здравей
Най-накрая успях да настроя своя VPN към Полша и изглежда, че поне рецензиите на казиното липсват.
Доложих това на нашите технически момчета. Благодаря ви за известието. Нека дадем малко време на колегите ми да се справят с това.
Hello,
I finally manage to set my VPN to Poland, and it seems that at least the casino reviews are missing.
I reported that to our tech guys. Thank you for the notice. Let's give my colleagues some time to deal with that.
Това изглежда като забрана за Полша, защото не можете да изберете Полша, когато се опитвате да регистрирате нов акаунт.
странно, стотици казина и спортни залагания приемат играчи от Полша, а сайтът за преглед ограничава Полша, за първи път виждам нещо толкова странно и неразбираемо.
This looks like a Poland Ban because you can't select Poland when trying to register a new account.
strange, hundreds of casinos and sportsbooks accept players from Poland, and the review site restricts Poland, first time I see something so strange and incomprehensible.
Секциите за онлайн казина и рецензии са празни, но мога да преглеждам теми във форума, оплаквания, бонуси, новини. Полша също не виждам при избора на държава на пребиваване. Надявам се, че това е просто технически проблем, а не забрана за Полша да гледа прегледи на казино.
Online Casinos and Reviews sections are empty but I can browse forum topics, complaints, bonuses, news. I also don't see Poland when choosing the country of residence. I hope it's just a technical problem and not a ban for Poland from viewing casino reviews.
Когато се опитвам да отворя произволни страници на казина „За съжаление, за да се съобразим с местните разпоредби, не можем да ви покажем прегледа на това казино. Можете обаче да изберете от най-добрите налични онлайн казина по-долу." Да, забранени сме. GG за НАС... Изглежда, че дори вече няма да намерим помощ с оплаквания.... Нали?
When I try to open random casinos pages "Unfortunately, to comply with local regulations, we cannot display the review of this casino to you. However, you can choose from the best available online casinos below." Yup we are banned. GG for US... It looks like we won't even find a help with complains anymore.... Right?
Със сигурност скоро ще разберем каква е причината за всичко това. Моля, опитайте се да бъдете търпеливи, докато нашият екип не ни даде обяснението. Ще информираме всички за всички актуализации, които ще имаме. Благодаря ви за разбирането.
We will surely find out the reason for all this soon. Please try to be patient until our team can give us the explanation. We'll inform everyone about any updates we'll have. Thank you for your understanding.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.