1Red Casino Betrug!

преди 2 месеца от keremozdinc
|
1146 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

НИКОГА не играйте на Red1. В това казино можете да депозирате, но НИКОГА да не теглите. Невъзможно е да теглите пари. В обобщение, не хвърляйте парите си на вятъра и играйте с друг доставчик

Автоматичен превод:
keremozdinc
преди 2 месеца

Здравейте, съжалявам, че се поставихте в тази ситуация.

Що се отнася до самото казино, бихте ли изяснили дали е едно от тези, моля?

file

Относно вашия проблем, колко време не можете да изтеглите? Казиното каза ли ви също какво стои зад него и следователно причината?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

да, проблемът е с 1red Casino. Опитвам се да изтегля парите си постоянно и изключено от почти седмица, но каквото и да правя, заявките ми за теглене продължават да се отказват (6-7 от тях бяха отказани) и те измислят различно извинение всеки ЕДИН път и не дори да ми каже защо е отхвърлен, те просто ме оставят с неясно изявление като моля, напишете вашия IBAN внимателно. Искат ми банковото извлечение, на което могат да видят цялата необходима информация, IBAN и т.н. и въпреки че го качих хиляди пъти, те все още няма да ми изпратят парите, които съм спечелил, и губят времето си нелепо. И системата за поддръжка е гадна, никой не знае какво прави и не може да ми помогне с нищо.

Автоматичен превод:
keremozdinc
преди 2 месеца

Благодаря за обяснението.

Означава ли това обаче, че когато сте им изпратили банковото извлечение, то вече е било прието и сметката ви е напълно потвърдена?

Що се отнася до вашето теглене, даваме на казината 14 дни да разрешат този процес и ако не успеят да го направят, ще има възможност да подадете жалба, където ще се опитаме да ви помогнем във вашата ситуация.

Въпреки че бих дал на казиното още няколко дни, тъй като казвате, че чакате една седмица. Ако трябва да въвеждаш внимателно IBAN, питаше ли съпорта какво означава и дали бъркаш някъде, за да ти помогнат? Изглежда ми като доста тривиално нещо, но ако има грешка, мисля, че чатът трябва да може да ви помогне с нея.

Както и да е, ще изчакам следващата ви актуализация и ще видя дали ситуацията ви ще се промени. Ако не, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем. Но засега, моля, бъдете търпеливи и разберете какво трябва да направите, за да направите тегленето правилно.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте и добър ден. Намирам това казино за много добро, регистрирах се само преди няколко дни и вече спечелих 450 €, така че го препоръчвам

Автоматичен превод:
Michael3011
преди 3 седмици

Здравейте, радвам се, че засега всичко върви по план.

Както и да е, успяхте ли вече да изтеглите парите или току-що спечелихте? Харесвате ли нещо друго в това казино или все още не можете да кажете? 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини