ФорумОбсъждане на жалби. AmGot е измамен при депозиране на пари в уебсайта

. AmGot е измамен при депозиране на пари в уебсайта

преди 1 месец от dreambeam08
|
749 преглеждания 3 отговора |
|
преди 1 месец

Здравейте на всички, аз съм жертва на снощната измама от уебсайт, наречен boomerang. Те безсрамно ме измамиха с моя депозит, след като отидох на уебсайта и депозирах пари през депозитен канал, който ще ви покажа като доказателство. Беше чрез уебсайта им, както обикновено. След това парите не влязоха, затова отидох да попитам администратора защо парите още не са влезли. Админът отговори, че ще отнеме известно време, 2-3 часа. Чаках. След това, когато отидох да попитам отново, те промениха отговора си, за да кажат, че вашият доставчик на услуги е анулирал депозита ви. Кой доставчик на услуги искате? Ако не сте моят доставчик на услуги, тъй като този уебсайт е вашият уебсайт, каналът за депозит е на вашия уебсайт. Къде трябва да се свържа с доставчика на услуги? Те казаха, че това не е тяхна работа, че не знаят и че изобщо не участват. Добре е да направите това. filefilefilefilefile


Добре, казахте ми да се свържа с доставчика на услуги. Как бих могъл да позная който и да е доставчик на услуги, когато доставчикът на услуги е на неговия уебсайт, а каналът за депозит е на нашия уебсайт. Депозирайте пари през неговия уебсайт, не са ли доставчиците на услуги, които трябва да бъдат стотици деца за нас? Ако трябва да проследим парите за клиента, но те остават безразлични, сякаш нищо не се е случило, това е подозрително. Обикновено, когато даден уебсайт има проблеми като този, те трябва бързо да го поправят за клиента, защото се страхуват да не навредят на репутацията на уебсайта си. Но този път те го направиха без да знаят нищо и ни казаха да се свържем с тях, за да предоставим услуга, да се свържем с директора, къде да се свържем? Няма как да се свържем с тях, защото те имат начин да се свържат с тях. Следователно те трябва да са тези, които ще се свържат с тях и те трябва да се координират, за да възстановят сумата на клиента. Честно казано, измамиха ме. И не искам на никого да се налага да преживява нещо подобно с мен отново. Парите от снощи бяха наистина последната еднократна сума пари, която инвестирах снощи с надеждата да получа пари за ядене. В крайна сметка снощи нямах пари дори да ям. Оставих го на всички. Помислете колко хора вече са се сблъсквали с това. Те не могат да излязат и да кажат това. И искам да бъда някой, който може да попречи на много хора отново да станат жертва на хора като този. Моля случаят ми да бъде разширен до 10 души на ден, 20. Хората все още са добри и не стават жертва на сайтове като бумеранг като този. можеш ли да помогнеш Помогнете да прокарате уебсайтове като този, така че обществото да не използва техните услуги. Помогнете им да похарчат твърде много пари. Помогнете им да разкажат на другите. Името на сайта е Boomerang. Най-накрая съм тук, за да кажа това. Не го казвам просто. Ще изпратя доказателства под формата на снимки от разговора и всички пари, депозирани по този разговор. благодаря на всички Да си помагаме. Не позволявайте на никого да стане жертва по този начин. Съжалете хората, които трябва да губят пари по този начин.

Редактиран от Radka преди 1 месец
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
dreambeam08
преди 1 месец

здравей

Радвам се, че успя да напишеш историята тук във форума. Като начало, за какво казино говорим? Моля, предоставете пълния му URL адрес. благодаря

Сега към проблема, който описахте:

Казиното наистина не е вашият доставчик на услуги. Казиното е получателят на парите; вие, от друга страна, сте подателят. Може би езиковата бариера е попречила на двете страни да се разберат. Нека ти помогна с това, поне тук във форума. Компанията, която управлява вашите транзакции, е вашият доставчик на плащания. И така, за да стигнем до дъното на това, каква опция за плащане сте използвали за депозиране? Да приемем, че това е вашата дебитна карта, издадена от банката. В такъв случай трябва да проверите текущите транзакции с вашата банка. Електронен портфейл ли беше, може би? Няма проблем; свържете се с неговата поддръжка или, още по-добре, ръчно проверете изходящите си транзакции. Казиното току-що ви каза, че парите все още не са постъпили в тяхната сметка. От моя гледна точка е много по-лесно първо да се разследва. И със сигурност не бих нарекъл тази ситуация измама.


Освен това, ако кажете, че депозитът е единствената ви останала сума, така че сега нямате какво да ядете, има голям шанс вече да не сте имали достатъчно за депозита и трансферът може лесно да бъде анулиран поради липсващи пари. Учтиво ви моля първо да проверите това. Освен това никога не играйте с пари, които не можете да си позволите да загубите. Хазартът означава загуба на първо място, така че не залагайте с пари, запазени за основните ви нужди.


Моля, свържете се с компанията/банката/портфейла, който управлява вашите транзакции и се уверете, че депозитът е напуснал сметката ви, става ли?

Върнете се, след като го проверите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Депозитът е изтекъл. И досега не са ми върнати парите.

Автоматичен превод:
dreambeam08
преди 1 месец

Съжалявам, но за да се опитаме да ви помогнем, ще ни трябват още подробности относно цялата ситуация.

Тъй като Радка вече зададе всички въпроси в поста си по-горе, бихте ли любезно дали някои отговори?

Ние ще бъдем тук и чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини