ФорумОбсъждане на жалби1win казино се оплаква.

1win казино се оплаква.

преди 2 месеца от ramazashviligiorgi
|
572 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Здравейте, момчета. Имам лош опит с 1wincasino. Преди няколко месеца отворих сметката си в това казино, а преди една седмица спечелих пари и сайтът неочаквано ме изгони. Опитах да се регистрирам отново, но не успях. Също така се опитах да възстановя данните си, но няма резултат - пише „Невалидни данни". Писах на поддръжката - те нямат представа какво се е случило и не можаха да възстановят данните ми.

Днес отворих нов акаунт, използвах същото име и парола (!) и играх. След победата се случи същото лайно, сайтът ме изгони и не можа да влезе с акаунта ми. Моля, помогнете ми 🙏🏻

Автоматичен превод:
ramazashviligiorgi
преди 2 месеца

здрасти Това е доста интересна ситуация. Мога ли да попитам дали първата ви сметка е била напълно потвърдена в това казино?

И кога всъщност за последен път успяхте да влезете в акаунта си?

Надяваме се, че нашият екип ще успее да разбере какво се е случило с първия ви акаунт във вашата жалба .

Ще има необходимост от добро разследване на въпроса и се надяваме, че казиното ще ни сътрудничи, за да можем да разрешим този проблем заедно.

Моля, бъдете търпеливи и ни информирайте за всяка нова информация.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте. Не, не беше напълно потвърдено и никой не попита за това, но имах много транзакции без проверка.

Влязох вчера за последен път. Имам и идентификационен номер на играча.

Автоматичен превод:
ramazashviligiorgi
преди 2 месеца

Така че правилно ли разбирам, че успяхте да влезете вчера? Това означава ли, че акаунтът ви е деблокиран сега?🤔

Успяхте ли да се свържете и с казиното, може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Не, преди 2 дни играх и ме блокираха.

Автоматичен превод:
ramazashviligiorgi
преди 2 месеца

Добре, сега разбирам, благодаря.

Така че виждам, че нашият екип работи по вашата жалба и ще се свърже с вас, когато е възможно.

Ако имате някакви новини, моля, кажете ги по всяко време.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви 🙏🏻 Наистина оценявам вашата подкрепа. Нека победим нечестното казино!

Автоматичен превод:
ramazashviligiorgi
преди 1 месец

Стискам ти палци и дано всичко се реши справедливо. 🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини