ФорумОбсъждане на жалби!!!ИЗМАМНИЦИ!!! СЛОТ КРАЛ!!!

!!!ИЗМАМНИЦИ!!! СЛОТ КРАЛ!!!

преди 9 месеца от vavanchuk555
|
1691 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Не препоръчвам тази ИЗМАМА!!! Направих около тридесет депозита от картата на жена ми, приеха всичко нормално, приеха се и 3 тегления от същата карта и щом спечелих малко по-голяма сума от 7 хиляди, веднага имаше забавяне на тегленето и изобщо отказаха да изплатят, отсякоха, че не е моята карта, без предупреждения, без да информират, за да мога да сменя картата за плащане, нищо, просто си взеха парите за себе си, това е добре обмислена схема за!!! ИЗМАМА!!! Първо, те ви позволяват да допълвате от друга карта, а след това, когато има повече или по-малко солидни печалби, има възможност да правите пари, не ви съветвам да играете в това казино!!! ТОВА Е ИЗМАМА!!!

Автоматичен превод:
vavanchuk555
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че сте подали жалба за този проблем, което е добре в случая. Важно е да се отбележи, че винаги трябва да използвате собствените си карти и собствените си данни, за да избегнете подобни недоразумения.

Това също е посочено в нашия кодекс за справедлив хазарт :

„Плащания

За депозити и тегления трябва да използвате само банкови сметки и кредитни карти, водени на ваше име. Ако не направите това, може да имате проблеми, когато се опитвате да направите теглене. Това правило е в сила най-вече за предотвратяване на злоупотреба с кредитни карти, а също и поради международните разпоредби срещу прането на пари."

Това, което ме изненадва е, че казиното едва сега е уловило вашите печалби и сте успели да изтеглите няколко пъти. Попитахте ли казиното защо има проблем сега? Казахте ли им, че използвате картата на жена си?

Както и да е, нека видим докъде ще стигне екипът ни по този въпрос. Ще трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Та попитах и ми отговориха, че не са проверявали, тоест предните три заключения са автоматични, но наистина ми се стори съмнително и можеха да предупредят.

Не, не съм ги информирал за използването на картата на жена ми.

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
vavanchuk555
преди 9 месеца

Препоръчвам в бъдеще, ако възнамерявате да направите нещо подобно в други казина, не забравяйте първо да се консултирате с поддръжката, защото играчът винаги трябва да използва документите, картите на свое име. Ако казиното разбере, че депозирате от трета страна, може да завърши точно така. Разбира се, можеха да ви предупредят по-рано, но със сигурност е важно да се информирате предварително за подобни неща.

Ще видим какво може да направи нашият отбор, но не съм сигурен как ще се развие. Така че ще чакаме резултата.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ти

Автоматичен превод:
vavanchuk555
преди 9 месеца

Няма за какво, уведомете ме, когато имате нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Какво точно? пример?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вчера ми върнаха 100 грн.

Автоматичен превод:
vavanchuk555
преди 9 месеца

Имах предвид, когато имате нова информация. Като пример можем да споменем точно това, което сте написали във втория си пост, че са ви върнати 100 UAH. Казаха ли ви и причината, поради която ви върнаха тази сума? Някакъв депозит ли ти върнаха?

Със сигурност ще е добре да го споменете в жалбата си.

Можете да го направите тук . ⬅️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

100 UAH е последният депозит, от който е имало печалба

Автоматичен превод:
vavanchuk555
преди 9 месеца

Честно казано, не мога да кажа защо казиното ви е върнало точно този депозит. Много бих искал да поддържате жалбата си актуална. Повярвайте ми, това е най-доброто нещо, което можете да направите за момента.

А що се отнася до опциите за плащане, опитайте се да не допускате отново същата грешка. Използването на методи за плащане на трети страни ще ви създаде проблеми в почти всяко казино, след като изпратите заявка за теглене.

Моля, имайте това предвид. 🙏



Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини