Здравей Роми,
Получих актуализация. Ще го копирам и поставя;
Надяваме се това съобщение да ви намери добре.
Благодарим ви за търпението и разбирането по време на този процес. Напълно разбираме разочарованието ви от времето на чакане, особено след като сте били в контакт многократно.
По отношение на вашето теглене, забавянето се дължи на допълнителни проверки, изисквани от нашия финансов отдел. Въпреки че се стремим да обработваме заявките в рамките на стандартната времева рамка, някои случаи се нуждаят от допълнителна проверка, която може да отнеме повече време от очакваното. Бъдете сигурни, това не е свързано с нарушение на правилата на казиното от ваша страна и ние искрено се извиняваме за продължителното забавяне.
Оценяваме вашето търпение и правим всичко възможно, за да разрешим това бързо. Ще ви информираме веднага щом получим допълнителна информация от съответния екип.
Ние сме тук, за да ви помогнем с всякакви въпроси или притеснения, които може да имате, така че, моля, не се колебайте да се свържете с нас.
Приятен остатък от деня.
Hi Romi,
I got an update. I will copy and paste it ;
We hope this message finds you well.
Thank you for your patience and understanding during this process. We completely understand your frustration with the waiting time, especially since you’ve been in contact multiple times.
Regarding your withdrawal, the delay has been due to additional checks required by our finance department. While we aim to process requests within the standard time frame, certain cases need further verification, which can take longer than expected. Rest assured, this is not related to any breach of the casino’s policy on your part, and we sincerely apologize for the extended delay.
We appreciate your patience and are doing everything possible to resolve this swiftly. We will update you as soon as we receive further information from the relevant team.
We are here to help with any questions or concerns you may have, so please don't hesitate to get in touch.
Have a nice rest of the day.
Автоматичен превод: