Благодаря за обяснението.
Означава ли това обаче, че когато сте им изпратили банковото извлечение, то вече е било прието и сметката ви е напълно потвърдена?
Що се отнася до вашето теглене, даваме на казината 14 дни да разрешат този процес и ако не успеят да го направят, ще има възможност да подадете жалба, където ще се опитаме да ви помогнем във вашата ситуация.
Въпреки че бих дал на казиното още няколко дни, тъй като казвате, че чакате една седмица. Ако трябва да въвеждаш внимателно IBAN, питаше ли съпорта какво означава и дали бъркаш някъде, за да ти помогнат? Изглежда ми като доста тривиално нещо, но ако има грешка, мисля, че чатът трябва да може да ви помогне с нея.
Както и да е, ще изчакам следващата ви актуализация и ще видя дали ситуацията ви ще се промени. Ако не, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем. Но засега, моля, бъдете търпеливи и разберете какво трябва да направите, за да направите тегленето правилно.
Thanks for the explanation.
However, does that mean that when you sent them the bank statement, it was already accepted and your account is fully verified?
Regarding your withdrawal, we give the casinos 14 days to resolve this process and if they fail to do so then there will be an opportunity to file a complaint where we will try to help you in your situation.
Although I would give the casino a few more days since you say you are waiting a week. If you have to enter IBAN carefully, did you ask the support what it means and if you are making a mistake somewhere so that they can help you? It seems like a pretty trivial thing to me, but if there is a mistake, I think chat should be able to help you with it.
Anyway, I'll wait for your next update and see if your situation changes. If not we'll be here to try and help. But for now, please be patient and figure out what you need to do to make the withdrawal right.
Автоматичен превод: