здравей
Най-накрая успях да настроя своя VPN към Полша и изглежда, че поне рецензиите на казиното липсват.
Доложих това на нашите технически момчета. Благодаря ви за известието. Нека дадем малко време на колегите ми да се справят с това.
Hello,
I finally manage to set my VPN to Poland, and it seems that at least the casino reviews are missing.
I reported that to our tech guys. Thank you for the notice. Let's give my colleagues some time to deal with that.
Това изглежда като забрана за Полша, защото не можете да изберете Полша, когато се опитвате да регистрирате нов акаунт.
странно, стотици казина и спортни залагания приемат играчи от Полша, а сайтът за преглед ограничава Полша, за първи път виждам нещо толкова странно и неразбираемо.
This looks like a Poland Ban because you can't select Poland when trying to register a new account.
strange, hundreds of casinos and sportsbooks accept players from Poland, and the review site restricts Poland, first time I see something so strange and incomprehensible.
Секциите за онлайн казина и рецензии са празни, но мога да преглеждам теми във форума, оплаквания, бонуси, новини. Полша също не виждам при избора на държава на пребиваване. Надявам се, че това е просто технически проблем, а не забрана за Полша да гледа прегледи на казино.
Online Casinos and Reviews sections are empty but I can browse forum topics, complaints, bonuses, news. I also don't see Poland when choosing the country of residence. I hope it's just a technical problem and not a ban for Poland from viewing casino reviews.
Когато се опитвам да отворя произволни страници на казина „За съжаление, за да се съобразим с местните разпоредби, не можем да ви покажем прегледа на това казино. Можете обаче да изберете от най-добрите налични онлайн казина по-долу." Да, забранени сме. GG за НАС... Изглежда, че дори вече няма да намерим помощ с оплаквания.... Нали?
When I try to open random casinos pages "Unfortunately, to comply with local regulations, we cannot display the review of this casino to you. However, you can choose from the best available online casinos below." Yup we are banned. GG for US... It looks like we won't even find a help with complains anymore.... Right?
Със сигурност скоро ще разберем каква е причината за всичко това. Моля, опитайте се да бъдете търпеливи, докато нашият екип не ни даде обяснението. Ще информираме всички за всички актуализации, които ще имаме. Благодаря ви за разбирането.
We will surely find out the reason for all this soon. Please try to be patient until our team can give us the explanation. We'll inform everyone about any updates we'll have. Thank you for your understanding.
Доколкото разбрах, има хора, които виждат всичко от полски IP и нямат проблеми със сайта. Така че, ако Полша беше забранена, никой от тази страна нямаше да може да гледа рецензии на казино в Casinoguru.
Лично аз също не мога да видя рецензии, включително мнения, дискусии и оплаквания за дадено казино. Също така нямам налична Полша при регистрация или във филтри. Изглежда, че това е технически проблем с връзките, може би с някои интернет оператори. Трудно ми е да кажа, защото не знам нищо по въпроса. Използването на други браузъри не помага.
Само през VPN мога да гледам всичко в сайта без проблем. Но при подаване на жалба нямам Полша и автоматично е Пуерто Рико. Така че, когато оплакванията идват от полски играчи, които имат такъв проблем, служителите на уебсайта ще трябва да редактират държавата на оплакването. Предполагам, че това няма да е проблем?
From what I found out, there are people who can see everything from Polish IP and they have no problems with the site. So if Poland was banned, no one from this country would be able to view casino reviews on the Casinoguru.
Personally, I also cannot view reviews, including opinions, discussions and complaints about a given casino. I also don't have Poland available during registration or in filters. It seems that this is some technical problem with connections, maybe with some internet operators. It's hard for me to say because I don't know anything about it. Using other browsers does not help.
Only through VPN I can view everything on the site without problems. But when submitting a complaint, I do not have Poland and automatically is Puerto Rico. So when complaints come from Polish players who have such a problem, the website staff would have to edit the country of the complaint. I guess that won't be a problem?
здравей
Доколкото мога да преценя, това не е технически проблем; Бих казал, че другите хора, за които говорите, използват VPN или техните IP адреси са динамични, което не позволява на нашия сайт да ограничи правилно съдържанието.
Въпреки че формулярът за заявка трябва първо да бъде обсъден с нашите ръководители, ние сме наясно с това и временното решение е както го описахте. Браво!
Hello!
As far as I can tell, it is not a technical problem; I'd say the other people you talk about use VPN, or their IPs are dynamic, which prevents our site from restricting the content properly.
Though the request form needs to be discussed with our leaders first, we are aware of that, and the temporary solution is as you described. Nicely done!
Странно е, че Полша беше изключена от Casino.Guru и легални полски хазартни компании като Forbet, Superbet, Sts и т.н. все още са там, но ние като поляци не можем да видим техните отзиви, дори тези полски компании, някой разбира ли мисленето на Казиното .Гуру управление?
It's strange that Poland was excluded from Casino.Guru and legal Polish gambling companies such as Forbet, Superbet, Sts etc. are still there, but we as Poles cannot see their reviews, even those Polish companies, does anyone understand the thinking of the Casino.Guru management?
Прочете ли предишния ми коментар? Попитах хората, някои нямат проблеми с уебсайта на Casinoguru от полски IP и могат да видят всичко, включително рецензии. За съжаление другата част от хората не могат да преглеждат отзиви и т.н. и трябва да се преглеждат през VPN. Например, Opera има вграден VPN.
Ако Полша беше забранена, щяха ли да работят акаунтите? Те все още работят, така че изглежда, че не е по вина на Casinoguru. Изглежда, че е някакъв технически проблем, но той е свързан с връзките на интернет операторите. От това, което вече разбрах, имам оптичен и мобилен интернет от един и същ оператор и има технически разлики. Както писах, за някои casinoguru работи без проблеми, а за други не, базата данни на казиното е 0.
Did you read my previous comment? I asked people, some have no problems with the Casinoguru website from a Polish IP and can view everything including reviews. Unfortunately, the other part of people cannot view reviews etc. and must be viewed through a VPN. For example, Opera has a built-in VPN.
If Poland was banned, would the accounts work? They still work so it looks like it's not Casinoguru's fault. It seems to be some kind of technical problem, but it relates to the internet operators connections. From what I have already found out, I have fiber-optic and mobile internet from the same operator and there are technical differences. As I wrote, for some casinoguru works without problems and for others it does not, the casino database is 0.
беше блокиран от Casino.Guru, няма Полша за избор, така че вече не е въпрос на интернет доставчика, тъй като в текущата сметка се опитвам да направя жалба, моята страна Пуерто Рико
it was blocked by Casino.Guru, there is no Poland to choose from, so it is no longer a matter of the Internet provider, as in the current account I am trying to make a complaint, my country Puerto Rico
Е как ще си обясниш, че при едни всичко работи с полско IP, а при други не? Знам, защото питах в друг форум.
Лично аз имам същата ситуация като вас, базата данни на казиното е 0, няма Полша при регистрация и жалби. Ако искате да подадете жалба, пишете в дискусията на казиното, така че администраторът да може ръчно да промени държавата на Полша, след като създадете тема за жалба.
So how do you explain that for some people everything works with a Polish IP and for others it doesn't? I know because I asked on another forum.
Personally, I have the same situation as you, the casino database is 0, no Poland on registration and in complaints. If you want to file a complaint, write in the casino discussion so that an admin can manually change the country to Poland once you create a complaint topic.
Не знам, използвам няколко интернет доставчика с динамичен IP и за съжаление всеки timecasino база данни = 0
I don't know, I use several Internet providers with dynamic IP and unfortunately every timecasino database = 0
Най-общо казано не изглежда като техническа грешка, а по-скоро като блокиране на потребители от Полша от ръководството на Casino.Guru.
Generally speaking, it does not look like a technical error, but rather a blocking of users from Poland by the Casino.Guru management.
хей Всъщност си прав.
Полша трябваше да бъде премахната от списъка на страните поради промените във вашето законодателство. Но все още можете да използвате нашия уебсайт с VPN; изобщо не е проблем.
Hey. You are actually right.
Poland had to be removed from the list of countries due to the changes in your legislative. But you still can use our website with VPN; it is no problem at all.
Това е напълно неразбираемо решение за мен. Не си спомням нещо да се е променило наскоро в законодателството. Разбирам ситуации, когато дадено казино забранява на играчи да играят от държавата, от която са се регистрирали или искат да влязат в уебсайта на казиното. Но глобален форум, който играчи от цял свят използват и споделят мнения и участват в дискусии... това е странно.
This is a completely incomprehensible decision for me. I don't recall anything changing in legislation recently. I understand situations when a casino prohibits players from playing from the country from which they register or want to enter the casino's website. But a global forum that players from all over the world use and share opinions and participate in discussions... this is strange.
здравей
За съжаление законът стана по-строг.
Мисля обаче, че има важна подробност: хора от Полша могат да имат достъп до форума или оплакванията без ограничения; просто не можем да ви покажем рецензиите на казиното.
И ние се опитваме да разберем как да върнем Полша в списъка на страните, без да рискуваме обратен ефект.
Hello.
Unfortunately, the law has become more stringent.
I think there is an important detail though: people from Poland may access the forum or complaints without limitation; we just can't show you the casino reviews.
And we try to figure out how to put Poland back on the list of countries without risking a backfire.
законът не е станал по-строг напоследък, той е абсолютно същият като преди 2-3-4 години.
има казина, които приемат играчи само от Полша, като forbet, sts и т.н., и не можете да разглеждате техния преглед (тези компании работят в Полша)
и най-странното е, че Casino.Guru не е компания, предлагаща хазарт, така че законово не трябва да блокира други държави, въпреки че е частна компания и те могат да блокират когото си поискат без причина, както е в случая с Полша , достъпът до Casino.Guru е достъпен в държави, където хазартът е строго забранен, можете да изберете такива държави, когато се регистрирате в casino.guru.
Радка, изглежда не може да се напише жалба, защото исках да тествам дали ще стане и автоматично, когато исках да добавя жалба, държавата ми беше Пуеро Рико, така че официално не може да се подаде жалба от Полша, тъй като тази страна е напълно изключена. .
law has not become more stringent recently, it is exactly the same as 2-3-4 years ago.
there are casinos that accept players only from Poland, such as forbet, sts, etc., and you cannot browse their reviev (these companies operate in Poland)
and the strangest thing is that Casino.Guru is not a company offering gambling, so legally it does not have to block other countries, although it is a private company and they can block anyone they want without any reason, as is the case with Poland, access to Casino.Guru is available in countries where gambling is strictly prohibited, you can select such countries when registering at casino.guru.
Radka, it seems that it is impossible to write a complaint because I wanted to test whether it would work, and automatically when I wanted to add a complaint, my country was set to Puero Rico, so it is officially not possible to submit a complaint from Poland, because this country has been completely excluded. .
Ограниченията за съжаление станаха по-строги за нас; Не говорех за казина. Знаете ли, че вашата страна, както и много други, се опитва активно да блокира сайтове, свързани с gmabling? Горе-долу това е.
И да, споменах списъците: „И ние се опитваме да разберем как да върнем Полша обратно в списъка на страните, без да рискуваме обратен ефект". Жалби, регистрации и всеки списък с държави, представен на нашия уебсайт.
Ако попадна на актуализация, ще ви уведомя.
Правим каквото можем, за да отговаряме на законовите изисквания и да запазим възможно най-много функции за играчите. Моля, продължете с Пуерто Рико или която и да е друга страна и информирайте посредника за жалби за вашия избор.
благодаря
The restrictions have sadly become more severe for us; I was not talking about casinos. Do you know your country, as well as many others, tries actively blocking gmabling-related sites? That's more or less it.
And yes, I mentioned the lists: "And we try to figure out how to put Poland back on the list of countries without risking a backfire." Complaints, registrations, and every list of countries presented on our website.
If I come across an update, I will let you know.
We're doing what we can to fit the legal requirements and preserve as many features for players. Please proceed with Puerto Rico or any other country and inform the complaint mediator about your choice.
Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.