ФорумОбратна връзка и предложенияЗащо изобщо съществува този форум?

Защо изобщо съществува този форум?

преди 1 година от MatzeHe
|
3798 преглеждания 7 отговора |
Тази тема е заключена
преди 1 година

Това е просто въпросът!


Повечето от казината, оценени добре от Casino Guru, са оценени лошо над средното от потребителите!


Какво ви плащат, за да оценявате толкова добре тези престъпници?

Е, престъпниците помагат на други престъпници, ако имате същите интереси!


Вече няколко пъти имах лош опит, въпреки че съответните казина имаха много добра репутация!

Започва се с напълно грешна информация относно възможностите за плащане и избора на доставчици на игри!

3/4 от казината не предлагат посочения метод на плащане, нито доставчиците на игри!

Всяка фейсбук група е по-сериозна от този мръсен форум!


Има причина хората в Германия да казват „не" на вас, престъпници от Кюрасао и Малта!

Сега съм много щастлив, че отхвърляте немскоезични играчи!


Този мръсен форум дори не прави нищо срещу ясно доказуема измама в казино!


Няма значение дали сте спечелили по-големи суми пари, които са ви отказани или в последно време казина, които изтриват данните на потребителите, след като са направили депозит!


Разбира се, вие не помагате на играчи, които не получават никакви отговори на своите имейли или съобщения чрез формата за контакт.


Трябва да се оплаквате много от вашия форум за поддръжка на престъпници, за да бъде забранен този домейн за някои държави!


Персоналът тук не прави нищо за играчите!

И защо трябва, когато сте в съюз с казино операторите!


МНОГО БЛАГОДАРЯ ЗА ЛИПСАТА НА ПОМОЩ В НЯКОЛКО СЛУЧАЯ!



Автоматичен превод:
MatzeHe
преди 1 година

Първо да отговоря с въпроси:

Прочетохте ли нашата статия, описваща как оценяваме казината ?

Прочетохте ли нашия кодекс за справедлив хазарт , за да знаете как казината трябва да се отнасят към играчите според нас и как трябва да се държат играчите в онлайн казината?

Знаете ли колко служители се занимават изключително с оплаквания на играчи? Знаете ли, че никой не ни плаща за разглеждането на тези жалби и въпреки това ние разгледахме 1000+ нови жалби само през последния месец?

Никога не сме твърдели, че не можете да имате лош опит в казино, което има добра репутация. Твърдя, че има по-малък шанс да имате някакви проблеми и в случай че имате такива, има по-голям шанс да помогнем за разрешаването им, ако правата са на ваша страна.

Що се отнася до плащанията и наличните доставчици на игри: Ние използваме информация, която ни е предоставена от казината. Имаше много случаи в миналото, когато опциите за плащане и доставчиците са били налични в казиното, но те не са били налични в юрисдикцията на играча. Тогава това не означава, че казиното е излъгало. Това означава, че има приложени ограничения въз основа на държавата на пребиваване на играча. Винаги е по-добре това да бъде потвърдено от тяхната поддръжка на клиенти, ако някаква информация е важна за вас. Това също е добър начин да видите как работи тяхната поддръжка на клиенти.

Знаете ли кое е смешното? Някои казина не ни харесват, поради ужасните оценки, които им дадохме, и решенията, които взехме, когато става въпрос за жалби, подадени срещу тях. Имахме доста приятелски отношения, а сега отказват да говорят с нас. След това има играчи, които ни мразят заради страхотните оценки, които дадохме на казината и оплакванията, които отхвърлихме, когато те се оплакаха срещу казината. Почти ще звучи така, сякаш никой не ни харесва, но ежедневният контакт, който имаме с играчите, доказва обратното 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, тогава ми обясни защо те молят за помощ, а ти не правиш нищо? Чакам отговор повече от седмица, защото едно от вашите добре оценени казина не отговаря на моите запитвания!

Повтарям, КАЗИНО, препоръчано и добре оценено от вас!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Свършиха ми парите, които не ви интересуват! Все пак беше само 25 евро, защото забравих "0". Би било страхотно, ако трябваше да тичам след 250 евро! Крайно време е подобни форуми да бъдат извадени от обръщение или поне санкционирани за съучастие в измами!

Бих искал да знам какво правите, ако някой наистина ви докладва и ще се видите в съда!

Какво друго не е това! Заради оценките си разчитате на сериозността на казината, защото вярвате на глупостите, които пишете!

Ако бъдете измамен в 2 от 2 казина, това е 100% процент на измама!

Отново въпросът, какво ви плащат казината, че ги оценявате добре?

Не съм в настроение да споря с човек, който се нахвърля срещу мен с евтини извинения!




Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
MatzeHe
преди 1 година

Бих казал, че трябва да се съсредоточите върху жалбата и да я актуализирате правилно.

Започнете със спорната сума. Ако сте направили грешка, това не е краят на света - просто въпрос на сътрудничество.

Освен това жалбата все още е в процес и по-важното е, че казиното забеляза проблема.

Защо сега правите такива изявления? Наистина не го разбирам.

Първо, вие умишлено избрахте да подадете жалбата безплатно, а сега ни причинихте, че всъщност нищо не се случва, докато казината отговарят.

Моля, обърнете внимание на таймера и действайте уважително - не ни се дава нищо за разглеждане на вашата жалба.

Съжалявам, но целият ви подход няма смисъл за мен.

Както и да е, помолих Ник да актуализира сумата вместо вас. Надявам се, че можете да се справите с останалото сами.

Благодаря ти.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Напълно се шегуваш с мен, нали? Как казиното е трябвало да вземе под внимание това? Дори не поискахте данните ми, с които се регистрирах.

виждаш ли светлина

Не мога да се държа уважително, ако мислиш, че се шегуваш с мен!

Предлагате да се справите с оплаквания в казино!

Пак повтарям: станах жертва на казино, което рекламирахте като добро!

Това е вторият път, когато нямате никакъв интерес да представлявате хората.


Автоматичен превод:
MatzeHe
преди 1 година

Наистина не разбирам какво става тук, честно казано. Оплаквате се от казино, което има добър рейтинг на нашия уебсайт. Казиното има оценка 8.2/10, което е добре, но далеч не е най-доброто. Както и да е, имате проблем с казиното, така че подадохте жалба преди 6 дни. Ние не отхвърлихме вашия случай. Ник започна да се занимава с вашия случай и казиното също се включи днес.

file

И така, днес Ник поиска от казиното да му даде информация за това колко време им трябва да го разгледат и той чака отговора им. Вероятно смятате, че вашият случай е най-важният и трябва да се заемем с него незабавно, но не става така. Случаите, които са изпратени преди вашия случай, са по-важни, защото тези играчи също чакат нашия отговор, както и вие, но те чакаха още по-дълго.

Ако не сте доволни от начина, по който протича процесът на оплакване на нашия уебсайт, не се колебайте да затворите случая си и да го отворите на друго място, ако смятате, че ще бъдете обслужени по-бързо и с по-добър резултат. Никой не ви кара да получавате помощ от нас. Имаме нашите процедури, 17 служители на пълен работен ден, които се занимават само с оплаквания и предлагаме услугите си безплатно. Тук се държите така, сякаш ние сме ваш адвокат, на когото сте платили добра сума пари и той не ви е отговорил няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

САМО МИ ОТГОВОРЕТЕ НА ЕДИН ВЪПРОС! КАК НИК ТРЯБВА ДА СЕ СПРАВИ С МОЯ СЛУЧАЙ, КАТО ДОРИ НЕ МИ ПОИСКАХА ИНФОРМАЦИЯТА!


НИЩО НЕ ПРАВИШ! И ЗАТОВА ОЦЕНКАТА В TRUSTPILOT Е АБСОЛЮТНО ОПРАВДАНА И НЯМА ДА БЪДЕ ИЗТРИВАНА ИЛИ ПОДОБРЯВАНА!


100 процента от последните казина донесоха само негативни преживявания! Всички казина, които са добре заложени! 8.2/от 10 не би трябвало да е добре? След това трябва да промените системата за оценка.

Вече няма извинения!

Цял ден говориш глупости! Нека бъде. За 25 евро това е твърде глупаво за мен!

Сега ще предам вашия форум на анкетна комисия! Може би ще се намери някой, който да те предаде на ножа!

Вие сте проклети престъпници, това е!

Автоматичен превод:
MatzeHe
преди 1 година

Вие подадохте жалба на нашия уебсайт. Поискахте нашата помощ. Започнахме да се занимаваме с вашия случай, поканихме казиното в дискусията. Все още вярвам, че имаше много голям шанс да помогнем в този случай, особено защото казиното обикновено е готово да обсъжда различни случаи с нас и те бяха готови да разгледат и вашия случай.

Това, което не разбирам до днес, е фактът, че просто се държите така, сякаш вече сме решили в полза на казиното. Вие сте убедени, че заставаме на страната на казиното. Правите това от първия ден, преди дори да успеем да разгледаме случая. Искахте да получите помощ от нас, но в същото време вярвате, че ние сме еднакво зле като казиното по някаква причина, която не разбирам до днес.

Вярвам, че някой, който многократно ни нарича престъпници, преди дори да имаме възможност да помогнем, не заслужава нашата помощ. Наистина се опитах да бъда търпелив и да дам шанс на нашия екип да разреши вашия случай успешно, което щеше да ви затвори устата, но търпението ми свърши. Вие не заслужавате нашето време, вие не заслужавате нашата помощ и определено не заслужавате да получите място в нашия форум, където можете да ни обиждате отново и отново. Ще забраня акаунта ви за постоянно. Ако решите да отворите други акаунти в бъдеще, те също ще бъдат забранени. Вашето отворено оплакване ще бъде отхвърлено.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Тази тема е заключена
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини