ФорумОбсъждане на жалби1Red казино не обработва теглене

1Red казино не обработва теглене

преди 2 месеца от Casualgambling782
|
568 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

здравей


Поисках трансфер преди около 15 дни, след като завърших моята KYC процедура.


1Red casino постоянно ме държи на линия и в 50 разменени имейла не могат да ми кажат защо тегленето отнема толкова време. Мисля, че вече имам 30 различни отговора, но не съм по-мъдър.

Освен „моля, изчакайте"


Много разочароващо.



Измамен ли съм?

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

може ли някой да ми каже нещо

Автоматичен превод:
Casualgambling782
преди 2 месеца

Надяваме се, че нашият екип ще може да помогне с жалбата ви и скоро ще научим причината за това забавяне.

Казиното наистина трябва да обясни всичко и може би ще има някаква основателна причина от тяхна страна. Най-важното обаче е общуването според мен.

Ако откриете новини относно всичко това, моля, не забравяйте да ни информирате.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На този етап ми е много трудно да повярвам, че има основателна причина.


Дадоха ми толкова много обещания и причини в последните 75 контакта по пощата, които имахме, че казиното изглежда като много ненадеждно в този момент.


ще видим какво ще се случи и ще благодарим на казино гуруто за подкрепата и помощта.

Автоматичен превод:
Casualgambling782
преди 2 месеца

Надяваме се, че нашата намеса ще помогне нещата да се ускорят и в най-скоро време да получите парите.

Ще изчакаме казиното да отговори на вашата жалба и се надяваме да ни даде някои актуализации относно вашия случай. Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Роми,


Получих актуализация. Ще го копирам и поставя;


Надяваме се това съобщение да ви намери добре.


Благодарим ви за търпението и разбирането по време на този процес. Напълно разбираме разочарованието ви от времето на чакане, особено след като сте били в контакт многократно.


По отношение на вашето теглене, забавянето се дължи на допълнителни проверки, изисквани от нашия финансов отдел. Въпреки че се стремим да обработваме заявките в рамките на стандартната времева рамка, някои случаи се нуждаят от допълнителна проверка, която може да отнеме повече време от очакваното. Бъдете сигурни, това не е свързано с нарушение на правилата на казиното от ваша страна и ние искрено се извиняваме за продължителното забавяне.


Оценяваме вашето търпение и правим всичко възможно, за да разрешим това бързо. Ще ви информираме веднага щом получим допълнителна информация от съответния екип.


Ние сме тук, за да ви помогнем с всякакви въпроси или притеснения, които може да имате, така че, моля, не се колебайте да се свържете с нас.


Приятен остатък от деня.

Автоматичен превод:
Casualgambling782
преди 2 месеца

здравейте Хубаво е, че общуват по-добре с вас. Надяваме се скоро да видим малко повече информация и във вашата жалба.

Може би някакви новини след уикенда?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини