Здравей bmbata338,
Изглежда, че вече сте регистрирали акаунта си, защото иначе няма да ви бъде позволено да публикувате във форума.
Е, ако очаквате някой представител на казино да регистрира казино акаунт вместо вас, това няма да се случи и вместо това трябва да се научите да създавате своя казино акаунт сами. Тъй като това е част от златните правила, които трябва да следвате, докато играете в казино, предлагам ви да опитате. 🙏
Може би имате някакви въпроси?
Hello bmbata338,
It appears you have already registered your account because you would not be allowed to post on the forum otherwise.
Well, if you expect some casino representative to register a casino account for you, it won't happen and you should instead learn to create your casino account on your own. Since it is part of the golden rules you are to follow while playing in a casino, I suggest you give it a try. 🙏
Do you perhaps have any questions?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.