...

преди 4 години от Ray95
|
6446 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
Ray95
преди 4 години

Здравей, Ray95,

Някой от Бразилия също се оплака от казиното и след това човекът се свърза с нас по различни имейли, а също и тук и ни помоли да изтрием жалбата. Това ли бяхте?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Спомням си, че имаше човек, който се оплака от това казино, но наистина ли е нечестен? Те биха могли да проверят информацията, за да предупредят играчите на това казино.

Автоматичен превод:
paulish
преди 4 години

мисля, че той беше човекът

Автоматичен превод:
Ray95
преди 4 години

Ако се чувствате като към вас не са се отнасяли добре от казиното, предлагам ви да подадете жалба тук на нашия уебсайт:
https://casino.guru/complaints

Можем да се опитаме да се свържем с казиното и да ви помогнем.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
Ray95
преди 4 години

Ако наистина са ви казали, че могат да затворят акаунта ви без причина, тогава не е добре.

Отворихте ли жалбата през нашия уебсайт, както ви предложих в предишния си отговор?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини