиното ме игнорира и сега CasinoGuru.

Позволете ми да отворя отново моя случай и да задам въпросите си от 1xbet, дайте им време да отговорят.

Ако са прави, тогава могат да отговорят на въпросите ми, нали?

Те напълно отхвърлиха 6 от моите фишове за залагане, за които изобщо не говориха.

Сега имам екранни снимки, показващи, че акаунтът ми е от ИРАН (Местоположение и държава в 1xbet са зададени на Иран), те промениха Иран на Бангладеш по свое собствено решение, което е незаконно.

Ако вече не приемате иранци, трябва да ги информирате по имейл и да ги помолите да се оттеглят, вместо да променят държавата си на Бангладеш.


Това поведение от Casinoguru, казино и refulatory body е напълно неприемливо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имам нови доказателства, които не можах да посоча в тази жалба и вие затворихте случая!

Въз основа на правилата на CEG, повечето от T&C на 1xbet ще бъдат игнорирани, защото противоречат на държавата и тяхното регулаторно законодателство.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, ако някой познава способен адвокат в Кюрасао да ме уведоми.

Готов съм да платя 10% (150-200K USD) на всеки адвокат, който може да достави резултата, от който се нуждая.

Законът ясно посочва, че е задължение на казиното да проучва юрисдикцията на играча и международните закони, а не задължение на играча.


Желаният резултат е пълно или частично възстановяване само на депозити ИЛИ отнемане на лиценза на 1xbet поради активно предоставяне на услуги в забранени държави от международното право и законодателството на Кюрасао (регулаторен орган)

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако са прави, защо се страхуват да ми дадат моя залог + история на транзакциите???



Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сигурен съм, че има някой в Кюрасао или Холандия, който може да ми помогне 🙁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Разбирам мисълта ви, но каква е причината за съществуването на CasinoGuru?

Платформа, която кара казината да носят отговорност за поведението си, а не като се намесват директно, просто оставят играча да изпрати проблема си и казиното да отговори.

В този случай не се нуждая от никаква помощ от casinoGuru, позволете ми само да комуникирам с казиното, това е публична гледна точка, те със сигурност ще действат отговорно.

Когато им изпращам имейли, те игнорират.

Позволете ми да комуникирам с казиното чрез вашата платформа за оплаквания, всички казина са законово задължени да изпращат историята на залозите и транзакциите на играча.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ние се стремим да помогнем на играчите по целия свят да разберат по-добре света на онлайн казината, като предоставяме цялата необходима информация, която можем да съберем, и нашият екип за оплаквания винаги се опитва да разреши всички оплаквания от играчите по най-добрия възможен начин. Разбира се, това може да се случи само ако казината желаят да комуникират с нас и да се опитат да помогнат в тези случаи. Наистина съжалявам, че нашата компетентност, както мога да кажа, не отива по-далеч и че нашият екип не успя да ви помогне. За съжаление не можем да ви свържем с казиното и ако те не желаят да се свържат, ние наистина не можем да направим нищо по въпроса.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имам нови доказателства, които не можах да посоча в тази жалба и вие затворихте случая!

Въз основа на правилата на CEG, повечето от T&C на 1xbet ще бъдат игнорирани, защото противоречат на държавата и тяхното регулаторно законодателство.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако смятате, че новините наистина могат да помогнат, не се колебайте да опитате да отворите отново случая си и нашият екип със сигурност ще го разгледа и едва тогава ще реши дали може да ви помогне и ще отвори отново жалбата ви. Желая ти късмет, винаги.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имам екранни снимки на моя акаунт, показващи, че съм създал акаунта, използвайки информация за Иран (и избрах местоположението на ИРАН), докато се регистрирах през 2021 г.

1xbet промени държавата ми на Бангладеш без мое предизвестие (след като вече не поддържат ирански).

Това е незаконно!!

Трябва да информирате иранските играчи, че вече не поддържаме вашата юрисдикция, тъй като е забранено и да им кажете да изтеглят средствата си и да отидат в друго казино, а не да променят държавата на сметката си, където пожелаят.


Мислех, че това е моя грешка, че избрах Бангладеш на първо място, но поглеждайки назад към екранните снимки на моите сметки, ми напомни за това и, за да знаете, аз съм проблемен комарджия с диагноза ранна деменция.


Също така 6 от моите фишове за залагане бяха отхвърлени, след като ги спечелих, намерих екранни снимки на моите имейли до тях, питащи защо сте отхвърлили залозите ми, и те отговориха „можем да отхвърлим всякакви залози, без да забележим играча", от тяхна гледна точка това е добре, тъй като това е според техните условия, но, но, от гледна точка на регулаторния орган и лицензодателя това е пълно нарушение на условията, което ще доведе до пълно плащане на играча или отнемане на лиценза му.


Мога да ви изпратя връзки към таблото за контрол на игрите на Curaçao и правилата на CEG, които се прилагат директно към 1xbet, което гласи, както казах.

Трябва да ги накараш да ме забележат, а не да ме игнорират!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За съжаление решението на CEG беше взето без изобщо да се защитя, тъй като пропуснах поканата им за предоставяне на доказателства.

И след това се свързвах с тях много пъти и те ме игнорираха.

Със сигурност трябва да има начин да получите помощ 🙂

Автоматичен превод:
Miladsuri
преди 7 месеца

Определено ви желая късмет в получаването на помощ във вашия случай, но за съжаление не можем да ви помогнем повече.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини